Ryddige, raske og alltid hyggelige ved henvendelse. Ellers hatt lite behov for oppfølging.
Setter ikke opp prisen vesentlig ved hovedforfall som andre ofte gjør.
Helt greit selskap, men utrolig vanskjelig å komme i kontakt med kundeservice, da disse er i ulike franscise-selskaper. Ingen vet noe som helst. Prisene er aldri det de oppgir.
Veldig fornøyd, god personlig support.Konkurranse dyktige prise
Har ikke hatt skade, så jeg har ikke noe erfaring annet en betaling av forsikring.
Svare når man ringer gode forståelige opplysninger inne flere felt i forsikringen.
God service god pris, Hyggelige og raske med respons
De er fleksible og hjelpsomme til å løse problemene
Nemi var ett kjempe bra forsikringselskap som jeg hsr vært i over 5 år. Bare positivt å si. Men nå som strorebrand har kjøpt opp nemi må jeg sjekke om prisene er riktige.
Har hatt fin hjelp når jeg har hatt behov for selskapet, men prisen har økt for mye. Min gamle bil er ikke verdt å betale nesten kr 6000 per år for kun ansvar. Har kjørt skadefritt i 20 år tror jeg det er.
Ingen sammenheng mellom det som ble lovet ved begynnelsen og det som ble virkelighet da vi trengte hjelp:( Vi takker for oss
Ingen erfaring utenom kontakt og priser. Jeg har ingenting negativt å si om NEMI. Synd at de ikke er i markedet mer.
selskapet er et godt selskap anbefales på det sterkeste men de økte prisen på forsikringene og det ble dyrt de begynte laft med etter vært økte de mer og mer.
Ønsket superforsikring men fikk det ikke, da fikk jeg beskjed om å bytte selskap
Jeg har fått en god pris og kundeservicen er bra. Det er en grei forsikringsselskap og forholde seg til.
Ingen spesielle problemer, selv under oppgjør ved skade
Har god erfaring med Nemi Untagen når jeg forandrer selger/kjøper nye forsikringer å får dobbelt trekk 1 mnd etter ny forsikring. Å mnd etter der sier de at det ikke skal trekkes noe. Å mnd etter der skal jeg få det rette trekket hver mnd videre. Veldig rotete spør du meg.
Nemi er ok, men jeg liker ikke at Storebrand overtar.
Greit selskap, oppleves som litt gammeldagse. Ingen app som gir over kundeforhold.Ok pris dårlig oversikt.
Hadde kloakkflom i kjeller. Nekter å utbetale fordi alt ikke står 10 cm over gulv. Dette gjelder også maskiner, bord, hyller og skap som skal stå på gulv Brukte flere måneder på å gi avslag, da etter purring. Svarer ikke ved klage på avgjørelsen. Totalt useriøst firma. Styr unna.
Jeg hr vært veldig fonøyd med de, men de skal bli solgt til Storebrand og da kommer prisene til å bli nok dyrre .. derfor vurderer å bytte forsikringsselskapet.
er det mulig i 2020 at et forsikringsselskap ikke støtter efaktura? JA
Sendte epost om at min kortholder var tapt, men at den kan være funnet og tatt vare på av Vy. Det var altså ikke krav om erstatning. Jeg skrev at pga vekterstreiken, måtte jeg vente for å få vite om den var funnet og låst inn på Vys hittegods (som betjenes av vektere som nå er i streik) Jeg oppdaget at den var borte etter at jeg gikk av toget på OSL. NEMI svarte at erstatning var avslått. Etter omtrent 20 eposter om at jeg ikke hadde sendt inn erstatningskrav, bare et varsel, ga jeg opp. Vedk ville tydeligvis ikke innse hva saken dreide seg om. Han var bare ute etter å avslå et krav som ikke var fremmet. Nemi er en useriøs aktør jeg ikke vil anbefale noen. Det hører med til historien at alle kort i kortholder ble sperret og jeg vil motta nye.
Et forsikringsselskap som lever opp til mine behov på alle måter - ved skade er de enkle og greie og utbetaler fort skadesoppgjør - og da betaler jeg gjerne litt mer i forsikringspremie
Fikk vannlekkasje i gang og i sokkelleiligheta i slutten av mai, og det er enda ikke ferdig renovert. Elendig saksbehandler, som ikke svarer verken pr. tlf/mail ved henvendelser. Føler oss lurt av hele selskapet - STYR UNNA!!! Hvor lenge skal man vente?????? Hører ikke et pip fra den kanten. Krangler med selskapet om hva som dekkes og har fått ny takst, men ikke noen ny takstrapport tilsendt. Vi må selv ringe å mase på både snekkere, rørleggere, elektrikere og murere, selv om Nemi har engasjert et firma, som påtok seg ansvaret for å rette opp skaden. Er lei HELE GREIA! Skadeoppgjør??? Ja, si det - ikke godt å si ettersom det ikke er ferdig enda.