Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 24 innen
forsikringsselskap
72%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
376
130
63
43
112
Sorter omtaler etter
Viser av 724 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Villedende prising"

De var lenge de billigste. Men etter at jeg sa opp 2 av mine forsikringer, gikk mnd premie ned med ca 700. For så å stige stige med 800 etter en mnd. Ikke greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En forsikringsselskap som er ute etter pengene dine men yter 0 service"

Jeg har gått over til en annen forsikringsselskap pga elendig service fra NEMI. Sagt opp alle forsikringer 24.feb skriftlig med epost, men det hjalp ikke. Nemi driver fortsatt sender meg regninger. En pest og plage, spør du meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Les vilkår og bytt reiseforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke nødvendig hjelp på reise, da ektefelle ble alvorlig syk (hjerteproblemer) måtte vi ta vanlig fly hjem uten helsepersonell. Sykdommen var såpass alvorlig at vi ble frarådet av Norske leger å fly, skulle hatt ambulansefly, på bakgrunn av Tyrkisk lege og SOS vurdering, måtte vi ta vanlig transport... Ektefelle ble reinnlagt sykehus i Norge på under 1 døgn, med hjertestopp.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Khalid R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Både pris og service"

Dessverre motsatt av alle andre forsikringer, de øker pris hvert år. Om service også det er ikke lett å handle med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd kunde!"

Har måttet benytte oss av forsikringen vår to ganger. Første gangen da fryseboksen vår røk. Førte opp sånn omtrentlig verdi av varer som ble ødelagt og fikk igjen alt. Så ble jeg frastjålet håndveske på reise. Fikk dekket alt. Til og med kontanter jeg hadde i vesken da jeg kunne vise til uttak i minibank samme dag. Er veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling nå"

Frem til for et par år siden stod dette selskapet til 5 stjerner. Jeg hadde da en helt enestående forsikringsagent som ryddet opp raskt og effektivt. Var alltid tilgjengelig. Hadde en skade på bil og det ble ordnet med det samme. Nå og de siste par årene har jeg fått ny forsikringsagent som sjeldent svarer og som endrer på kilometer og stiller spørsmål ved om jeg har endret kilometer. Fikk beskjed om at alt var greit tilslutt, men når jeg nå skifter selskap så kommer et restbeløp for å ha høynet kilometer fra 8000 km til 12000 km på ca 370,- kr. Vi snakker en måned. Dersom man ganger dette med 12 mnd. blir dette rimelig dyrt. Det skjedde tydeligvis noe da de ble kjøpt opp for et par år siden eller hva det var. Skuffet:-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna! Finnes ikke kundebehandling."

Må være det forsikringsselskapet i Norge som er vanskeligst å få tak i etter man har blitt kunde... Kunderådgivere som er fantastiske fram til du har blitt kunde og etter det umulige å få tak i... Forsikringer blir ikke lagt inn riktig og ingen system på noenting! Etter 2mnd som kunde hos Nemi så er det rett tilbake til mitt forrige selskap der de faktisk tar vare på kundene😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tilbudet på forsikring lå mange tusen kroner over den jeg hadde fra før"

Jeg ønsket et tilbud på forsikring til et lite boligsameie på 3 seksjoner. Totalt areal ca 300m2. Kjeller med boder utgjør 100m2. Boflate 200m2. Tilbudet ble så dyrt at selger ikke så det som noe poeng å gjøre ferdig utregningen. Men han kunne si at det kom godt over 20 000kr. Årsaken til den skyhøye forsikringen er at Nemi Forsikring ikke ønsker eldre boliger i sin portefølje. Boligen er fra 1952 og totalrenovert. Det hadde tydeligvis ingenting å si.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alt er meget ryddig og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt samme kundekontakt i Sandvin Forsikring AS siden jeg ble kunde i Nemi. Får svar på alle spørsmål med en gang - og føler at jeg blir tatt godt vare på som kunde. Jeg har dessverre hatt et par skader - Nemi har håndtert dette på en profesjonell måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen oppfølging"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når en går over til dem, da er de best, men når det skjer noe skade, da er de stille, følger ikke opp, og advokaten skriver på dems vegne, at de kan ikke støtte en i dette tilfelle. Men det er bare advokat som sender mail, ingen av Nemi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Innrømmer ikke deres feil ved min Autogiro"

Banken min sier det er ingen ting med belastninger, ble sent trafikkforsikringsforeningen, da de sa opp min forsikring?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi virker for meg som seriøs og løsningsorientert."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde fire forsikringer hos Nemi, tok kontakt for å få tilbud på reiseforsikring, pga bytte av arbeidsgiver som ikke har reiseforsikring på ansatte. Endte opp med å flytte over bil, hus, innbo og båt + reiseforsikringen til Nemi. Selger kom med forslag på oppgradering av husforsikring og en totalpakke som ente med kontrakt.

Tidligere N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har blitt dårlige på pris og service de siste par årene."
4 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt dårlige på pris og service de siste par årene. Lite kunnskap, vil bare få telefonen unna, stor prisstigning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen oppfølging / avskåret totalt"
8 syns denne omtalen er nyttig

En total fraværende konsulent som overhode ikke er villig til dialog. Avviser et hvert argument uten særlig imøtekommende holdning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget god rådgivning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Her møtte jeg virkelig en som kunne forsikring og forklarte meg dette på en enkel måte. Og jeg er kjempefornøyd. Hilsen en fornøyd mann fra Lillestrøm.

Marianne T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mine erfaringer med Nemi er at de yter god service, er lette å komme i kontakt med, og vil kundens beste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig OK forsikringsagent, som følger opp det jeg ber om, men har kommet med en noe høy prisøkning på års totalen, da spesifikt el bilen. Ellers greit selskap. Mulig jeg ikke skifter.

Gerd E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke kundevennlig, ved spørsmål får man kun et svar som passer forsikringsbyrået. Dårlig oversikt over hva man er forsikret for og hva man ikke er forsikret for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
7 syns denne omtalen er nyttig

Etter Nemi forsikring overtok. Er jeg ikke fornøyd med å få hjelp når jeg ber om det. Har aldri vært noe problem tidligere å få mail tilsendt med god oversikt på hva jeg betaler i forsikring. Nå får jeg en mail som ikke går an å åpne på noen måte. Da fikk jeg beskjed at sånn var det bare. De kunne ikke gjøre noe med det. Og var jeg ikke fornøyd så kunne jeg bare bytte selskap. Han var skikkelig ufin han jeg pratet med. Er vel ikke så rart jeg vil se hva jeg betaler for hver mnd. Er vel ille jeg må ringe hver mnd. for å spørre. Dårlig service på de som har tatt over. Ikke fornøyd lengre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen skader uten om en frontrute på bobil så ikke var noe problem, ellers har jeg ingen erfaring med skade eller lignende så jeg er godt fornøyd med Nemi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig skadebehandling. Du må ringe selv mange ganger. Du for ikke svar skriftlig fra selskapet eller takstmannen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeservice!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var hos veterinæren med hunden min som hadde skadet seg. Jeg hadde egentlig ikke råd til å bruke 2000 kroner på dette nå, men med egenandelsfordelen til Nemi, så slapp jeg egenandel! Takk Nemi😊

Kim J. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unna, de burde ikke få drive forsikring i det hele tatt.. Sier ikke opp for deg, forsikrer feil eiendeler, fakturer feil om og igjen, må følge med ALT de gjør. Kundebehandler svarer ikke etter du har tegnet.. Etter det mail svar etter en dags tid.. De finnes ikke ydmyke når de gjør feil, heller arrogante.. Aldri brukt så mye tid på telefon og mail et sted jeg har vært kunde...

Yasaman M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon, og gir feil varsel til sine kunder om fakturabetaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tar lang saksbehandling, får ingen forsikringbevis pr, post og dårlig kommunikasjon med sine kunder. Lang ventetid til å få et enkelt svar fra dem. Når faktura er utbetalt fra kundens side, er likevel alle på fakturaavdeling får ikke beskjed om utbetalingen. Derfor er det en konsekvens for sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Smertefritt"
10 syns denne omtalen er nyttig

Vi var hele familien på ferie i Spania og på vei til flyplassen i Madrid parkerte vi leiebilen i sentrum for å spise lunsj. Etter et raskt måltid gikk vi tilbake til bilen og oppdaget at den var tømt for bagasje. Alt vi hadde med oss pluss feriens innkjøp var stjålet... Etter noen telefonsamtaler, var prosessen i gang. NEMI ble selvfølgelig kontaktet og vi ble fortalt av hyggelig ansatt hvordan vi skulle forholde oss. De var også veldig opptatt av hvordan vi hadde det. Vel hjemme igjen ble det oversendt til NEMI en godt dokumentert oversikt over hva som var stjålet. Oppgjøret kom relativt raskt, og vi var fornøyd selv om mange personlige ting var borte for alltid. Fantastisk service og utrolig hyggelig kontaktperson :-) Har matchet pris med andre selskaper ved flere anledninger, men Nemi vinner. Har følelse av en mer personlig oppfølging enn i andre selskap. Super service = fornøyd kunde :-)

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR