Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 28 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
426
149
82
56
143
Sorter omtaler etter
Viser av 856 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Super"

Jeg har ikke noe negativt å si om Nemi som selskap, og de gjør alt de kan, for at kunden skal være fornøyd. Ulempen er takstmennene, når det gjelder traktering av bil. Men de har vært helt eksemplarisk og imøtekommende overfor meg.

William J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mikke Mus selskap - styr unna!"

NEMI er helt elendig på kundeservice, Min Side som ikke fungerer, krangler bestandig på utbetalinger, og generelt et dårlig selskap hvor man ikke føler seg ivaretatt. Jeg har hatt DNB det siste året nå, etter å hatt NEMI i fire år, og det er natt og dag. Billigere priser, bedre service, og gode nettjenester.

Anders F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stigende premie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra service og hyggelig betjening, men ofte lang ventetid på telefon før svar. Rask saksbehandling når man først kommer igjennom. Savner å kunne betale via e-faktura da det blir tungvint med utfylling av bankbetaling manuell.

Anne B. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser og god kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Nemi forsikring. Både prismessig og god kundeservice. Også positivt at vi har dyktige rådgivere lokalt her vi bor. Et forsikringsselskap som anbefales på det sterkeste

Ørjan V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikkje benyttet forsikringen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden er nede, og ingen svarer på mailkorrespondansen min. Ønsket å utvide forsikringene mine, men Nemi har visst ikkje tid, kapasitet eller nettverktøy til dette.

Branislav Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi er veldig bra og dyktige forsikring, jeg er svært fornøyd med dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde en opplevelsen med hunden vår. Hun ble operert og lå på sykehus 1 døgn. Vi tok kontakt med Nemi forsikring og de gjørt best som de kunne. Vi var veldig fornøyd hvordan de ordnet alt med sykehus.

Christoffer M. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer med hverken oppstart eller endring av forsikring (bil) Var heller ingen problem å gå fra en bil til en annen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig og god forsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har rimelig bilforsikring, innbo og reise forsikring gjennom Nemi i 3 år. Vi har høy egenandel og ingen skader eller ulykker under tiden.

Martin Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyr mc forsikring ungdom"

Min side har vært nede en mannsalder snart. Har også dyr forsikring på lett mc for ungdom (over 1000 kr pr mnd). Sjekket med IF. De forlanger under 500 pr mnd. (Gjelder delekasko, der eier er eneste fører f: 2005, vegavg inkl)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap. 1. Trenger du informasjon hva din forsikring dekker så finner du ingen ting på deres hjemmesider. 2. Det tok over 2 uker før henvendelsen min ble besvart på mail (etter ulykken) 3. Ringer du dem så blir du satt over til andre tjenester. Disse kan ikke si hva din forsikring dekker og du får beskjed om å kontakte nemi. (Sirkel). 4. Skjer uhellet i helga så har nemi stengt. 5. Du kan havne i en telefonkø som ikke fungerer! 6. Informasjon blir noen ganger sendt via sms. Sms tjenesten fungerer ikke! 7. Avtaler om å bli ringt tilbake på, blir ikke holdt. Du må selv ringe dem. 8. Nektet meg hjemreise (dette er en del av forsikringen min) fordi de syntes det var for dyrt. Fikk beskjed om ta hotell og om en sum som ble dekket. Summen ble ikke dekket etterpå (kun delvis)! 9. Pnkt 8 ble telefonlogget hos dem. Logg brukes kun mot DEG. 10. Ved å involvere Nemi kom reparasjonen 3 ganger høyere hos verksted.

Fredrik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fikk ett ok tilbud..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ba og og få ett tilbud på to biler, hus, reise, innbo og liv. det fikk jeg på tlf, ikke på e-post. Jeg har prøvd og ringe tilbake ca 10 ganger for og takke ja til tilbudet. Jeg har gitt opp og få takket ja, så jeg tok neste på listen. 200kr dyrere. Ser ut som det var en god løsning, da jeg fant denne siden... ELENDIG KUNDESERVICE!

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode priser og rask kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestemte oss for å samle alle forsikringer og sendt henvendelse til alle de største forsikringsselskapene. Enkelte har ikke svart, mens andre absolutt skulle prate på telefon selv om jeg spesifikt ba om å bli kontaktet på mail. Nemi fikk mail av meg på kvelden, morgen etter hadde jeg et meget godt skriftlig tilbud i innboksen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kjapp, trygg og god"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjapt å skifte til Nemi forsikring. De kontakter deg tilbake raskt etter henvendelse. De bør imidlertid få nettsiden sin opp og gå. Kan være trege å svare på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundefokus"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker minimum en uke å besvare epost. Fryktelig lang behandlingstid ved skadehåndtering. Nettsider som har vært nede i over 3 mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fungerende min side"
5 syns denne omtalen er nyttig

Altså jeg forventer at min side skal fungere, denne har være nede i over lang tid nå og jeg får ikke sjekket forsikringene mine.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige nettsider og dårlig betaling av egeninnsats ved skade. Rydding vask osv"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettsidene er ikke tilgjengelig. De har brukt lang tid på og behandle en enkel skade, der de gir dårlig "betalt" for arbeidsinnsats på vask og rydding. De har ikke noe forståelse for at det har vært en ulempe for meg at skadefirma har oppevart sitt utsyr i flere månder etter at skaden var utbedret. Men de har hatt gode priser på forsikring. Prøver nå noen andre som kanskje har en nettside som fungerer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig rotete"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere vært kunde hos Nemi, og var veldig fornøyd. Jeg byttet da jeg fikk forsikringene mine gjennom jobben. Tre år senere ville jeg tilbake, og det har vært bare rot fra ende til annen. Alt fra feile prisen, til fakturaer som ikke kommer, eller så kommer de flere ganger i måneden. Jeg har måtte ringt og sendt mailer hver eneste gang en ny faktura kommer - opp til flere ganger i måneden. Jeg har mistet all tillit til at de kan klare å hjelpe til på en effektiv og rydding måte, om uhellet skulle være ute enten hva gjelder hus eller bil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ingen prat ingen løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Med en god prat finner man en god løsning alle kan leve med. Gode kundeforhold i alle fall jeg har opplevd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hyggelig selger og GODE priser!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ca 35% lavere pris på min Nissan Leaf hos Nemi, enn hos IF. De har også rekrutterings-rabatt som er et stort pluss! Anbefales så langt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hold deg langt unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sendte takstmann 8 dager ette at jeg meldte inn vannintrengelse i kjeller. Brukte 3 måneder på å behandle saken, fikk avslag da det ikke var vann i kjeller når takstmann var på befaring (alså 8 dager etter skaden oppsto) klaget på avgjørelsen men fikk igjen etter 3 måneder samme svaret, klages nå inn til finanstilsynet.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Odd E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Betenkelig"

Som kunde forventet jeg og få en rådgiver. Det ble sakt når dem ringte meg. Og nå når jeg er kunde og tar kontakt så får jeg beskjed om at du må ringe kundeservice for og ordne ting. Meget vanskelig å få byttet betalingsdato. Dette bør dem rette opp i. Posetivt er pr år ganske billig årssum.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen selvbetjeningsportal, laaaaang responstid, og ustrukturerte avtaler"

Dette selskapet har ikke et profesjonelt kundesystem verken for dem selv eller kunden. All kommunikasjon skjer på e-post. Ingen måte å hente dine avtaler. Tvetydig og rotete fremstilling av forsikringene de tilbyr. Krass sarkastisk på person kundebehandling i stedet for å være saklig og direkte. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppfølging."
1 syns denne omtalen er nyttig

Et selskap som følger opp etter skade. Hadde skade på vannpumpe etter lynndeslag. Utbetalingen kom etter få dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kompetente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra og seriøs gjennomgang av mine behov. Superflink kunderådgiver. Prisene har beveget seg stille og rolig oppover de siste årene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Katastrofalt!"
9 syns denne omtalen er nyttig

Selv om jeg har betalt alle fakturaene og har mitt på det knusktørre, blir jeg likevel kontaktet via e.mail og SMS med beskjeder om at jeg ikke har gjort opp for meg, og nå truer de med å si opp hele avtalen. Når jeg så forsøker å kontakte dem, er det ingen å få fatt i. Ikke svarer de på e-mailer og Ikke får man fatt i dem på telefon heller. Hvis det er slik det liksom skal være, så har jeg tatt meg friheten til å si opp før de får rukket å gjøre det. Det virker rett og slett som de ikke vil ha kunder eller kanskje det ligger andre motiver bak - ikke vet jeg!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR