Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig og bra + +. Jeg snakket med noen andre før jeg sa ja til dem. NEMI først å fremst ga meg god pris og innhold 👍🙂👍
Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere. Ringer deg opp så snart de er ledige, og kommer med gode råd hvis du lurer på noe. Anbefales. Har selv vært hos Gjensidige, If, Codan m.fl., men anbefaler gjerne Nemi til alle venner og kjente.
Mine erfaringer med Nemi er veldig gode. Nå har vi vært så heldig/uheldig å teste flere deler av forsikringsavtalen og Nemi har vært enkle og greie å forholde seg til hver gang. Vi har hatt bytte av frontrute på bilen, vannlekkasje i huset og reiseforsikring utbetaling i løpet av kort tid. Nemi har levert 100% alle gangene.
Sjekker pris og dekning hos konkurrentene. Men er veldig fornøyd med dere.
Altfor dårlig at min side ikke er oppe igjen 😢 Håper dere får orden på dette snart!!!
De gjør alt de kan for å unngå å betale ut penger etter skade. I mitt tilfelle var det helt tydelig at den såkalt nøytrale takstmannen ikke var nøytral. Når man betaler over 40000 i forsikringer per år, bør man få hjelp når ulykken er ute.
Har vore kunde i NEMI i mange år og har mange forsikringer der. Har hatt to skader ila denne tiden og har svært god erfaring med NEMI idf.
Ikke noe god erfaring. Øker forsikringsbeløp uten å gi beskjed, svarer ikke på henvendelser, sier de ikke har mottatt noe e-post osv. Dårlig kundehandsaming og veldig dyre. Ikke forståelsefulle eller hjelpsomme.
Gått 5 mnd å ikke fått svar på skadesaken (som er rimelig rett-fram sak) De drøyer der for hver mail tlf jeg tar. Har tatta saken med Fink'n
Kontaktet de i sept for å få et tilbud på forsikring av min butikk da jeg har alle mine andre forsikringer der, 5 stk. De lovte å ta kontakt, kontaktet de igjen i januar, de lover å videreformidle og ta kontakt, enda ikke hørt noe....
Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.
Har kun hatt én skade med Nemi forsikring (bil kasko), og det ble ordnet uten problemer eller forsinkelser. Jeg har også en kontaktperson som svarer på mail/telefon raskere enn man kan forvente. Et minus med Nemi er at websidene deres (Min Side) ikke har fungert på veldig lenge, så man må kontakte dem pr. mail/tlf. for å se avtale o.l. Prisene deres har imidlertid vært helt uslåelige.
De flest forsikring trekke 10 prosent etter bruk av skade men Nemi trekke 30.
Er sikker på at de gode omtaler som er gitt her, er noe de ansatte hos Nemi registrerer selv... noe må de jo gjøre i løpet av en dag, de har i hvert fall ikke tid til å svare deg på mail, tlf. osv... har en liten fillesak gående med dette selskapet, noe så "stort" som en skade på frontvindu på en av bilene mine..., har ellers ikke hatt noen skade på noen ting i de årene jeg har vært kunde. Anbefaler INGEN å tegne noen som helst forsikring gjennom dette selskapet, Du vil helt sikkert bli tilbudt en fordelaktig pris på dine forsikringer ved forespørsel om pris, man kan love deg at de ved neste hovedforfall har en prisøkning på 15 - 20%.
Får ikke sjekket mine forsikringer da Min side funksjonen har vært ned i lang tid. Prisen har øket og selskapet har selv bestemt forfallsdato, noe som ikke kunne endres påsto de. Vurderer sterk bytte av selskap.
Selskapet var rimelig når jeg tegnet forsikring for 6 - 8 år siden, men i år var det en kraftig prisstigning. Virker som de gir nye kunder rimelige priser, men øker prisen når de har hatt kunden noen år.