Jeg spurte de hvilken forsikring jeg måtte ha på høreapparat og de ga meg svar om at innboforsikringen dekker det. Da jeg mistet høreapparatet sa de at forsikringen jeg har ikke dekker tap. Etter dette føler jeg meg lurt av Hedvig…
Jeg er veldig fornøyd 😊på to dager så var saken min ferdig har også anbefalt Hedvig til andre tidligere😊
Jeg er veldig fornøyd med Hedvig forsikring! Jeg har vært kunde en god stund på grunn av den lave prisen, men vært litt skeptisk da jeg ikke har fått bruk for forsikringen enda. MEN, da jeg var uheldig i julen og knuste mobilen min, fikk jeg rask og god hjelp med én gang. Du får snakke med utrolig hyggelige, serviceinnstilte rådgivere, som til min store overraskelse til og med svarer deg på ettermiddag/kveld. Eneste forbedringspotensialet er kanskje i appen, da den kontinuerlig logger ut, og du ikke får logget inn igjen uten å prøve to ganger, men det er kanskje bare fordi mobilen min er ødelagt ;) uansett veier fantastisk kundeservice opp for dette!
Hedvig forsikring har en brukervennlig chat funksjon med raske svar og hyggelige kundebehandlere. Kan anbefales på det sterkeste
Har tidligere vært utsatt for totalbrann av bolig , kunne ønske jeg da hadde Hedvig , istedetfor forsikringselskapet jeg da hadde. Jeg var da høygravid og møtte lite forståelse og medmenneskelighet. Med Hedvig blir en møtt med respekt , tillit og medmenneskelighet . Eneste jeg som hindrer de fra den siste stjernen for meg, er at alt må foregå på nett. At en ikke kan ringe for å tegne forsikring og at de ikke tilbyr personforsikring for barn. Anbefaler
Møtt av kundebehandler som løste saken omgående og fikk betalt ut slik at alt løste seg. Hyggelig prosess.
Sendte inn i dag, allerede løst på et par timer! Utrolig god service, og hyggelig hjelp!
Veldig fornøyd med Hedvig Forsikring. De har alltid vært innstilt på å gi meg den beste hjelpen jeg kan få, samt vært effektiv med saken. Anbefaler virkelig dere som forsikringsselskap! Eneste som kan bli bedre er selve chat funksjonen, da jeg føler den kan tulle seg til noen ganger.
Meget god og rask kundeservice og løsning av saken min. Ble alltid møtt med hyggelig meldinger
Har aldri opplevd så dårlig behandling som hos hedvig. Er bare ute etter pengene dine og håpløs kundehjelp.

Er veldig fornøyd med at det gikk så raskt å få hjelp og erstatning uten masse dokumentasjonskrav og styr. Erstatningen holdt til det som trengtes å gjøre med tanke på skaden. Eneste som var litt minus var at jeg ikke likte så godt det at man skal sende inn talemelding. Foretrekker skriftlig kommunikasjon.

Anmeldte tyveri av elsykkel via chat. Her var de både hyggelige og raske med svar. Fikk veldig god hjelp!
Alt var bra Har god erfaring med Hedvig En forsikring jeg anbefaler alle
Klarte å ødegge skjermen min med uhell og sendte inn skademelding til Hedvig med en gang og fikk rask tilbakemelding dagen etter med erstatningsum overført tilbake på konto. Veldig fornøyd!
Ikke å mye å si. Men dårlig kundeservice og ubrukelig. Føles som om man tigger fra dem.
For en nydelig kundebehandler jeg traff på chat, løste problemene jeg hadde knirkefritt. Veldig behjelpelig.

Gikk inn i appen med en gang skaden hadde skjedd, og de svarte på 3 minutter! Hele saken ble ferdig på under en halv time ☺️ Tusen takk!

Fornøyd med Hedvig forsikring. Fikk benyttet meg av deres ulykkesforsikring som er inkludert i min innboforsikring, rask og enkel hjelp.

5/5 erfaring. Fra skademelding til oppgjør tok under 3 timer. Veldig hyggelig😊

Finner trivielle unskyldninger og vrir på ting du sier for å la være å utbetale erstatning når noe faktisk skjer. Skikkelig shady mennesker som jobber her og ikke en gang tørr å gi ut sitt navn under behandling

Går alltid veldig fort, fikk hjelpen jeg trengte og er veldig fornøyd med Hedvig.

Kjapt og enkelt. Fikk svar innen 20 minutt og de håndterte saken fort.

Fikk rask og effektivt hjelp fra Hedvig. Det gjaldt å bli syk i utlandet, de var raske på å hjelpe meg .)

Veldig rask og god service, svarte på få minutter gjennom hele samtalen. Veldig fornøyd :)

Meget skuffende løsnings grunnlag på dette selskapet! hadde kommunikasjon i lang tid og endte med å gi opp for de hadde ikke evne til å sette en avgjørende vedtak på forsikringssak! Endte med å bytte med det samme!! " De kan jerne kontakte med for en løsning da man sitter igjen idag med STORE økonomiske tap på eiendeler, flytteutgifter og helseutgifter på en selv samt husdyr!" Anbefaler ikke disse og dette var da når de hadde startet opp og kanskje blitt flinkere men ser på andre kommentarer her at det ikke virker slik!!!! De mangler også mengder med forsikringer barnefamilier vil/må ha!!!
