KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
vennlige,oppriktige og med gode råd,tar vare på kunden og er hjelpsomme. Åpen om produkt og tilbud,kan svare på alle mine spørsmål .Lett forståelig og konkret info. Føleler meg og mine behov godt ivaretatt også etter samtalen og avtalen er gjort:)
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi er glade for at du følte deg ivaretatt og fikk god hjelp. Vi setter pris på din tilbakemelding. KLP Skadeforsikring/Pia
Bilforsikring meget samarbeidsvillige. Reiseforskring vansklig og ikke imøtekommende, tror alle er mindre ærlige er min oppfatning Innbo , aldri brukt, vet ikke Båtforsikring aldri brukt, vet ikke
Hei, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oppgjørsavdelingen våres på motor, det er synd å høre at du ikke har like god oppfatning med reiseforsikringen vår. Du må gjerne gi oss tilbakemelding på hva du syns vi kunne gjort annerledes. KLP Skadeforsikring/Pia
0pplevde en vennlig og hyggelig saksbehandler . Det medførte at jeg fikk betydelig reduksjon av min bilforsikring.Som medlem av KLP er jeg glad for å ha blitt kontaktet av dem.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd med prisen på bilforsikringen du har hos oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Vært fornøyd med forsikringer og pris i flere år. Ny arbeidsgiver, og dermed utmeldt fra KLP. Vurderer derfor sterkt å bytte pga økt pris når man ikke er medlem.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er glade for at du har vært fornøyd med oss. Vi er beklageligvis ikke alltid like konkurransedyktige på pris når man ikke er medlem i KLP. KLP Skadeforsikring/Pia
Hyggelig, hjelpsom og opplysende. Rådgiver var veldig rask på oppfølging.
Alt på stell, utmerket oppfølgning etter uhell med hjort! Bytter grunnet ufrivillig overføring fra KLP til annet selskap, det grunnet kommune-sammenslåing! Pris ble derfor dobbelt så høy, dessverre :-)
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er synd at du mistet medlemsfordelene dine i KLP etter sammenslåing. Vi er i hvert fall glad for at du var fornøyd med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig tilgjengelig kundeservice og som yter god support.
Grei pris på god forsikring, fikk lett kontakt med kundeservice
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Vi ba om hjelp for skade i krypkjeller, de sender en takstmann som ikke lytter på oss, men legger kun ved å snskke oss ned til forsikringen
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er dessverre vanskelig å svare på skadesaker, da vi bruker ulike takstmenn ut i fra hvor man bor. Hvis du mener du har fått feil oppgjør kan du ta kontakt med oss på e-post eller telefon. KLP Skadeforsikring/Pia
Vanskeligt og komme igjennom på telefonen. De ringer ikke opp igjen til avtalt tid.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre hatt noen problemer etter vi byttet telefonsystem, det er beklagelig at du har hatt problemer med å komme igjennom til oss. Du må gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no angående dette. KLP Skadeforsikring/Pia
Ved å bli "tvangsflyttet" til Sandnes kommunale pensjonskasse i forb. med kommunesammenslåing, mister en medlemsfordelene i klp. Dette utgjør ca. Kr. 5.000 i året.
Hei, Synd å høre at du har en annen pensjonskasse en KLP og av den grunn har mistet medlemskapet ditt hos oss. Vi får håpe at kommunen din flytter pensjonskassen sin tilbake til KLP. KLP SKadeforsikring/Pia
Jeg er godt fornøyd med KLP. Når jeg skifter bil tar jeg alltid en runde på forsikringene mine. Det betyr ikke at jeg er missfornøyd med selskapet. Jeg har nå gått over til el-bil og ønsker derfor å sjekke prisene
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fint å lese at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Har bare gode erfaringer med saksbehandling og oppfølging av saker.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med oss. KLP Skadeforsikring/Pia
Økte prisen på elbil med 20%, dieselbil med 10% og hus med 5% på ett år. Økte prisen på elbil med 30%, dieselbil med 15% og hus med 10% på 2 år. Ingen skadesaker. Slike prisøkninger er for høye til at man kan være "tro" mot et selskap.
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi tar med oss dette videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Til å være for medlemmer synes jeg dette er en dyr ordning. Det er også treg respons når jeg legger inn beskjed på min side.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Grunnet en del forsikringsskader i 2019 og 2020, endringer av vilkår og dekninger, og tariffreguleringer og i tillegg til indeksreguleringer, så har dessverre noen av forsikringene våres økt. Vi prøver å svare så raskt vi kan, men vi har 48 timer svartid som vi skal være innenfor. KLP Skadeforsikring/Pia
Har blitt for dyrt.Prisøkninger er helt uakzeptable derfor skal jeg bytte forsikringsselskap.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Grunnet en del forsikringsskader i 2019 og 2020, endringer av vilkår og dekninger, og tariffreguleringer og i tillegg til indeksreguleringer, så har dessverre noen av forsikringene våres økt. KLP Skadeforsikring/Pia