Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
335
120
56
34
90
Sorter omtaler etter
Viser av 635 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt fornøyd"

Prismessig er det få som matcher. Har enda til gode med eventuellt skadeoppgjør. Så er uerfaren i så måte. Blir nedringt av andre tilbydere. Men sparer 12 000 i forhold til andre tilbydere. Kundeservice er jeg veldig fornøyd med. Kan bare anbefale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og dårlig dekning"

Meget dårlig selvom man har KASKO pluss og i skadetilfelle selv om mot partens forsikring erkjenner ansvar så heller man får ikke bra service hos nemlig meget dårlig dekning. ALDRI kommer til å anbefale til de som trenger riktig forsikring.

Lars H. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Pris på forsikring"

Nemi forsikring kommer med bra tilbud får og få deg som kunde men etter en stund så øker prisen på forsikringene. Dem er dårlige til og svare på mine spørsmål og gi tilbakemeldinger når du har blitt kunde der. Så jeg henter inn tilbud på mine forsikringer andre steder om dagen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd med prisen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Solid ingenting spesielt. Ikke fornøyd med prisen. Jeg tror prisen er for høy. Det er ikke logisk å betale mer premie enn før. Jeg har en Max bonus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lokale representanter ordner opp!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har benyttet Agder Finans og Forsikring til gjennomgang av mine forsikringsbehov. Bra med lokal kontaktperson.

Christian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget bra, rask behandling og tilbakebetaling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et uhell i sommer med bilen min. Noen hadde rygget på den og stukket av. De var imøte kommende og ordnet opp med engang. Trang ikke legge ut for noen ting. Eneste minus kan være at de (som sikkert alle andre) skrur opp prisen etter et år. Men Nemi kan iallefall anbefales når man er uheldig og må ta i bruk forsikringen:

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice helt bak mål"

Nemi, tidligere Vardia, er ubrukelig. Det er ikke mulig å få hjelp med noe som helst, og de klarer ikke engang å bytte dato for betalingsfrist uten å avslutte og begynne nytt forhold. Anbefaler ingen å bytte til Nemi/Vardia; det er ikke verdt all tiden du kommer til å bruke med kundeservice. For meg virker det som om det ikke spiller noen rolle om du er kunde gjennom mange år eller ikke. Du er kun et nummer i køen og en inntekt. Service er fremmedord.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig skadeoppgjør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når man kun har fått en liten skade i lakken/liten bulk raser man ned fra 70 (3.år) til 40% i bonus. Med egenandel i tillegg ender man opp med å betale det selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeoppfølging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Følger ikke opp telefonsamtaler eller mail. Holder ikke prisløfte på forsikring. Hva skjer da hvis jeg trenger å bruke forsikringen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gode erfaringer, behjelpelig og løsningsorientert. Litt snodig beregninger på skader, men gikk greit når jeg forstod utregning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hyggelig skifte av forsikringsselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler som var hyggelig, god på å finne riktige forsikringer for meg. Og ikke minst at jeg sparer penger på å bytte.

Johan A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og kaos med beregning av forsikringspremie"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nemi burde få i allefall bedre kundeservice og folk som vet forskjell på når man endrer til noe billigere, så må forsikringen reduseres, ikke økes... Her er alt for frekke medarbeidere. Jeg har vært kunde her i flere år. De har økt fakturaene mye fra år til år. Nå ble de plutselig mange tusen kroner dyrere enn forsikringsselskapet som jeg holder på å gå over til nå. Når jeg endret bilforsikringen fra full kasko til ansvar, så blir jeg straffet med å måtte betale nesten tusen kroner mer i forsikring enn det jeg måtte før.... Hva som er bra: At jeg snart er ferdig med Nemi Hva som kan bli bedre: Få inn nye folk som skjønner hva de driver med og kan kundeservice. Mine erfaringer: Dårlige. Aldri mer Nemi...

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Tor S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super reiseforsikring"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bra oppgjør ved utbetaling reiseforsikring.
Når man skal fornye avtale vil jeg ønske alternativer på reiseforsikringslengde.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

For dyrt, men det går ann å komme til enighet på annen pris, jeg har bedd om papirutgave om min forsikring men får ikke det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig og begrenset"
4 syns denne omtalen er nyttig

De er billige og har god kundeservice, men det er ganske mange forsikringer de ikke har eller leverer. Det gjelder både personforsikringer og forsikringer i forbindelse med utleie av fritidsbolig og forsikring av materialer på byggplass som ikke er oppført.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempefornøyd med nemi"
8 syns denne omtalen er nyttig

God service. Er meget fornøyd så langt. Å har anbefalt mange av mine venner og prøve Nemi. Samme når på døgnet å uka en lurer på noe så er det svar å få. Det er meget positivt for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra respons angående bilskade"
4 syns denne omtalen er nyttig

Min kone ble rygget på og skadet bilen ganske mye. Fikk veldig rask og god tilbakemelding og oppfølging fra Nemi med tanke på utbedring av skade og utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksgang og oppgjør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et flott velfungerende integrert kjøl/fryseskap som ikke rakk å bli så alt for gammelt før et kraftig lyn og tordenvær tok knekken på det. Kontaktet mitt forsikringsselskap Nemi forsikring en tid før stengetid og forklarte hva som var skjedd, fikk beskjed om å skrive en kort forklaring som inneholdt det aller viktigste på epost til dem, noe jeg gjorde og sendte fortløpende. Dagen etter nokså tidlig på dagen tok jeg en telefon til selskapet for å høre hvordan det gikk, jeg skjønte vel egentlig at jeg ikke hadde gitt selskapet rare tiden, men utålmodigheten min i forhold til å ikke ha et fungerende kjøle/fryseskap gjorde det til at jeg bare måtte "mase litt". Dette vil jeg påstå selskapet taklet veldig bra, fikk et nytt telefonnummer som jeg kunne ringe for å komme rett til der sakene ble behandlet. Saksbehandleren hadde ikke rukket å komme til min sak ennå (selskapet hadde ikke vært åpent så lenge), men saksbehandleren viste en flott smidighet og tok utfordringen på direkten. Etter en samtale på nøyaktig 12 min var saken skrevet, vurdert og behandlet. Bekreftelse på at jeg fikk den hjelpen jeg hadde håpet på fikk jeg muntlig i slutten av samtalen. Noen minutter etter samtalen var avsluttet kom bekreftelsen også skriftlig pr epost. Jeg må ærlig si at jeg ble litt imponert og ekstra glad når saksbehandlere som man egentlig ikke har noe forhold til likevel viser slik profesjonell smidighet på direkten, det hadde jeg ikke ventet . Ønsker å takke det jeg opplevde som en forståelsesfull saksbehandler ved navn (anonymisert), men vil også rette et takk for hjelpen til den lynkjappe saksbehandleren sørpå ved navn (anonymisert) som gjorde saken ferdig på direkten.
A.H

Torkell B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hjelpsomme"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe problem med noen ting, blir møtt med et smil og alt ordner seg og jeg har ikke hatt noen problem. Fornøyd kunde....

Per M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikrings oppgjør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Fikk uheldigvis en spesiell forsikring sak som viste seg å bli løst på en meget fin måte fra Nemi sin side. Ryddig og god kommunikasjon med tillit begge veier mellom forsikring selskap og kunde selv om man som kunde hadde en noe svak sak.
Nemi Forsikring er et meget seriøst selskap meg gode priser og en meget god kunde behandling, kan anbefales på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servise!"

Varmekabler i bad tok 1mnd før takst. 3 mnd før jeg fikk taksten. Etter at jeg fikk taksten kom det 2mann som sa at de ikke kunne gjøre jobben. Der sto jeg med lang nese! Dette burde takstmannen vist da taksten ble gjort. Fire mnd bortkastet tid. Når kommer oppgjøret tro?.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Min erfaring ned Nemi"
5 syns denne omtalen er nyttig

Min egen erfaring med Nemi er bare positiv. Hadde skade på bilen, som Nemi håndterte på en veldig bra måte. Uhell med strømbrudd i campingvogn, hvor mat i kjøleskap og fryser ble ødelagt. Dette ble håndtert på beste måte. Derfor vil jeg anbefale Nemi til andre på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadeoppgjør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, ringer ikke tilbake som avtalt. Dårlig dekning på husforsikring bl.a. Må hele tiden selv ta kontakt, og alt tar veldig lang tid. Lite fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk god service på alle måter. Anbefaler alle til å bruke Nemi. De er enestående på pris og behandling av kunden. Sjelden man får så god oppfølging av et forsikringselskap :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forderdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde lekkasje i tak. Takstmann kom, men ville ikke ta av taket for det kunne han ikke... Fikk tak i taktekker, som viste han hvor lekkasjen oppsto. Takstmannen skrev lekkasje i pipe, noe som tilsier 16000,-!! i egenandel. Dette var på februar. Nå 30 August har jeg ennå ikke fått svar på enten kontantoppgjør eller om jeg får hjelp til skifte av tak innvendig.
Aldri mer Nemi etter dette vertfall. Utrolig useriøse. Terningkast 1

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR