Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
3
av 29 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
480
158
92
71
169
Sorter omtaler etter
Viser av 970 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!!"

Dårlig kundeservice, før jeg gikk over til nemi, lovet de å ta vare på kunden osv, når jeg betalte fakturaen par dager for sent, ble forsikringen stoppet og det fikk jeg vite etter en måned! det førte til jeg måtte betale flere tusen på gebyr fra Trafikkforsikringsforeningen .

Kristina K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget god kundeoppfølging"

Ekstremt god kundeoppfølging! Vi har også erfart at skadeoppgjør har vært meget raskt, effektivt og realt. Men der er særlig kundeoppfølgingen som er særs bra!

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Foreløpig veldig bra"

Jeg har hatt behov for forsikringen 2 ganger, på de to årene jeg har vært kunde. Begge ganger reiseforsikring. Veldig raskt oppgjør begge gangene, helt problemfritt. I tillegg får jeg snakke med en person, det går an å sende mailer frem og tilbake, og få en kundebehandler å forholde meg til, og det teller mer for meg enn pris. Prismessig aner jeg derfor ikke hvordan de er i forhold til andre selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bånn i bøtta"

De ødelegger livet for deg når skaden skjer. Dikter opp datoer og hendelser selv, og i tillegg prøver de seg på å Doble egenandelen fordi du ikke så hele skaden på 1 time kl 24 å måtte opp på hytta igjen på ett senere tidspunkt for å sjekke over.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd!"

Vi er veldig fornøyd med Nemi over tid. Sammenlignet med andre er dette det selskapet vi har best erfaring med. Aldri noe snusk slik som feil i papirer og ting som ikke stemmer med avtale som blir gjort. Dette har vi opplevd flere ganger med andre selskaper. Virker som Nemi tar vare på oss som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Økning i pris"

Byttet til Nemi pga dem lovte lav pris, og lav pris over tid, men det ble en voldsom oppgang i pris etter første år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Stort sett meget fornøyd"

Har hatt Nemi som selskap i flere år, byttet til annet selskap da prisen øket litt for mye. Det ble en dårlig opplevelse for å si det slik. Har hatt 2 skader hos Nemi. Opplevde lang tid på skadeutbetaling den ene gangen, men fikk et realt oppgjør. Føler at Nemi er et av forsikringselskapene det går å stole på.

Fredric S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser"

Jeg har hatt Nemi forsikring i noen år nå, og er ganske fornøyd med prisene de har. Ingen andre selskap har klart å få gitt meg rimeligere tilbud. Har hatt en sak hvor jeg måtte få ny tlf grunnet vannskade. Jeg betalte egenandel og fikk ny dekket på forsikring. Jeg vurderer selvfølgelig å bytte selskap for å evt få bedre priser men pr nå så har ikke dette skjedd. Skal ha elbil om noen år og da tror jeg at det blir et annet selskap hvis de blir dyre?! for tidlig å vite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjempe fint selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et forsikringsselskap som er billig og greit å forholde seg til. Vil ikke bytte med noe annet. Forsikringsavtalene er enkle og lettforståelige.

Tormod S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rimelig, serviceinnstilt, fleksible og ærlige"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har stilt opp slik jeg ønsker og har forhåpninger om at et forsikringsselskap skal gjøre. Jeg har riktignok ikke hatt store ulykker, men holdningen jeg har blitt møtt med i det daglige, gjør at jeg har tillit til dem!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindel?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et bra tilbud i anbudsrunde på bilforsikring, men mitt gamle selskap kom med et enda bedre tilbud i 12 time. Har nå mottatt «erstatningsfaktura» etter å ha benyttet meg av angrerett. Selger ringte meg og sa han ble kalt inn på teppet, fikk kjeft av sjefen og at han mistet sin sommerbonus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt topp"

Har vært her nå i 5 år og aldri hatt noen av problemene som skrevet i kolonnene. Aldri problemer å få kontakt ,og min kontaktperson som heter (anonymisert) er alltid imøtekommende. Jeg vil anbefale på det sterkeste. Nå har ikke jeg hatt noen skader på 15 år så når det gjelder oppgjør kan jeg ikke uttale meg der. Men det er ryddig og enkelt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tidigare spesifikasjoner er ikke tillgengliga på "min side"."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke grunn til å ha denne side om man fortsatt må printa ut fakturer man fått, og spare i permer på loftet. Skadeoppgjør gikk ganske raskt.

Ronny A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dramatisk økning av forsikringspremie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått en premieøkning på ca 40 % siste året. Forklaring fra selskapet er økning av verkstedspriser og indeksregulering.

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på tilbakemeldiner og lite imøtekommende."

Ingen tilbakemeldinger etter skade, samt lite fleksible i forhold til leiebilavtale. Alt for høyt bonustap ved skade. 30 % ?..

Kjetil L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden har vært nede i 6 mnd eller mer. Min side fungerer ikke. Finner heller ikke noe info om hvem som sitter i konsernledelsen. Nemi er nå en del av et annet selskap. Må nå kun forholde meg til en agent på telefon eller epost. Gammelldags. Kan ikke handle/endre forsikringer selvbetjent. Kan jeg stole på selskapet ved evt skade?

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig i starten og setter opp prisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig til og begynne med så blir det dyrere.. Hadde frende var veldig fornøyd der, men så kom Nemi med er tilbud så jeg slo til, angrer idag..

Vibeke S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rot ved salg av bil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endel delate, ikke fått med bonus ved bytte av bil, ikke gått bort fra bil 2 pris til bil 1 pris. Tar ikke ansvar for tannhelseforsikringen jeg hadde krav på. Rot ved salg av bil.

Torbjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enestående service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra service, her kan man få forsikret til alle døgnes tider, personlig service. Holder seg til avtalen, uten noe skjult Fiksfaks. Anbefaler Nemi på det sterkeste😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker pris uforholdsmessig mye"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må krangle med dem hvert år fordi de legger på prisene med ca 10 - 15 %. sier dem ikke kan gjøre noe med dette, men reduserer prisen HVER gang jeg bytter!! Forøvrig, De 2 gangene jeg har hatt bruk for hjelp, har skadeoppgjøret vært helt problemfritt, og dette er svært positivt. Videre er de blant de aller rimeligste selskapene.

Passelig-Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Helt ok, men ikke mer enn det"
2 syns denne omtalen er nyttig

Et helt ok selskap men ikke mer enn det. Hadde det vært mulig å gi 2 1/2 stjerne så hadde det passet midt i blinken - så 3 under tvil. Billig ved nytegning men en prisøkning på 35% over tre år er for drøyt. Hatt en skade på huset i fm utbedring hos naboen hvor denne hadde skylden. De var raske med å ordne takstmann, men det tok ganske lang tid før vi fikk det godkjent som forsikringssak og reparert skaden. Dette kostet oss noen tusenlapper i leieinntekter som de ikke dekket. Var heller ikke spesielt behjelpelige med regresskrav mot naboen som innledningsvis ikke ville dekke vår egenandel. Nemi mente at vi måtte innhente opplysninger om naboens forsikringsselskap og annen info på vegne av dem. Stort minus også for en nettside som har vært nede lenge etter å ha blitt hacket. Når et av de store og etablerte selskapene kommer på banen med bedre pris og vilkår er ikke valget veldig vanskelig, dessverre. Ja, også imponerte ikke agenten spesielt mye. Når skaden hadde skjedd hadde vedkommende plutselig ikke noe med noe å gjøre. 1 stjerne til agenten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig kundebehandling, umulige å få tak i. Øker polise summen MYE hver eneste år, selv om man har vært helt skadefri. Lite samarbeidsvillige, sender regninger i hytt og gevær.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med en reise som mine to sønner skulle på til Sverige, men som ikke kunne gjennomføres pga Corona, fikk jeg til tross for stor pågang, svar fra Skadeavdeling allerede etter fire dager (inkludert helg!). Svaret var positivt,og penger var allerede på vei. Før henvendelsen til Skadeavdelingen, hadde jeg fått god hjelp og veiledning av min hyggelige kunderådgiver på et kontor (agent) i Sarpsborg. En utrolig positiv opplevelse!!!👏🏼🤩

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning på 50 % på flere av forsikringene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig på pris de 3 første årene. Så kom økningen. Ca 50 % på flere av forsikringene. Uholdbart.

Pensjonist
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svært dårlig på heilårs reiseforsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som eneste Reisende i lag med 30 pensjonister i et reisefølge til Lanzarote i starten av mars, var jeg den eneste som ikke fikk dekket noe son helst ved avbrutt ferie på grunn av Korona epedemien. Resten av reisefølget hadde reiseforsikringer i andre selskap. Jeg fikk opplyst at Nemi hadde like bra forsikring da de kontaktet meg og ønskte meg som kunde.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR