Meny

Hedvig Forsikring omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 19 innen
skadeforsikring
82%
anbefaler
Hedvig Forsikring
Filtrer omtaler
88
5
1
2
17
Sorter omtaler etter
Viser av 113 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hedvig Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
App
Har byttet selskap
"Ble lurt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg spurte de hvilken forsikring jeg måtte ha på høreapparat og de ga meg svar om at innboforsikringen dekker det. Da jeg mistet høreapparatet sa de at forsikringen jeg har ikke dekker tap. Etter dette føler jeg meg lurt av Hedvig…

Kristine S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"

Jeg er veldig fornøyd 😊på to dager så var saken min ferdig har også anbefalt Hedvig til andre tidligere😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god hjelp"

Jeg er veldig fornøyd med Hedvig forsikring! Jeg har vært kunde en god stund på grunn av den lave prisen, men vært litt skeptisk da jeg ikke har fått bruk for forsikringen enda. MEN, da jeg var uheldig i julen og knuste mobilen min, fikk jeg rask og god hjelp med én gang. Du får snakke med utrolig hyggelige, serviceinnstilte rådgivere, som til min store overraskelse til og med svarer deg på ettermiddag/kveld. Eneste forbedringspotensialet er kanskje i appen, da den kontinuerlig logger ut, og du ikke får logget inn igjen uten å prøve to ganger, men det er kanskje bare fordi mobilen min er ødelagt ;) uansett veier fantastisk kundeservice opp for dette!

Martin H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske svar og hyggelige kundebehandlere"

Hedvig forsikring har en brukervennlig chat funksjon med raske svar og hyggelige kundebehandlere. Kan anbefales på det sterkeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bedre enn alle andre!"

Har tidligere vært utsatt for totalbrann av bolig , kunne ønske jeg da hadde Hedvig , istedetfor forsikringselskapet jeg da hadde. Jeg var da høygravid og møtte lite forståelse og medmenneskelighet. Med Hedvig blir en møtt med respekt , tillit og medmenneskelighet . Eneste jeg som hindrer de fra den siste stjernen for meg, er at alt må foregå på nett. At en ikke kan ringe for å tegne forsikring og at de ikke tilbyr personforsikring for barn. Anbefaler

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Løste det raskt"

Møtt av kundebehandler som løste saken omgående og fikk betalt ut slik at alt løste seg. Hyggelig prosess.

Kamilla W. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og enkelt"

Sendte inn i dag, allerede løst på et par timer! Utrolig god service, og hyggelig hjelp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Veldig fornøyd med Hedvig Forsikring. De har alltid vært innstilt på å gi meg den beste hjelpen jeg kan få, samt vært effektiv med saken. Anbefaler virkelig dere som forsikringsselskap! Eneste som kan bli bedre er selve chat funksjonen, da jeg føler den kan tulle seg til noen ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget hyggelig ansatte"

Meget god og rask kundeservice og løsning av saken min. Ble alltid møtt med hyggelig meldinger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fortjener 0 stjerner men må gi en"

Har aldri opplevd så dårlig behandling som hos hedvig. Er bare ute etter pengene dine og håpløs kundehjelp.

Svar fra Hedvig Forsikring
21.12.2022 09:57
Hei Truls, Dette var veldig leit å lese og vi tar dette videre internt. Du skal selvfølgelig ikke føle at du ikke blir ivaretatt eller ikke får hjelp. Takk for at du tok tid til å skrive dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig effektivt!"

Er veldig fornøyd med at det gikk så raskt å få hjelp og erstatning uten masse dokumentasjonskrav og styr. Erstatningen holdt til det som trengtes å gjøre med tanke på skaden. Eneste som var litt minus var at jeg ikke likte så godt det at man skal sende inn talemelding. Foretrekker skriftlig kommunikasjon.

Svar fra Hedvig Forsikring
21.12.2022 09:59
Tusen takk for tilbakemeldingen, vi blir veldig glad når du blir fornøyd:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask og god service"

Anmeldte tyveri av elsykkel via chat. Her var de både hyggelige og raske med svar. Fikk veldig god hjelp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelig hjelp♥️"

Alt var bra Har god erfaring med Hedvig En forsikring jeg anbefaler alle

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super kundeservice"

Klarte å ødegge skjermen min med uhell og sendte inn skademelding til Hedvig med en gang og fikk rask tilbakemelding dagen etter med erstatningsum overført tilbake på konto. Veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig opplevelse"

Ikke å mye å si. Men dårlig kundeservice og ubrukelig. Føles som om man tigger fra dem.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

For en nydelig kundebehandler jeg traff på chat, løste problemene jeg hadde knirkefritt. Veldig behjelpelig.

Svar fra Hedvig Forsikring
24.11.2022 13:19
Tusen takk for tilbakemeldingen💜
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask hjelp!"

Gikk inn i appen med en gang skaden hadde skjedd, og de svarte på 3 minutter! Hele saken ble ferdig på under en halv time ☺️ Tusen takk!

Svar fra Hedvig Forsikring
24.11.2022 13:19
Tusen takk!
Kristine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Fornøyd med Hedvig forsikring. Fikk benyttet meg av deres ulykkesforsikring som er inkludert i min innboforsikring, rask og enkel hjelp.

Svar fra Hedvig Forsikring
24.11.2022 13:19
Takk for tilbakemeldingen💜
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og effektive"

5/5 erfaring. Fra skademelding til oppgjør tok under 3 timer. Veldig hyggelig😊

Svar fra Hedvig Forsikring
08.11.2022 13:16
Takk Shery!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"skikkelig sleipe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finner trivielle unskyldninger og vrir på ting du sier for å la være å utbetale erstatning når noe faktisk skjer. Skikkelig shady mennesker som jobber her og ikke en gang tørr å gi ut sitt navn under behandling

Svar fra Hedvig Forsikring
08.11.2022 13:16
Hei Aryan, Takk for din tilbakemelding. Det er utrolig leit at du føler du ikke fikk den hjelpen du fortjener. Vi tar dette videre internt.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og enkelt"

Går alltid veldig fort, fikk hjelpen jeg trengte og er veldig fornøyd med Hedvig.

Svar fra Hedvig Forsikring
08.11.2022 13:17
Takk for tilbakemeldingen Laia:)
Marcus L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ødelagt mobil"

Kjapt og enkelt. Fikk svar innen 20 minutt og de håndterte saken fort.

Svar fra Hedvig Forsikring
08.11.2022 13:17
Tusen takk Marcus:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og effektivt"

Fikk rask og effektivt hjelp fra Hedvig. Det gjaldt å bli syk i utlandet, de var raske på å hjelpe meg .)

Svar fra Hedvig Forsikring
02.11.2022 10:12
Hei Thea! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og bra service"

Veldig rask og god service, svarte på få minutter gjennom hele samtalen. Veldig fornøyd :)

Svar fra Hedvig Forsikring
02.11.2022 10:12
Takk for tilbakemelding Frida!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skuffende løsningsorienterte/ umulig å få satt igang forsikringssak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget skuffende løsnings grunnlag på dette selskapet! hadde kommunikasjon i lang tid og endte med å gi opp for de hadde ikke evne til å sette en avgjørende vedtak på forsikringssak! Endte med å bytte med det samme!! " De kan jerne kontakte med for en løsning da man sitter igjen idag med STORE økonomiske tap på eiendeler, flytteutgifter og helseutgifter på en selv samt husdyr!" Anbefaler ikke disse og dette var da når de hadde startet opp og kanskje blitt flinkere men ser på andre kommentarer her at det ikke virker slik!!!! De mangler også mengder med forsikringer barnefamilier vil/må ha!!!

Svar fra Hedvig Forsikring
02.11.2022 10:14
Hei Joar, Det er veldig leit du føler at ikke fikk den hjelpen du fortjener. Vi tar tilbakemeldingen internt. Takk for at du tok deg til å skrive her.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR