Forsikring

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 22 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
309
108
55
32
77
Sorter omtaler etter
Viser av 581 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det beste forsikringsselskapet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg hatt nemi forsikring en stund. Jeg valgte å bruke nemi forsikring grunnet god kompetanse og service hos min kontaktperson, og ikke minste gode priser.

Nå når uhellet var ute tidligere i høst, så har jeg fått meget god oppfølging, og er godt fornøyd med resultat av oppgjøret.

Nemi forsikring anbefales på det sterkeste.

Torleifn
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lave priser - topp service!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Å få rask hjelp, få tilbakemelding innen rimelig tid (som lovet) fra serviceinnstilte mennesker er ikke hverdagskost; men hos Nemi leverer de virkelig varene. Ikke bare lokalt men også nasjonalt. Man føler seg rett og slett sett som kunde
Virkelig et eksempel til etterfølgelse for noen og enhver: Keep up the good work!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde!"
4 syns denne omtalen er nyttig

God og effektiv kundebehandling. Jeg får de svarene jeg trenger innenfor kort tid. Konkurransedyktige på pris. Alt i alt veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade på bil"
11 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og greit oppgjør.
Veldig enkelt å forholde seg til forsikringsselskapet.
Godt fornøyd med jobben som ble utført av Nevlands bil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kort responstid og ryddig fakturarutine"
7 syns denne omtalen er nyttig

Startet med lav premie, litt usikker på nivået nå etter flere år. Kunne fått en oversikt for å oppsummere hvert år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi er det beste selskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rask behandling av nye forsikringsforespørsler av personlig rådgiver. Rådgiveren er lagret på telefonen, slik at det bare er å ringe han. Veldig bra pris, og vilkår samt at de dekker egenandel ved første skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Øker prisen for mye hvert år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stort sett fornøyd foreløpig, men må sende mail hvert år på grunn av for stor økning.
Dette skal ikke være nødvendig som også de lovet ikke skulle skje når jeg tegnet forsikringen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svært useriøst"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig forsikring, men om noe skjer er det svært useriøst og tullete. Har hatt flere ubesvarte e-poster, noen av de måtte jeg purre på og fikk heller ikke noe svar der. Etter en stor og omfattende sak tok jeg kontakt med leder. Alt var fint og jeg fikk et håp at alt skal gå i orden nå. Dagen etter når jeg har bedt om en skriftlig bekreftelse på dette fikk jeg ingen svar. Etter flere nye purringer ble alt annerleder, og alt som ble «avtalt» var en misforståelse.

Har hatt flere kontaktpersoner som unngår å påta seg ansvar. Til slutt ble hele saken «overført» til en annet selskap. Noe vi ble aldri spurt eller informert om. Det fikk vi vite om flere måneder senere - noe vi selv måtte etterspørre.

Jeg vil aldri ha anbefalt Nemi. Attraktive priser men om noe skjer så får du ingen hjelp og møter en tung motstand.

Det verste forsikringsselskapet jeg har noen gang vært bort i. Alt for dårlig.

Tom-Remi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg får tilpasset forsikring til mine behov til lav pris"
9 syns denne omtalen er nyttig

Med Nemi får jeg en dedikert rådgiver som gir meg råd om forsikring tilpasset mine behov. Jeg opplever at min rådgiver har bra oversikt over markedet og andre selskaper sine forsikringer. I tillegg er de svært konkurransedyktig på pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nektet oppsigelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ville si opp reiseforsikring. Fikk beskjed at det var en helårs fotsikring. Kunne ikke finne i vilkårene at den ikke kan sies opp. Selskapet hevder kun endret behov rettferdiggjorde oppsigelse, ikke skillsmisse som jeg er gjennom nå.

Kai O. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sommel og rot, fikk etablert en forsikring etter ca en uke!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har flere forsikringer hos Nemi, men når jeg skulle tegne en ny motorsykkelforsikring, så tok det ca en uke før jeg fikk svar! Da hadde jeg pådratt meg 777.30,- fra Trafikkforsikringsforeningen, dette vil de ikke vedkjenne seg, og dermed mister de meg som kunde! Dårlig. :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Spregningskade på baderom"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lite hjelp og få av forsikringen her. Heldigvis fikset etrepenør saken selv. Får ikke hjelp når skade har oppstår.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade på bil."
7 syns denne omtalen er nyttig

Ved denne skaden ble vi veldig godt motatt og ble behandlet utmerket. Vi var også tilfreds med skadeoppgjøret. Har bare positive ting å si om Nemi.

Magnus B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Plettfritt kundeforhold gis lite tiltro"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg syns Nemi forsikring er prisdyktige på noen av sine tjenester, men min erfaring som kunde burde blitt vektlagt mye sterkere. Jeg skulle få forsikringstilbud på min nye bil. Dette tilbudet lå svimlende 10,500 kr over det jeg kan få hos andre forsikringsaktører. Jeg var villig til å ha alle mine 5-6 forsikringer hos de, men de var ikke villig til å vike en eneste krone på dette forsikringen, som de VET ligger himmelhøyt i forhold til andre. Dette gjør at noen andre får pengene mine. Lite fornøyd med deres innsats for å beholde meg som kunde. Tørr og sta kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har bare gode erfaringer"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes Nemi er et bra selskap og jeg har bare gode erfaringer. Litt vanskelig og få tak i kundeservice på telefonen.

Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Eksepsjonell behandling"
10 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kunde av nemi pga prisen var mye lavere, pluss en meget hyggelig rådgiver

Etter dette med den gode prisen og gode servicen anbefalte jeg dette til mine foreldre, de byttet alle sine forsikringer over med en gang. Rådgiveren kom tilogmed å leverte papirene personlig fordi mine foreldre ikke har epost.

Kjetil K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt å greit oppgjør"
12 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en skade på et felles vannrør i gata
Delte reprasjonssumen på antall berørte parter, NEMI gjorde opp min del, enkelt å greit 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"NEMI er slik du forventer at et forsikringsselskap skal være!"
10 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet en avtale på hus, 2 biler, campingvogn, traktor, 4 varehengere og bikkje og var kjempefornøyd med pris og avtale.
Dessverre hadde jeg innbrudd kort tid etter.
Jeg satte opp en liste med hva som var stjålet, hvor det var kjøpt og til hvilken pris.
NEMI dekket alt jeg hadde oppdaget. (da...)
Gjennom en firmaavtale byttet jeg over til "Hvis" etter ett drøyt år.
Det angret jeg fort på, for makan til rot skal du lete lenge etter!
Nå for ettpartre år siden passet det seg at jeg fikk min "gamle" forsikringsrådgiver i NEMI på tråden og spurte om ikke NEMI ville ha oss tilbake.
Han skulle regne på det og sende meg en mail.
Den mailen var så hyggelig at vi bytta på flekken!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøst forsikringselskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig useriøst forsikringsselskap, de informerer kunden at demes reiseforsikring dekker hele verden uansett hvor man befinner seg. Og når det skjer skade kommer dem til å finne på masse rart for unngå erstatning. Og de skylder på hverandre. Så holde dere unna folkens.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Monica L. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Strålende!"
11 syns denne omtalen er nyttig

Helt fantastisk service fra vår rådgiver! Svarer alltid på mail innen noen timer, gir oss god pris med en gang istedenfor at vi må forhandle pris, det er veldig greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser og personlig service"
10 syns denne omtalen er nyttig

Nemi har konkurransedyktige priser. De er ikke så store at du som kunde forsvinner i mengden, men du får personlig oppfølging og god service. Ved skade har vi fått greit og raskt oppgjør.

Rafael S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Det dårligste forsikringselskapet på jorda!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Grunnet en såkalte "TEKNISK FEIL" i følge NEMI fikk vi to fakturaer fra TFF med at bilen vår er uforsikret, alle fakturaer ble betalt og ingen feil fra vår side men likevel valgte NEMI å dekke bare den ene regninga vi har fått. To dager etter meldinga fikk vi fortsatt opplysninger fra TFF at de ikke hadde ordnet opp og vi står fortsatt uforsikret. Aldri mer slike forsikringselskaper!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Superfornøyd"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke testet ut skadeoppgjør enda, men er superfornøyd med oppfølgingen som kunde her i Tromsø. Opplysende og bra - og ikke minst holder de hva de lover.
Hvis æ formodning må benytte meg av skadeoppgjør en eller annen gang og det er like bra som dere lover, ja, da blir æ nok superduperfornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lureri"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er sterkt misfornøyd med dem. Dem sørget for at jeg fikk dagsbøter på bilen min. Dem hadde sagt meg opp hos et annet forsikringsselskap og sørget for at bilen min var uforsikret.
Det ble en tvist mellom dem og det andre forsikringsselskapet og Nemi måtte ta på seg ansvaret.
Dem lurte meg til å legge ut for dagsbøtene og lovte at dem skulle betale meg tilbake dagen etter, noe som dem ikke gjorde. Har nå gått en stund og hører ingenting.
Føler meg rett og slett lurt.
Virker ikke som de er ærlige i det de driver med.
Makan til frekkhet og lure sine kunder. Kommer aldri til å bruke dem.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd!"
10 syns denne omtalen er nyttig

Kjapt oppgjør etter skade på bil. Veldig god kundeservice. Og har ikke ditto i lang tlf. kø de gangene jeg har hatt kontakt med de.

Søk Bytt.no