Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 25 innen
forsikringsselskap
71%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
400
137
69
48
124
Sorter omtaler etter
Viser av 778 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra bilforsikring"

Hadde en bilskade der motparten hevdet en annen versjon av hendelsen enn min. Man gjorde jobben og jeg (og Nemi) fikk rett. Bra jobbet!

Mehmed C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, dårlig komunikasjon"

Blir dyre fort etter at mann går over til dem. Veldig dårlig kommunikasjon med kunden, nettstedet er ofte nede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke mulig å få kontakt med"

Har ringt og prøvd med hjemmesiden deres. Ikke mulig å få kontakt. Virker som det er et svindelselskap. Hold dere unna disse, meget dårlig erfaring nå.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Grusomt"

Én skade i løpet av 20 år og bonusen ned i 40% fra 75%. 9 år å komme seg opp i 75% igjen!!! Absolutt ikke anbefalt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Glemte en jakke på et fly. Løp tilbake for å finne den, men da var den borte. Stjålet av en annen passasjer, vaskepersonalet eller de ansatte på flyet. Fikk ikke igjen pengene for jakken, da de ikke erstattet igjenglemte ting. Familie på seks som reiser mye. Vært i Nemi i mange år og har brukt reiseforsikring en gang. Skuffende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Storfornøyd med Nemi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare positive opplevelser med Nemi. Vi har måtte bruke forskjellige forsikringer de siste åra. Dessverre for Nemi, men bra for oss. Nemi har vært strålende i sin saksbehandling. Kort tid og ingen problemer med utbetalinger av forsikringssummer. I tillegg har de gitt oss den beste prisen på våre forsikringer. Da er valget enkelt hvem vi velger til å forsikre oss.

Paal A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig oppfølging / Unnvikende opplysninger / Dårlig kundebehandling pr. telefon"

Ved henvendelse til selskapet: Er du dum som ikke vet bedre! Helt uakseptabel kundebehandling . Kunde der i mange år!!! Aldri mer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det er slik forsikring alle ønsker seg"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har (dessverre) hatt bruk for Nemi ved tre ulike anledninger. Men ved alle tilfellene har jeg sittet igjen med følelsen at folkene i Nemi har gjort sitt ypperste for å hjelpe MEG på best mulig måte. Aldri noe diskusjon eller tvil om sakene. 100% slik man ønsker seg av et forsikringsselskap. Slikt gir tillit!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt forsikring i Nemi, Hurum i flere år. Veldig fornøyd. Bra pris, og ikke minst lett å få kontakt på telefon. Holder alltid avtaler.

Kristin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Får du noe gale med hus eller bil, får du garantert null utbetaling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nemi er et lite selskap du betaler litt mindre i forsikring pr.år. Men når du virkelig trenger hjelp, snur de ryggen til deg! Da betalte du forjeves til selskapet. Sure folk på kontoret.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en liten vannskade på huset, de kom raskt for å sjekke evt utbedringskostnader - men rapporten måtte jeg selv etterspørre flere ganger. Til tross for at skaden var forårsaket av dårlig håndverk (som jeg selv konkluderte med) så tok det 2 mnd, gjentatte tlf samtaler til en vag og stilletiende saksbehandler som ikke tok stilling til noen ting, emailer m.m, før jeg til slutt måtte selv skjære gjennom for å høre hva de faktisk ventet på, de skyldte på alt fra elektriker som skulle se på saken til fyren som hadde utarbeidet sanneringsrapporten - hvor det spesifikt sto at vedkommende hadde konkludert og ikke ville foreta seg noen ting mer. De ventet altså på ingenting, og det samme gjorde jeg - og hadde gjort, lenge. Frustrert over hvor tunggrodd kommunikasjonen var med saksbhd., utfallet var som forventet (til tross for at det sto endel feil i den) men å kaste bort to måneder på noe som hele veien var åpenbart er bedrøvelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke - Useriøst"

Har hatt to skadesaker med Nemi forsikring. Det tok lang tid å få tilbakemelding etter innsendt skademelding, deretter er vår erfaring tilbakemelding med forslag til meget lav eller ingen skadedekning. Har ikke erfart slik blanding av usaklig begrunnelse, vanskelig kommunikasjon og behov for oppfølging for å få saken ferdigbehandlet. I den siste saken sender vi nå inn klage. Erfaringsmessig, sammenliknet med tidligere selskaper vi har hatt, virker ansatte umodne/uerfarne, og preget av for stor arbeidsmengde (ringer ikke opp, vanskelig å få i tale etc.)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, vanskelig å komme i kontakt med"

Unngå å bruke NEMI, lite hjelpsomme og vanskelig å komme i kontakt med. Har ventet i over 2 timer over 5 ganger i telefonkø

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig rask og effektiv kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ift tidligere forsikringsselskap får jeg personlig oppfølging og kundebehandleren min er den mest effektive og raskest oppfølgende jeg noensinne har opplevd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget bra selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å komme i kontakt med. Rask tilbakemelding på henvendelser. Gode priser og ikke minst gode betingelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tilgjengelig, men ikke offensiv!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan bli bedre på kundekontakt. Savner bedre tilbud. Jeg som kunde skal ikke være en sovepute for forsikringsselskapet. Jeg forlanger at jeg får seriøs oppfølging. Det er jo mange selskaper som vil selge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nemi har vært det rimeligste og beste alternativet for meg, MEN!"

Har hatt Nemi i noen år nå, og har vært veldig fornøyd. Eneste minus jeg har opplevd er at de gjorde en feil som kostet meg penger. forsikret en moped, som de `glemte` å legge inn i avtalen min, som jeg da fikk faktura på i ettertid på 6 måneder. Det synes jeg ikke var OK. Prøvde å ringe de også for å høre på pris på forsikring av nyinnkjøpt bil, hvor de aldri svarte meg eller ringte meg opp igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ingen kommunikasjon og feil pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig på kommunikasjon og manglende kundeservice. Forsøk på å ordne opp ble møtt av frekkhet og manglende svar. Velg alt annet selskap!

Overrasket
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp priser etter et år"

De burde etterstrebe å holde en lav pris videre og ikke sette opp prisen på over 1200kr i året pr bil uten at det har vært noen skade i forhenværende år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring"

Enkelt med avtalegiro, aldri behøvd å ha kontakt med dem/ingen skader. Ønsker fortrinnsvis lavere pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Legaliserte løgnere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Snakket på telefon 3 ganger, sa etter betaling jeg løser forsikring. På fakturaen har de skrevet at forsikringen er avsluttet, men etter innkassovarsling betaling forteller de meg at jeg må betale en måned til. Jæ%#a dere!

Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite hjelpsomme når skaden først skjer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever at når det oppstår situasjoner hvor forsikring slår inn, leverer de under forventninger. Da katten min ble syk, sa de opp forsikringen 3 måneder senere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra selskap. Bra priser. Har vært kunde der 2-3 år nå. De er ikke interessert i og diskutere pris lenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og god kundeservice. Har tatt en runde å sjekket forskjellige selskaper ang pris, fikk tilbud fra gjensidige, dagen etterpå så fikk jeg ett nytt tilbud fra Nemi som var mye i avslag, å egen personlige rådgiver, så er nysgjerrig på om noen kan slå de på pris, bytter hvis pris er ok å under Nemi.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Prisen på forsikring har gått kraftig opp"
4 syns denne omtalen er nyttig

I løpet av årene som vi har vært kunde hos Nemi har vi heldigvis ikke hatt hendelser som har krevd utbetaling fra Nemi. Vi har vært kunde hos dem i 4-5 år. Sidene deres er enkle å navigere seg på og en får raskt svar når en skal melde om endringer i forsikring. Da vi byttet til Nemi fikk vi et veldig bra pristilbud på de tre forsikringene. I år (2019) har prisen gått kraftig opp hvor vi nå må betale 2000 kr ekstra i året. På tide å skifte forsikringsselskap.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR