Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Gjensidige er positiv, rask tilbakemelding når man melder tap eller skade. Ingen negative kommentarer.
Hei Ellen, Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å høre at du opplever behandlingen som rask og ryddig. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
hytteforsikringen har gitt god dekning i nødvendig rettstvist
Hei Tor, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at hytteforsikringen din har gitt god dekning i rettstvisten. Det skal være trygt å vite at forsikringen stiller opp når du trenger den. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig greit å melde skade og rask tilbakemelding. Oversiktlig erstatningsoppsett.
Hei Ann, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du synes det er enkelt å melde skade, og at du får raske tilbakemeldinger. Vi er glade for at erstatningsoppsettet oppleves som oversiktlig. Slik vil vi at det skal være hele veien. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det er rask saksbehandling og god informasjon. Hyggelige folk du møter ved telefonkontakt🙂
Hei Tove, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask saksbehandling og god informasjon underveis. Vi setter også stor pris på at du trekker frem de hyggelige samtalene med oss. Slik skal det være når du tar kontakt. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
frastjålet sykkel. allerede neste dag avklart erstatning.
Hei Olav, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at saken din ble avklart så raskt etter at sykkelen ble stjålet. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Litt sein behandling. Dyr forsikring generelt. Uventa stort bonustap.
Hei Bjørn, Takk for at du gir en ærlig tilbakemelding. Vi forstår at det oppleves frustrerende med lengre behandlingstid, høy pris og et større bonustap enn forventet. Slik skal det helst ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på saken din, slik at vi kan forklare hva som har skjedd og hva som påvirker pris og bonus. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Er bare veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått hele veien.
Hei Kai, Tusen takk for de fine ordene. Det er veldig kjekt å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått fra oss hele veien. Slik vil vi at det skal føles å være kunde hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige