Forsikring

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
326
113
56
32
87
Sorter omtaler etter
Viser av 614 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Tor S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super reiseforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra oppgjør ved utbetaling reiseforsikring.
Når man skal fornye avtale vil jeg ønske alternativer på reiseforsikringslengde.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"

For dyrt, men det går ann å komme til enighet på annen pris, jeg har bedd om papirutgave om min forsikring men får ikke det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig og begrenset"

De er billige og har god kundeservice, men det er ganske mange forsikringer de ikke har eller leverer. Det gjelder både personforsikringer og forsikringer i forbindelse med utleie av fritidsbolig og forsikring av materialer på byggplass som ikke er oppført.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempefornøyd med nemi"
5 syns denne omtalen er nyttig

God service. Er meget fornøyd så langt. Å har anbefalt mange av mine venner og prøve Nemi. Samme når på døgnet å uka en lurer på noe så er det svar å få. Det er meget positivt for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra respons angående bilskade"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kone ble rygget på og skadet bilen ganske mye. Fikk veldig rask og god tilbakemelding og oppfølging fra Nemi med tanke på utbedring av skade og utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksgang og oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et flott velfungerende integrert kjøl/fryseskap som ikke rakk å bli så alt for gammelt før et kraftig lyn og tordenvær tok knekken på det. Kontaktet mitt forsikringsselskap Nemi forsikring en tid før stengetid og forklarte hva som var skjedd, fikk beskjed om å skrive en kort forklaring som inneholdt det aller viktigste på epost til dem, noe jeg gjorde og sendte fortløpende. Dagen etter nokså tidlig på dagen tok jeg en telefon til selskapet for å høre hvordan det gikk, jeg skjønte vel egentlig at jeg ikke hadde gitt selskapet rare tiden, men utålmodigheten min i forhold til å ikke ha et fungerende kjøle/fryseskap gjorde det til at jeg bare måtte "mase litt". Dette vil jeg påstå selskapet taklet veldig bra, fikk et nytt telefonnummer som jeg kunne ringe for å komme rett til der sakene ble behandlet. Saksbehandleren hadde ikke rukket å komme til min sak ennå (selskapet hadde ikke vært åpent så lenge), men saksbehandleren viste en flott smidighet og tok utfordringen på direkten. Etter en samtale på nøyaktig 12 min var saken skrevet, vurdert og behandlet. Bekreftelse på at jeg fikk den hjelpen jeg hadde håpet på fikk jeg muntlig i slutten av samtalen. Noen minutter etter samtalen var avsluttet kom bekreftelsen også skriftlig pr epost. Jeg må ærlig si at jeg ble litt imponert og ekstra glad når saksbehandlere som man egentlig ikke har noe forhold til likevel viser slik profesjonell smidighet på direkten, det hadde jeg ikke ventet . Ønsker å takke det jeg opplevde som en forståelsesfull saksbehandler ved navn (anonymisert), men vil også rette et takk for hjelpen til den lynkjappe saksbehandleren sørpå ved navn (anonymisert) som gjorde saken ferdig på direkten.
A.H

Torkell B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hjelpsomme"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe problem med noen ting, blir møtt med et smil og alt ordner seg og jeg har ikke hatt noen problem. Fornøyd kunde....

Per M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikrings oppgjør"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fikk uheldigvis en spesiell forsikring sak som viste seg å bli løst på en meget fin måte fra Nemi sin side. Ryddig og god kommunikasjon med tillit begge veier mellom forsikring selskap og kunde selv om man som kunde hadde en noe svak sak.
Nemi Forsikring er et meget seriøst selskap meg gode priser og en meget god kunde behandling, kan anbefales på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servise!"

Varmekabler i bad tok 1mnd før takst. 3 mnd før jeg fikk taksten. Etter at jeg fikk taksten kom det 2mann som sa at de ikke kunne gjøre jobben. Der sto jeg med lang nese! Dette burde takstmannen vist da taksten ble gjort. Fire mnd bortkastet tid. Når kommer oppgjøret tro?.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Min erfaring ned Nemi"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min egen erfaring med Nemi er bare positiv. Hadde skade på bilen, som Nemi håndterte på en veldig bra måte. Uhell med strømbrudd i campingvogn, hvor mat i kjøleskap og fryser ble ødelagt. Dette ble håndtert på beste måte. Derfor vil jeg anbefale Nemi til andre på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, ringer ikke tilbake som avtalt. Dårlig dekning på husforsikring bl.a. Må hele tiden selv ta kontakt, og alt tar veldig lang tid. Lite fornøyd.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk god service på alle måter. Anbefaler alle til å bruke Nemi. De er enestående på pris og behandling av kunden. Sjelden man får så god oppfølging av et forsikringselskap :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forderdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde lekkasje i tak. Takstmann kom, men ville ikke ta av taket for det kunne han ikke... Fikk tak i taktekker, som viste han hvor lekkasjen oppsto. Takstmannen skrev lekkasje i pipe, noe som tilsier 16000,-!! i egenandel. Dette var på februar. Nå 30 August har jeg ennå ikke fått svar på enten kontantoppgjør eller om jeg får hjelp til skifte av tak innvendig.
Aldri mer Nemi etter dette vertfall. Utrolig useriøse. Terningkast 1

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hadde innboforsikring i dette selskapet. Lynnedslag ødela induksjonsovnen min"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde innboforsikring i dette selskapet. Lynnedslag ødela induksjonsovnen min, noe som burde dekkes av forsikringen. Saksbehandleren hos Nemi påstod at det ikke hadde vært tordenvær i mitt område. Ingen erstatning. Dette selskapet overholder ikke sine forpliktelser overfor sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig forsikring"

Fikk et ganske bra tilbud fra en av deres selgere, og hadde faktisk tenkt å gå for tilbudet, MEN på slutten av samtalen fikk jeg tilbud om 5 flakslodd om jeg gikk inn her å gav dem en positiv omtale... Ganske frekt synes jeg, og det er synd, for det ødelegger potensielt en ypperlig tjeneste og gir et inntrykk av at Nemi forsikring har jukset seg til gode anmeldelser (vet dog ikke om dette er en enkelt selger, eller noe flere bevisst har drevet med)

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst de lux!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet føles som totalt useriøst, etter at jeg pådro meg en yrkesskade som har gjort at jeg ikke har kunnet arbeide på 18 mnd.
Noe som igjen har ført til at jeg nå kun får arbeidsavklaringspenger å leve av.
saken var at jeg har både yrkesskadeforsikring og utvidet yrkesskadeforsikring hos Nemi.
Når skaden først var et faktum var jeg glad jeg var godt forsikret trodde jeg, man maken til kundebehandling og ansvarsfraskrivelse skal man lete lenge etter.
Etter utallige tlf og mailer har jeg nå kun fått i svar at deres under leverandør er gått konkurs og at jeg må sende krav til bobestyrer for konkursen av deres brev fra bobestyrer står det at deres fond ikke vil dekke inn for yrkesskade.
Jeg har ikke gjort annet en å tegne forsikringer med Nemi og føler at dette er svindel og bedrag når de selger en forsikring de ikke har rygg dekning for å forsetter å gjøre det med en annen under leverandør som om at det er helt greit.
Mens vi som har et krav må ta det med et firma som er konkurs og Nemi skal kunne leve videre som selskap etter dette er uforståelig.
Jeg har stilt de spørsmål om dette ser ikke ut som de i hele tatt vil svare så må vel gå rettens vei.

Mvh
Knut R

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god oppfølging"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært godt fornøyd med mine forsikringer i Nemi Forsikring. Hadde for en tid tilbake dessverre bruk for bilforsikringen og det gikk som en drøm. Kan på det sterkeste anbefale Nemi Forsikring.

Kai A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempe service og gode priser"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har nå 5 forsikringer der (bil, innbo og 3 motorsykler). Er veldig fornøyd med priser og kundeservice.

Alexander M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Skikkelig service og personlig kundekontakt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde nemi, byttet til annet selskap, ble lurt, byttet tilbake til Arendal forsikring/Nemi og er strålende fornøyd med dekning, pris og ikke minst ryddighet og personlig kundeoppfølger👍🏻👏🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøy kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har dessverre hatt et par småreperasjoner på bilen de siste årene. Ved alle tilfellene har Nemi hatt en effektiv og rask behandling av sakene og jeg som kunde føler meg veldig godt ivaretatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Svært god erfaring med Nemi Forsikring."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har benyttet Nemis representant i Rørvik i Trøndelag som er Tenk Forsikring med. Jeg fikk raskt svar på mine forsikringsspørsmål, og totalt sett har jeg svært god erfaring så langt.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det beste forsikringsselskapet!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg hatt nemi forsikring en stund. Jeg valgte å bruke nemi forsikring grunnet god kompetanse og service hos min kontaktperson, og ikke minste gode priser.

Nå når uhellet var ute tidligere i høst, så har jeg fått meget god oppfølging, og er godt fornøyd med resultat av oppgjøret.

Nemi forsikring anbefales på det sterkeste.

Najiba A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Gebyr på 7500 kr, fra statens veieforsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Den dårligste og forsikring har eg møte i live mitt, på grunn av den forsikringen eg har fått gebyr på 7500 kr, fra statens veiforsikring. Eg anmelde den til politi med alle beviser

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
"For et mas ..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Sendte en forespørsel om pris på forsikringer til to selskaper. Fikk ganske kjapt telefon fra Nemi Forsikring. Greit nok det, men den masete telefonselgereren stilte mange spørsmål, også de samme spørsmålene som jeg allerede hadde besvart på skjemaet. Jeg forsøkte, i en rolig tone, å si at dette gadd jeg ikke - «kverna malte» inntil jeg måtte «ta sats» og gjenta at dette gadd jeg ikke høre på. Han kunne glemme hele henvendelsen, og meg som kunde!

Torleifn
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lave priser - topp service!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Å få rask hjelp, få tilbakemelding innen rimelig tid (som lovet) fra serviceinnstilte mennesker er ikke hverdagskost; men hos Nemi leverer de virkelig varene. Ikke bare lokalt men også nasjonalt. Man føler seg rett og slett sett som kunde
Virkelig et eksempel til etterfølgelse for noen og enhver: Keep up the good work!

Søk Bytt.no