Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt en liten hendelse der jeg kontaktet selskapet, prøver i det lengste å finne veien bort fra å måtte betale ut et lite beløp (mindre en det jeg betaler årlig i forsikringer). Tar ikke risken med å bruke dette selskapet videre, tenk om beløpet skulle vert betydelig! All kommunikasjon skal gå med postgang og dermed drar tiden svært ut. Svært grei kontakt person men han er ikke involvert i oppgjør.
Veldig greit og ha en forsikringsagent og holde seg til. Fungerer meget bra.👍
Middels kundeoppfølging. Ved spørsmål om å gå gjennom forsikringene så får man svar som at du blir kontaktet en gang til uka. Får ikke prate med noen som har myndighet til å ta avgjørelser.
Er usannsynlig treige med saksbehandlingen. Tok drøyt 3 mnd. å få behandlet en innboforsikringssak. Når oppgjøret først kommer har takstmann valgt "stikke-fingrene-i-luften-metoden". Styr unna, det finnes et utall andre og mer profesjonelle forsikringsselskaper.
Hei. Aller først ønsker vi å beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg. Hvis du sender en e-post til [email protected] kan vi få høre hva som har skjedd og se om det er noe vi kan rette opp i.
Godt forhold til selskapet. Er interessert å sammenligne pris.
- Lettbetjenelig - Fungerer ved skade - Kan følge opp kunden bedre ved registrering av nytt tilbud på forsikring på nett - Noe vanskelig tilgjengelighet ved kundeservice oppringing (til tider lang ventetid)
Bytte var enkelt, får oppdatering en gang pr.år om jeg ikke ønsker oftere. Alle kommunikasjon kan foregå på nett (noe jeg er svært fornøyd med). Tegne ny forsikring (hytte) var enkelt og på det tidspunktet også den rimeligste av de jeg sjekket.
Hadde en flomskade i våres i mai, måtte fikse gårdsplassen min selv i oktober, har ikke fått en krone eller noe oppfølging, totalt fraværende ved skade, takstmann kom etter 3 uker, og så arrogante saksbehandlere har jeg ikke sett noen sinne, null oppfølging, ingen som spør om noe er noe skadet/borte i flom. Når du trenger de, er de totalt fraværende, klaget til kunde ombudet der, de bare trenerer. Brukt 2mnd ingen svar, største drittselskap dette.
Har hatt Landbruksforsikring i 6 år og er strålende fornøyd med kundeservice og priser. Samt om uhellet er ute opptrer de ryddig og har god informasjon. Vil virkelig anbefale dette forsikringsselskapet.
Rask og grei service. Etter godt tilbud i starten så er totalpris blitt dårlig sammenlignet med andre
Hver gang de sender regning så kommer det purregebyr på den, har ikke fått regningen før den kommer med purregebyr, dette er hvert år siden jeg ble kunde der.
Middelse flinke, middels tilgjengelige, tilsynelatende ikke villige å gi informasjoner til sine kunder. Jeg leter nå etter billigere priser.
Bra forsikringer, lite kommunikasjon av endringer, forandringer.
Vi gikk over til Landbruksforsikring i juni 2017 etter anbefaling fra en nabo og er veldig godt fornøyd med oppfølging og service. Vi var ganske overrasket over at vi kunne spare nesten 20000 kroner og var spent på om det ville bli prisøkning etter et år. Hadde nettopp et trivelig oppfølgingsmøte med vår rådgiver fra Hadelandskontoret og prisen har ikke endret seg! Positivt å se at Landbruksforsikring er i området vårt daglig, fin profilering av bilene! Helt klart en ekstra trygghet å vite at dem aldri er langt unna, noe vi savnet hos tidligere selskap. Godt også at det er blitt bedre konkurranse i markedet, vi kan med trygghet anbefale dem videre til andre her på Toten!
Jeg har vært kunde i flere år. Førnøyd med kundeservice og pris. Kundebehandleren i bergen er fantastisk, han ringer opp igjen eller sender mail straks han får tid. ( ett par min til ett par timer ) Ett stort minus er fakturaen, den er veldig rotete og uforståelig. Dette må jeg alltid ta med kunderådgiveren min, og ordner seg alltid med ett smil. Jeg måtte bruke forsikring til en advokatsak, det gikk smertefritt. Anbefaler landbruksforsikring. Hilsen mann nordhordland
Har sendt mail m/kvitteringer på betalte beløp, da jeg fikk en betalingsvarsel. Disse beløpene blir aldri oppdatert i systemet og jeg har fått 2 varsler for ikke betalt. Har nå måtte betale dobbelt opp, da jeg ikke får ordentlig svar på mail eller de oppdaterer innkommende beløp. Om disse pengene bli betalt tilbake, tviler jeg på. Så raskt jeg får svar på hvor mine penger har havnet, og de blir tilbakeført eller kuttet fra gjenstående beløp, bytter jeg forsikring til et mer profesjonelt firma.