Meny
Nemi Forsikring er kjøpt av Storebrand
Nemi Forsikring har blitt kjøpt av forsikringsselskapet Storebrand. Eksisterende Nemi kunder vil gradvis bli overført til selskapets nye eier, Storebrand. Klikk her for å lese omtaler om Storebrand.

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Nemi Forsikring
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
0
av 31 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
491
178
100
81
177
Sorter omtaler etter
Viser av 1027 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelige, greie tilbakemeldinger."

Ryddige, raske og alltid hyggelige ved henvendelse. Ellers hatt lite behov for oppfølging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig."

Setter ikke opp prisen vesentlig ved hovedforfall som andre ofte gjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Blir alltid noe annerledes enn det de oppgir av pris og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit selskap, men utrolig vanskjelig å komme i kontakt med kundeservice, da disse er i ulike franscise-selskaper. Ingen vet noe som helst. Prisene er aldri det de oppgir.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Sigmund A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Oppsummering"

Veldig fornøyd, god personlig support.Konkurranse dyktige prise

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe negativt om Nemi"

Har ikke hatt skade, så jeg har ikke noe erfaring annet en betaling av forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kontakt/god kunde behandling."

Svare når man ringer gode forståelige opplysninger inne flere felt i forsikringen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service"

God service god pris, Hyggelige og raske med respons

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De svarer og tar vare på telefonen umiddelbart. De er fleksible og hjelpsomme til å løse problemene"

De er fleksible og hjelpsomme til å løse problemene

Christian L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Status"

Nemi var ett kjempe bra forsikringselskap som jeg hsr vært i over 5 år. Bare positivt å si. Men nå som strorebrand har kjøpt opp nemi må jeg sjekke om prisene er riktige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen økt med nesten 50% i løpet av 2 år"

Har hatt fin hjelp når jeg har hatt behov for selskapet, men prisen har økt for mye. Min gamle bil er ikke verdt å betale nesten kr 6000 per år for kun ansvar. Har kjørt skadefritt i 20 år tror jeg det er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig erfaring"

Ingen sammenheng mellom det som ble lovet ved begynnelsen og det som ble virkelighet da vi trengte hjelp:( Vi takker for oss

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri hatt skade"

Ingen erfaring utenom kontakt og priser. Jeg har ingenting negativt å si om NEMI. Synd at de ikke er i markedet mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"kjempe bra selskap er til å anbefale!"

selskapet er et godt selskap anbefales på det sterkeste men de økte prisen på forsikringene og det ble dyrt de begynte laft med etter vært økte de mer og mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke fullforsikre min hytte"

Ønsket superforsikring men fikk det ikke, da fikk jeg beskjed om å bytte selskap

Khanh H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er fornørnøyd"

Jeg har fått en god pris og kundeservicen er bra. Det er en grei forsikringsselskap og forholde seg til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig"

Ingen spesielle problemer, selv under oppgjør ved skade

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Måntlig trekk fra konto"

Har god erfaring med Nemi Untagen når jeg forandrer selger/kjøper nye forsikringer å får dobbelt trekk 1 mnd etter ny forsikring. Å mnd etter der sier de at det ikke skal trekkes noe. Å mnd etter der skal jeg få det rette trekket hver mnd videre. Veldig rotete spør du meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nemi overfører mine forsikringer til Storebrand"

Nemi er ok, men jeg liker ikke at Storebrand overtar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Greit selskap, oppleves som litt gammeldagse. Ingen app som gir over kundeforhold.Ok pris dårlig oversikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig oppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde kloakkflom i kjeller. Nekter å utbetale fordi alt ikke står 10 cm over gulv. Dette gjelder også maskiner, bord, hyller og skap som skal stå på gulv Brukte flere måneder på å gi avslag, da etter purring. Svarer ikke ved klage på avgjørelsen. Totalt useriøst firma. Styr unna.

Lorena H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fin Forsiktingsselskapet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hr vært veldig fonøyd med de, men de skal bli solgt til Storebrand og da kommer prisene til å bli nok dyrre .. derfor vurderer å bytte forsikringsselskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mangler efaktura"

er det mulig i 2020 at et forsikringsselskap ikke støtter efaktura? JA

Rolf H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Merkelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sendte epost om at min kortholder var tapt, men at den kan være funnet og tatt vare på av Vy. Det var altså ikke krav om erstatning. Jeg skrev at pga vekterstreiken, måtte jeg vente for å få vite om den var funnet og låst inn på Vys hittegods (som betjenes av vektere som nå er i streik) Jeg oppdaget at den var borte etter at jeg gikk av toget på OSL. NEMI svarte at erstatning var avslått. Etter omtrent 20 eposter om at jeg ikke hadde sendt inn erstatningskrav, bare et varsel, ga jeg opp. Vedk ville tydeligvis ikke innse hva saken dreide seg om. Han var bare ute etter å avslå et krav som ikke var fremmet. Nemi er en useriøs aktør jeg ikke vil anbefale noen. Det hører med til historien at alle kort i kortholder ble sperret og jeg vil motta nye.

En E. M. F. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkel og grei - har utbetalt erstatning for alle skader frem til nå"

Et forsikringsselskap som lever opp til mine behov på alle måter - ved skade er de enkle og greie og utbetaler fort skadesoppgjør - og da betaler jeg gjerne litt mer i forsikringspremie

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"DÅRLIG OPPFØLGING"

Fikk vannlekkasje i gang og i sokkelleiligheta i slutten av mai, og det er enda ikke ferdig renovert. Elendig saksbehandler, som ikke svarer verken pr. tlf/mail ved henvendelser. Føler oss lurt av hele selskapet - STYR UNNA!!! Hvor lenge skal man vente?????? Hører ikke et pip fra den kanten. Krangler med selskapet om hva som dekkes og har fått ny takst, men ikke noen ny takstrapport tilsendt. Vi må selv ringe å mase på både snekkere, rørleggere, elektrikere og murere, selv om Nemi har engasjert et firma, som påtok seg ansvaret for å rette opp skaden. Er lei HELE GREIA! Skadeoppgjør??? Ja, si det - ikke godt å si ettersom det ikke er ferdig enda.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR