Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
366
125
60
38
103
Sorter omtaler etter
Viser av 692 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Yasaman M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon, og gir feil varsel til sine kunder om fakturabetaling"

Tar lang saksbehandling, får ingen forsikringbevis pr, post og dårlig kommunikasjon med sine kunder. Lang ventetid til å få et enkelt svar fra dem. Når faktura er utbetalt fra kundens side, er likevel alle på fakturaavdeling får ikke beskjed om utbetalingen. Derfor er det en konsekvens for sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Smertefritt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi var hele familien på ferie i Spania og på vei til flyplassen i Madrid parkerte vi leiebilen i sentrum for å spise lunsj. Etter et raskt måltid gikk vi tilbake til bilen og oppdaget at den var tømt for bagasje. Alt vi hadde med oss pluss feriens innkjøp var stjålet... Etter noen telefonsamtaler, var prosessen i gang. NEMI ble selvfølgelig kontaktet og vi ble fortalt av hyggelig ansatt hvordan vi skulle forholde oss. De var også veldig opptatt av hvordan vi hadde det. Vel hjemme igjen ble det oversendt til NEMI en godt dokumentert oversikt over hva som var stjålet. Oppgjøret kom relativt raskt, og vi var fornøyd selv om mange personlige ting var borte for alltid. Fantastisk service og utrolig hyggelig kontaktperson :-) Har matchet pris med andre selskaper ved flere anledninger, men Nemi vinner. Har følelse av en mer personlig oppfølging enn i andre selskap. Super service = fornøyd kunde :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde turbohavari på en 2015 mod. BMW X3 for 14 dager siden, gått 55 000 km. Trodde jeg skulle være i trygge hender da jeg valgte en forsikring via Autoconsept som heter Gull når jeg kjøpte bilen ny. Men nei, det eneste jeg opplevde var at de trenerte saken, lette etter et vilkår i de generelle betingelsen for å komme unna erstatningsansvaret, anbefaler på det sterkeste å holde seg unna selskapet. Tok så kontakt med min rådgiver i Nemi forsikring, forklarte problemet og ble henvist til en av deres takstmenn. Traff en meget hyggelig og hjelpsom person, tok umiddelbart affære, sjekket opp saken og meddelte at dette ble dekt av min super forsikring jeg har hos de, alt skjedde i løpet av en time. Autoconsept brukte en uke på å finne vilkåret for avslaget, i tillegg svært dårlig kundebehandling, unngå selskapet.

Cecilie O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og hyggelig service!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var uheldig å ikke få bagasjen min på en reise. Dagen etter jeg kom tok jeg kontakt med Nemi forsikring. Alt løste seg via en telefonsamtale på 3 minutter!! Utrolig bra service og ikke minst hyggelig kar som hjalp meg:-) Anbefaler de på det sterkeste!!

Galost D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig selskap! Rett og slett Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri Nemi forsikring igjen, når uhellet skjer så setter de egne krav og bryr seg ikke i det hele tatt om hva kunden har å si eller kundens meninger. ALDRI NEMI forsikring.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De lokker deg med billig pris - når uhellet er ute får du ikke hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte i samråd med vår kontakt og selger på telefon en oppgradert forsikring for sommeren til vår veteranvogn for å kunne få maks hjelp hvis dette ble nødvendig. Da ulykken var ute fikk vi absolutt ingen hjelp! Vår kontakt nektet på at han hadde gitt oss forsikringen på de vilkårene. Altså ord mot ord. Da vår hund ble syk dekket ikke forsikringen dette - da det ikke var en ulykke som hadde skjedd! Avtalen skulle gjelde alle veterinærutgifter. Det gjorde den ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging og lite hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svært dårlig forklaring og info, laber service.. Håper ikke jeg får slik behandling hos neste forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kraftig prisøkning"

Kraftig prisøkning første tre år. Salgsagenten omtaler vesentlig bedre dekning enn det forsikringspapirene viser. Umoralsk salg som grenser til svindel.

Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forsikring for de som tørr være uforsikret"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra DnB til Nemi forsikring for 4 mnd siden. Dette ut fra positive omtaler på denne siden. På denne tiden har min bil blitt uforsikret to ganger! Først mottok jeg ikke faktura. Etterspurte dette, fikk så beskjed om at de ikke sender per post men kun per mail. Så den lå da i søplemailen. Satte da på avtalegiro så pengene skulle gå rett ut til de. Og de satte bilen min som uforsikret igjen dagen før avtalegiroen forfalt til tross for at det er de som har meldt inn denne forfallsdatoen! Har aldri hatt problemer med noe ubetalt, eller opplevd dette tidligere. Har nå samlet alt hos If, fikk også bedre dekning og flere forsikringer i tillegg til samme pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp tilfreds både med pris, kundebehandling og skadeoppgjør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er svært godt fornøyd med selskapet. Dette gjelder både priser, rådgivning, kundeservice, tilgjengelighet og erfaringer knyttet til skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra på pris... trur eg... Har ikke hatt noe skader, så lite å melde der."
4 syns denne omtalen er nyttig

Tror prisene er bra, etter bytt.no kalkulator fikk jeg bare opp tre alternativer mht. innhenting av pris fra andre, ett av dem hadde så pass mange dårlige tilbakemeldinger at det ble ikke aktuelt. Har 2xMC kasko, og de er veldig rimelige, men har vel og med alder å gjøre + 75 bonus. Har ikke hatt skader, så vet lite om den prosessen. Noe treg respons på telefon til tider, men ringer tross alt opp igjen.

Thomas F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fabelaktige"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har akkurat vært igjennom en skade som endte med vraket bil. Lett å få kontakt. Helt utrolig god service gjennom hele saksgangen.. Alt ble avgjort på under en uke.. Helt fantastisk. Og de har gode priser. Bare prøv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadeoppgjør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig skadeoppgjør. Ble påkjørt i førerdøren. Høy hastighet. Verkstedet får beskjed om at bilen kondemnerte. Så blir det stille.... etter 3 uker endrer de til reparasjon. Meg som kunde har de ikke tatt kontakt med... Jeg ringte og da så de at den kondemnerte... Dårlig kundeservice.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uteblivende forsikring"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte veteranbil og ønsket forsikring på denne pluss en hund. Takket ja til tilbud. Fikk purringer fra TFF om at kjøretøy var uforsikret og at de krevde 50 PR dag for dette. Var i kontakt med kundebehandler i Nemi. Skulle fikse dette.. endte med nye purringer. Tok kontakt igjen denne gangen ble det orden på det. Men måtte jobbe litt for å få tilbakebetalt mine utlegg i denne forbindelsen. Når hunden fikk ørebetennelse oppdaget jeg at den ikke heller var forsikret.. Kanskje jeg bare har vært uheldig med kundebehandleren min...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Nemi trenerer oppgjør når skade er skjedd. Ikke velg dette selskapet!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har gått fem - 5 måneder fra skade ble meldt. Har kontaktet kundeservice mange ganger uten at noe har skjedd. Det er trist nok med en skade, og så skal forsikringsselskapet trenere saken i tillegg. Anbefales absolutt IKKE!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Rask og god service, egen kontaktperson som hjelper deg ved behov. Fin selvbetjening hvor det meste kan ordnes på egen hånd. I tillegg lave priser. Vi sparte 15 000 i året på forsikring ved å bytte til Nemi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Best på pris og oppfølging"
7 syns denne omtalen er nyttig

Nemi er best på pris og det gjelder også over tid. De tar vare på kundene sine og følger opp. Kan anbefales.

Kjetil S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De roter med oppgjør, overfakturerer, rydder ikke opp"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ligg unna, de roter med avtaler og forandrer priser uten og melde fra. Får ikke oppgjør, de skylder meg 6000 kr for mye betalt forsikring.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Tom E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsåvidt greit selskap, bra kundeservice, høy pris?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen skade ennå, men prøver nå å hente ut priser fra andre. Er pensjonist og forsøker å redusere kostnadene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billig og meget servicevennlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

En effektiv og imøtekommende kundebehandler, og et hovekontor der de er opptatt av hva de kan hjelpe til med hele tiden. Topp kundebehandling.

John H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ingen kundeservice, ingen respons ved henvendelser, og ingen mulighet til å hente ut faktura selv når de ikke sender den. Men penger skal de ha!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Oppriktig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Oversiktlig og ryddig tilbud fra agent man kan snakke med, og ikke minst svarer når man har spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig enkel og grei å forholde seg til, ikke noe tull og vas, meget god service, og trygge når det gjelder skadeoppgjør også. Når en i tillegg får alt dette, til en meget rimelig penge, kan man slett ikke klage.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Foreløpig så er de veldig bra både på pris og ved skade"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har både benyttet meg av skadeforsikring på bil og faktisk reiseforsikring som ofte blir svinedyrt for forsikringsselskapene. Dette gikk helt smertefritt og forsikringsselskapet har vært kjempegreie på alt hele veien. Jeg er ofte skeptisk selv til forsikringsselskaper men dette er det selskapet jeg har likt best hittil og som har hatt de beste forsikringene.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig og lettvint oppgjør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Rimeligst av alle de 7 jeg har fått pris med. Veldig hjelpsom og har ikke følelsen av å bli lurt på mer forsikring enn det jeg trenger. Har hatt oppgjør både på bil, briller og tv. Raskt og enkelt oppgjør

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR