Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 29 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
471
157
90
67
163
Sorter omtaler etter
Viser av 948 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig i starten og setter opp prisen"

Billig til og begynne med så blir det dyrere.. Hadde frende var veldig fornøyd der, men så kom Nemi med er tilbud så jeg slo til, angrer idag..

Vibeke S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rot ved salg av bil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endel delate, ikke fått med bonus ved bytte av bil, ikke gått bort fra bil 2 pris til bil 1 pris. Tar ikke ansvar for tannhelseforsikringen jeg hadde krav på. Rot ved salg av bil.

Torbjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enestående service"

Veldig bra service, her kan man få forsikret til alle døgnes tider, personlig service. Holder seg til avtalen, uten noe skjult Fiksfaks. Anbefaler Nemi på det sterkeste😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker pris uforholdsmessig mye"

Må krangle med dem hvert år fordi de legger på prisene med ca 10 - 15 %. sier dem ikke kan gjøre noe med dette, men reduserer prisen HVER gang jeg bytter!! Forøvrig, De 2 gangene jeg har hatt bruk for hjelp, har skadeoppgjøret vært helt problemfritt, og dette er svært positivt. Videre er de blant de aller rimeligste selskapene.

Passelig-Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Helt ok, men ikke mer enn det"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et helt ok selskap men ikke mer enn det. Hadde det vært mulig å gi 2 1/2 stjerne så hadde det passet midt i blinken - så 3 under tvil. Billig ved nytegning men en prisøkning på 35% over tre år er for drøyt. Hatt en skade på huset i fm utbedring hos naboen hvor denne hadde skylden. De var raske med å ordne takstmann, men det tok ganske lang tid før vi fikk det godkjent som forsikringssak og reparert skaden. Dette kostet oss noen tusenlapper i leieinntekter som de ikke dekket. Var heller ikke spesielt behjelpelige med regresskrav mot naboen som innledningsvis ikke ville dekke vår egenandel. Nemi mente at vi måtte innhente opplysninger om naboens forsikringsselskap og annen info på vegne av dem. Stort minus også for en nettside som har vært nede lenge etter å ha blitt hacket. Når et av de store og etablerte selskapene kommer på banen med bedre pris og vilkår er ikke valget veldig vanskelig, dessverre. Ja, også imponerte ikke agenten spesielt mye. Når skaden hadde skjedd hadde vedkommende plutselig ikke noe med noe å gjøre. 1 stjerne til agenten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig kundebehandling, umulige å få tak i. Øker polise summen MYE hver eneste år, selv om man har vært helt skadefri. Lite samarbeidsvillige, sender regninger i hytt og gevær.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med en reise som mine to sønner skulle på til Sverige, men som ikke kunne gjennomføres pga Corona, fikk jeg til tross for stor pågang, svar fra Skadeavdeling allerede etter fire dager (inkludert helg!). Svaret var positivt,og penger var allerede på vei. Før henvendelsen til Skadeavdelingen, hadde jeg fått god hjelp og veiledning av min hyggelige kunderådgiver på et kontor (agent) i Sarpsborg. En utrolig positiv opplevelse!!!👏🏼🤩

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning på 50 % på flere av forsikringene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig på pris de 3 første årene. Så kom økningen. Ca 50 % på flere av forsikringene. Uholdbart.

Pensjonist
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svært dårlig på heilårs reiseforsikring"

Som eneste Reisende i lag med 30 pensjonister i et reisefølge til Lanzarote i starten av mars, var jeg den eneste som ikke fikk dekket noe son helst ved avbrutt ferie på grunn av Korona epedemien. Resten av reisefølget hadde reiseforsikringer i andre selskap. Jeg fikk opplyst at Nemi hadde like bra forsikring da de kontaktet meg og ønskte meg som kunde.

Thomas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God pris. Elendig kommunikasjon."

Har kontaktet hovedkontor, samt selger i Trondheim, ingen svarer. Selv om jeg må betale litt mere skifter jeg selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask service for å få datter hjem fra Peru under koronakrisen."

Rask og forståelig informasjon. God oppfølging mens datter satt korona-fast i Lima. Rask utbetaling av utgifter til hjemreise. Mangelfull hjemmeside/Minside, men god oppfølging på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har fått beskjed av konsulent av jeg burde bruke en annen selskapet"

Tilbyr en elendig kundeservice og forsikringsagenter som feilinformerer. Ingen hjelp, jeg har fått beskjed av konsulent at jeg burde bruke en annen selskapet. Et selskap gjennomgående preget av rot.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Konkuransedyktig på pris og vilkår."

God på prising og vilkår på høyde med resten av markedet. Jeg har hatt 2 skadesaker som er ble prosessert upåklagelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"All hjelp med en gang. Ryddig forklaring og hjemmesider"

Er veldig godt fornøyd med Nemi Forsikring. Har hatt mange selskaper opp i tiden. Ingen har gjort meg mere tilfreds og hvordan kunden vil ha det. Kunden er i fokus hele tiden. Selger meg den forsikringen som er påkrevet for å ha en god forsikring. (DEKNING)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot surr og uoversiktlig."

Bare surr og rot med faktura. (Min side) har ikke fungert så lenge jeg har hatt forsikringer der. Ikke folk på kundeservice som tar tlf. Forsøkte å ringe mange ganger over 2 dager uten svar. Tlf svarer det er å de ringer tilbake når det er din tur. Bare rot og tull, velg et annet selskap da servicen er dårlig. Har vel ikke råd til å ansette kundebehandlere da prisene på forsikringer ikke tillater det. Viktigere å selge forsikringer enn å ta vare på de kundene som har forsikringer i Nemi. Du får en fast kundebehandler når du tegner forsikring å alt høres greit ut. Så fort du har tegnet avtale blir kundebehandler og servicen borte. Mulig de har hjemmekontor å driver med andre ting enn å gjøre jobben sin.

Thorunn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bare positivt og knall bra service."

Har hatt Nemi nå i 5år og vi er bare fornøyd! Vi opplevde sykdom på reise i USA og alt var bare så bra. Kontakten var knall og alt gikk smurt fra start til slutt. Det samme kan vi si om bil. Vil absolutt anbefale Nemi til alle og en🤩

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Greit så langt"

Har ikke hatt noen skader gjennom 50 år. Det er når man får skader/oppgjør at man kan vurdere selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig god kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Tusen takk for veldig god service jeg hadde fått på tlf i dag. Dagens erfaring gir enda to tomler opp! (Anonymisert) var fantastisk, profesjonell og tålmodig! Takk for det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endelig fikk jeg avtale som jeg personlig setter pris på... For første gang på lenge så har jeg endelig en verdi forsikring på min gamle Chopper, og fikk god avtale på både hus, bil og div. Et selskap med personlig kontakt og hjemme besøk sier mere enn noen av de andre selskaper som selger forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super service og beste pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raske svar og alt blir utført uten at det krever noe av meg som kunde. God kommunikasjon og for vår del desidert beste pris. Føler oss godt ivaretatt og at de virkelig ønsker det beste for oss.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi Forsikring - tilbakemelding"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt et samarbeid med Nemi Forsikring noen år nå og er meget godt fornøyd. God kunderådgiver og sparringspartner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Holder det de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hva jeg har trengt hjelp med har (anonymisert) fikset det med en gang. Ekspeditt, dyktig og løsningsorientert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask og god personlig service, konkurransedyktig på pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde behov for både å oppdatere noen eksisterende poliser og tegne noen nye. Opplevde personlig og god service, rask respons, NEMI har også konkurransedyktige priser. I motsetning til større selskaper kommer man til en personlig kunderådgiver som følger deg opp igjennom hele prosessen uten å trykke mange valg via en automatisk svarer.

Kjell H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Anonymitet"

En ny kunde kunne trenge litt opplysninger som velkomst. Kanskje man kunne forvente tilsendt et skadeskjema ved bilforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt oppgjør ved skade er det som gjør meg mest fornøyd. Rimeligere enn der jeg var tidligere også. Trekker ned litt pga nettsiden ikke har fungert etter de hadde et angrep høsten 2019.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR