Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 25 innen
forsikringsselskap
71%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
384
134
68
45
116
Sorter omtaler etter
Viser av 747 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, vanskelig å komme i kontakt med"

Unngå å bruke NEMI, lite hjelpsomme og vanskelig å komme i kontakt med. Har ventet i over 2 timer over 5 ganger i telefonkø

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig rask og effektiv kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ift tidligere forsikringsselskap får jeg personlig oppfølging og kundebehandleren min er den mest effektive og raskest oppfølgende jeg noensinne har opplevd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget bra selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lett å komme i kontakt med. Rask tilbakemelding på henvendelser. Gode priser og ikke minst gode betingelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tilgjengelig, men ikke offensiv!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan bli bedre på kundekontakt. Savner bedre tilbud. Jeg som kunde skal ikke være en sovepute for forsikringsselskapet. Jeg forlanger at jeg får seriøs oppfølging. Det er jo mange selskaper som vil selge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nemi har vært det rimeligste og beste alternativet for meg, MEN!"

Har hatt Nemi i noen år nå, og har vært veldig fornøyd. Eneste minus jeg har opplevd er at de gjorde en feil som kostet meg penger. forsikret en moped, som de `glemte` å legge inn i avtalen min, som jeg da fikk faktura på i ettertid på 6 måneder. Det synes jeg ikke var OK. Prøvde å ringe de også for å høre på pris på forsikring av nyinnkjøpt bil, hvor de aldri svarte meg eller ringte meg opp igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ingen kommunikasjon og feil pris"

Dårlig på kommunikasjon og manglende kundeservice. Forsøk på å ordne opp ble møtt av frekkhet og manglende svar. Velg alt annet selskap!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Overrasket
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp priser etter et år"

De burde etterstrebe å holde en lav pris videre og ikke sette opp prisen på over 1200kr i året pr bil uten at det har vært noen skade i forhenværende år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring"

Enkelt med avtalegiro, aldri behøvd å ha kontakt med dem/ingen skader. Ønsker fortrinnsvis lavere pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Legaliserte løgnere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Snakket på telefon 3 ganger, sa etter betaling jeg løser forsikring. På fakturaen har de skrevet at forsikringen er avsluttet, men etter innkassovarsling betaling forteller de meg at jeg må betale en måned til. Jæ%#a dere!

Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite hjelpsomme når skaden først skjer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever at når det oppstår situasjoner hvor forsikring slår inn, leverer de under forventninger. Da katten min ble syk, sa de opp forsikringen 3 måneder senere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra selskap. Bra priser. Har vært kunde der 2-3 år nå. De er ikke interessert i og diskutere pris lenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig"

Billig og god kundeservice. Har tatt en runde å sjekket forskjellige selskaper ang pris, fikk tilbud fra gjensidige, dagen etterpå så fikk jeg ett nytt tilbud fra Nemi som var mye i avslag, å egen personlige rådgiver, så er nysgjerrig på om noen kan slå de på pris, bytter hvis pris er ok å under Nemi.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Prisen på forsikring har gått kraftig opp"
3 syns denne omtalen er nyttig

I løpet av årene som vi har vært kunde hos Nemi har vi heldigvis ikke hatt hendelser som har krevd utbetaling fra Nemi. Vi har vært kunde hos dem i 4-5 år. Sidene deres er enkle å navigere seg på og en får raskt svar når en skal melde om endringer i forsikring. Da vi byttet til Nemi fikk vi et veldig bra pristilbud på de tre forsikringene. I år (2019) har prisen gått kraftig opp hvor vi nå må betale 2000 kr ekstra i året. På tide å skifte forsikringsselskap.

Frank O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri brukt reiseforsikring. Da jeg for en gangs skyld trengte det pga sykdom, mageinfeksjon i Mexico. Jeg og min kone ble sengeliggende 1 av 2 uker. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte jo vite at jeg måtte ha signatur fra legen om at jeg måtte holde senga. Jeg er aldri syk og det siste jeg tenkte på var praktikalitetene rundt dette, jeg ville jo bare bli frisk, men vi kom oss ikke ut av leiligheten. Dessuten tviler jeg på at mange leger hadde skrevet at pasienten MÅ holde senga, for det måtte jeg ikke hvis formen hadde tilsagt noe annet.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kunne vært bedre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud på mine forsikringer, men så snart jeg hadde inngått avtalen så satte de opp prisen mnd etterpå. Dårlig gjort.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Good"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe fornøyd med min datters reiseforsikring😊 1 telefon, noen mailer/dokumentasjo så var oppgjøret ferdig på 1 uke. Tommelen opp😊👍👍 Hilsen fornøyd kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Aldri mer Nemi"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde der i 10 år. ingen skader eller bulk/ulykke bortsett fra en steinsprut i frontruta på en bil. Så kjørte jeg på et Rådyr og fikk skader for nesten 70.000 på bilen. Da var det plutselig ikke dekning for slikt. Så da blir det bytte av selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Nemi Forsikring"

Meget fornøyd med min kundebehandler. Han svarer raskt, følger opp og har mye kunnskap. Har et ønske om billigst mulig forsikringer, belønning for å kjøre skadefritt. :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra priser og oppfølging"

Veldig god oppfølging, gode priser med god dekning på forsikringene. Enkel å greit oppgjør ved skadeutbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Villedende prising"
3 syns denne omtalen er nyttig

De var lenge de billigste. Men etter at jeg sa opp 2 av mine forsikringer, gikk mnd premie ned med ca 700. For så å stige stige med 800 etter en mnd. Ikke greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En forsikringsselskap som er ute etter pengene dine men yter 0 service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har gått over til en annen forsikringsselskap pga elendig service fra NEMI. Sagt opp alle forsikringer 24.feb skriftlig med epost, men det hjalp ikke. Nemi driver fortsatt sender meg regninger. En pest og plage, spør du meg.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Les vilkår og bytt reiseforsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke nødvendig hjelp på reise, da ektefelle ble alvorlig syk (hjerteproblemer) måtte vi ta vanlig fly hjem uten helsepersonell. Sykdommen var såpass alvorlig at vi ble frarådet av Norske leger å fly, skulle hatt ambulansefly, på bakgrunn av Tyrkisk lege og SOS vurdering, måtte vi ta vanlig transport... Ektefelle ble reinnlagt sykehus i Norge på under 1 døgn, med hjertestopp.

Khalid R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Både pris og service"

Dessverre motsatt av alle andre forsikringer, de øker pris hvert år. Om service også det er ikke lett å handle med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd kunde!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har måttet benytte oss av forsikringen vår to ganger. Første gangen da fryseboksen vår røk. Førte opp sånn omtrentlig verdi av varer som ble ødelagt og fikk igjen alt. Så ble jeg frastjålet håndveske på reise. Fikk dekket alt. Til og med kontanter jeg hadde i vesken da jeg kunne vise til uttak i minibank samme dag. Er veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Frem til for et par år siden stod dette selskapet til 5 stjerner. Jeg hadde da en helt enestående forsikringsagent som ryddet opp raskt og effektivt. Var alltid tilgjengelig. Hadde en skade på bil og det ble ordnet med det samme. Nå og de siste par årene har jeg fått ny forsikringsagent som sjeldent svarer og som endrer på kilometer og stiller spørsmål ved om jeg har endret kilometer. Fikk beskjed om at alt var greit tilslutt, men når jeg nå skifter selskap så kommer et restbeløp for å ha høynet kilometer fra 8000 km til 12000 km på ca 370,- kr. Vi snakker en måned. Dersom man ganger dette med 12 mnd. blir dette rimelig dyrt. Det skjedde tydeligvis noe da de ble kjøpt opp for et par år siden eller hva det var. Skuffet:-)

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR