Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

292 verifiserte omtaler
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
11
av 22 innen
forsikringsselskap
64%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
113
65
39
20
55
Sorter omtaler etter
Viser av 292 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sendte ut faktura uten forklaring / dato for avtale periode"

Har prøvd å kontakte selskapet gjentatte ganger men får ikke kontakt.
Er glad jeg byttet til annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Pliktoppfyllende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget fordelaktig pris på mine forsikringer. Meget fornøyd med egen agent for rask kontakt og behandling.

Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Flinke når du er kunde, gir deg kniv i ryggen når du bytter"

Fungerte bra når jeg var kunde og det var bra kommunikasjon syntes jeg, men når jeg byttet til et annet selskap og glemte å betale 1 sluttregning gikk det ifra 1 glemt regning og rett til inkasso uten noen form for purring eller varsel via telefon, mens når jeg var kunde fikk jeg telefon og en hyggelig påminnelse de få gangene jeg glemte meg.

Bertil S. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra forsikringsselskap, men ute etter laverer pris."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ute etter laverer pris. Jeg syns det er ett bra forsikringsselskap, har ikke hat noe trøbbel me de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot"

Har vært mye rot og fremdeles har jeg ikke mottatt en riktig faktura som skal fortsette fra der min tidligere forsikring slapp. Har ringt flere ganger men ingen respons.
Lite seriøst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Påstår at jeg ikke har meldt en tyveriskade/herverk på leilighet. Latterlig påstand"

Innboforsikring. Vi meldte fra om hærverk/tyveri i Februar 2016. Nå da man har fått en oversikt over skadeomfang etter en rettsak og politirapport påstår skadebehandler hos selskapet at man ikke har hørt om skaden tidligere. Latterlig påstand. Vi har også etterlyst skadenr ved to anledninger. Da saken drog ut i rettsystemet var man enig med selskapet om at man skulle komme tilbake til saken da dette var klart. Nå påstår altså selskapet at saken er innmeldt for sent og at man tidligere ikke har hørt om saken. Styr unna dette selskapet. Øker prisen drastisk hvis du har en skadesak med utbetaling. Trege med utbetaling og mange unnskyldninger. Opplever forskjellige tilbakemeldinger ved henvendelse til selskapet. Sparte 16 000 ved å bytte selskap.

Betina S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er meget imponert over service og rask hjelp. Kjempe topp med personlig kundekontakt. Rimelig og meget bra forsikring i forhold til andre. Dette er nok det beste selskapet jeg har hatt mine forsikringer hos.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Super kundebehandling"
6 syns denne omtalen er nyttig

Super kundebehandling og gode forsikringstilbud på bilforsikring og innbo! Kan anbefale Nemi forsikring, takker for veiledning og informasjon!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Pålitelig, ærlig og serviceinnstilt!"
12 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever Nemi som svært pålitelige. Det er viktig for meg som kunde å vite at jeg får gode priser på avtaler med gode vilkår. Jeg har hatt Nemi de siste årene, og jeg er svært fornøyd. Tidligere har jeg hatt Tryg, Storebrand og if.... Nå tenker jeg ikke på å bytte, eller reforhandle, fordi jeg vet Nemi tar vare på meg som kunde, med priser og vilkår som passer meg! Jeg sparer rundt 4000 i året på å holde meg hos Nemi!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utrolig bra service"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Nemi forsikring i flere år. Gjelder bil og innbo. Ingen kunne matche prisen på forsikringene. Kjøpt gjennom en som representerer Nemi. Svarer alltid på henvendelser innen kort tid. Kommer aldri til å bytte selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeoppgjør"
14 syns denne omtalen er nyttig

Sparte en del på å bytte og endte opp med skade på leiebil under ferietur, like etter at vi ble kunde. Fikk beskjed om at egenandelen til leiebilselskapet ble dekket og at eg kunne sende inn dokumentasjonen når jeg kom hjem fra turen. Rask og hyggelig service, anbefales!

Øystein P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"
13 syns denne omtalen er nyttig

Sparte over 5000 kr da jeg byttet fra If. Da fikk jeg også bedre vilkår. Trivelig kunderådgiver og lokalkontor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Profesjonelt og fantastisk service ved problemer"
14 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet nylig alle forsikringer til Nemi etter en fin samtale med en av selgeran. Strålende førnøyd med både kundservice, informasjon og prismessig. Redusert våre kostnader betydelig! Rekommanderes på det sterkeste!

Deiann84
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig"
15 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig, gode løsninger, hurtig gjennomføring av avtaler å god hjelp å få ved skade av bil.
Topp kundebehandlere ☺
anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser, men alt er jo selvfølgelig veldig vanskelig når du faktisk skal ha penger for en skade, dem er også utrolig dårlige til å ta ditt parti selvom motpart har skyld og har erkjent skyldspørsmål. Anbefaler ikke Nemi forsikring.

Lars A. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Nemi forsikring"
12 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med Nemi forsikring. Men det er prisen som avgjør om jeg skal bytte forsikringselskap.

Øyvind L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke til å stole på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er lav, men dem er ikke til å stole på. Kommer aldri til å anbefale dette selskapet til noen.

Lars M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Liten og dårlig tilbakemelding"

Vanskelig å få tilgang til min side og tilbakemeldinger.
Dårlig info om forandringer på pris, denne steg med nesten 20-25% fra forre år uten noen annen info enn det som fremgikk av tilsendt ny betalings info.
Det er og liten info om hva forsikringsvilkårene dekker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hjelper ikke riktig mote"

Før noen år siden jeg og med familien min vi kjørte til Gøteborg og i Gøteborg bilen trengte litt hjelp og jeg har snakket med Nemi og de sender meg til verksted. De sa den har ikke noen problemer jeg sa hvorfor starter ikke og kanskje starter en gang vis du prøver med mange ganger de sa vi vett ikke og jeg kjørte hjem på veien i uddevalla. Bilen stopper i motorveien og den var bra at ingen biler er bak oss vis da vi alle blir døde og vi snakket igjen til Nemi, de har send til oss en bil og kjørt bilen vår til ett verksted. Værste ting de har kopierte min kredittkort og etterpå jeg så en gang de har kjøpte noen ting fra USA fra min kredittkort og jeg har snakket med Nemi og med Banken, men hjelper ingen ting, og da de sa til meg du kan snakke med de jeg ringer og de skjønner ikke meg og jeg også skjønner ikke hva de sier og ringte til Nemi og Banken at jeg kan ikke, men dere kan snakke med, men de har ikke hjelper meg og spesielt Nemi Forsikringen har send meg til der, og jeg har nå alle papiren, men to ganger jeg har sperret kredittkort også og til nå jeg klarer ikke ta den kredittkort for grunn av de fordig en gang jeg har nytt kort, men de har kjøpt også fra USA på netthandlen og fra samme fra uddevalla, men banken og Nemi har ikke gjort noe og jeg er veldig lei for de send meg der og de har stjålet penger fra min Kredittkort og ingen hjelper meg!!!
MVH
Habib

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skadebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

For mye "små skrift" etterlater negativt inntrykk og vanskeliggjør oppfatningen om selskapet virkelig dekker "noe" om noe alvorlig skjer! Opplever svar vs skade som "plutselig byråkratisk", ergo vurderes selskapet kontinuerlig. Med stort hus / eiendom, noe vil alltid "skje" og da er raskt, enkelt svar av betydning.

Gerd I. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet over avgjørelse ved påkjørsel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Feilvurderig i skadeoppgjør. For og bli påkjørt av en annen bil bakfra. Og bli pålagt skyld for dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig men lite hjelpsomme"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig i pris, men ikke pålitelige hvis skaden er skjedd. Kanskje bra på nye hus? Men skylder på alderen på huset å dekker da ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig trege på svar, og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får svar av minst 3 ulike personer under samme mail-samtale, der de lover noe, og etterpå avskriver det. De virker svært uenige. Dårlig service da batteriet en gang var flatt også. Vært fornøyd med IF i mange år, aldri mer dette. ANBEFALES IKKE!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overraskende dårlig kundeoppfølging.
Gikk glipp av faktura (havnet i spam-filter), som gjor at forsikringen ble stanset. Dette ble jeg informert om via et brev, over 2 uker etter at forsikringene ble stanset.
Betalte så fakturaen, og hørte ingenting fra de med forespørsel om når forsikringene mine ble aktivert igjen.

Nesten 2 måneder og 5-6 epost purringer etterpå, får jeg endelig et generisk svar som informerer om at jeg ikke har aktiv forsikring.

Odd M. H
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Veldig bra"
10 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd, måtte søke hjelp på Tenerife på grunn av kraftig bronkitt, greit oppgjør etter hjemkomst.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no