Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lurer rett og slett folk, og de burde sende "takstmannen" sin på ett grunnkurs i byggfag som ett minimum iallefall.
Nemi har konkurransedyktige priser og en super service. Vi har hatt flere saker som har måttet bli løst og Nemi gjorde dette effektivt og kjapt. Vår kundekontakt er alltid tilgjengelig for både samtaler om pris, erstatningsoppgjør, nye tilbud og rådgivining. Prisene har vi testet ut flere ganger og Nemi har alltid kommet ut som beste alternativ. Senest denne uken når vi skulle forsikre ny bil var Nemi kjapp med å gi oss tilbud, sette forsikringen i aksjon og svare på våre spørsmål. Vi er svært fornøyd og kan ikke annet enn å anbefale Nemi!
Fikk markedets beste tilbud, og god oppfølging fra kundebehandleren. Anbefales!
Konkurransedktige priser, og en helt uslåelig service. Vi gjorde en feil som gav bot fra TFF, Nemi dekte boten uten spm. Kundeservicen er helt rå, og oppfølging og hjelp er upåklagelig. Vi blir aldri å bytte forsikringsselskap igjen. 100/100. Gode priser, og svært gode vilkår på bolig, kjøretøy, dyr, innbo og alt.
Prisen var i utgangspunktet OK. Synes den var for høy. Ringte. De satt ned prisen med 1500 kr med et nytt tilbud (samme avtale). Hvis en er villig til å jevnlig ringe for å forhandle om prisen er de sikkert ok. Hvis du ikke følger med er de dyre.
Jeg tok kontakt med Nemi forsikring via nett og fikk en kjempe samtale med dem og personlig besøk hjemme og sånn service er det lenge siden man har sett når det kommer til forsikringer, alt i alt gjorde at jeg flytta alt jeg eide og hadde av forsikringer over til Nemi pga av kunde kontakten og den personlige servicen jeg fikk. Et selskap jeg vil anbefale til alle som vil ha en personlig kontakt og gode priser. De er ikke som andre forsikringsselskaper der man må lese alt med liten skrift ....
Tegna forsikring idag, veldig fornøyd med hvordan jeg ble tatt imot, og hvordan alt ble løst. Billig!
Bra er at de er billige. Når skaden oppstår trekker de seg. Feilinformerte meg om at jeg hadde rett på tilbakebetaling. Jeg hadde visst ikke rett på det allikevel! Jeg sverger til if.
Fikk et godt tibud, men etter hvert viser det seg at det har steget veldig
Lett å få kontakt, lite byråkrati - hyggelige saksbehandlere.
Nemi er bra, men man skal alltid vurdere markedet minst 1 gang i året
Fra første dag ble det bare rot. Avtalt pris ble en annen når fakturaen kom. Fikk rettet opp i dette til slutt. Skulle motta en velkomstgave. Denne kom aldri. Nemi gav skylden på Posten (dette bør de holde seg for god for å gjøre). Da de skulle avslutte mine forsikringer i selskapet jeg var kunde i, så sende de dette til et helt annet forsikringsselskap som jeg ikke var kunde i. Da kom det inkasso fra selskapet jeg var kunde i. Når jeg hadde vært kunde hos Nemi så får jeg en telefon om de kunne gi meg tilbud på forsikringer og ønsket meg som kunde (når jeg allerede var kunde der) Hvis det er så mye tull bare med å være kunde der, så vil jeg ikke tenke på hvordan det blir ved et evt skadeoppgjør. Da tenkte jeg det var best å komme seg langt unna Nemi. For godt. I ettertiden har jeg blitt oppringt flere ganger der de vil gi meg et tilbud igjen. Svarer nei takk, så ringer de igjen neste dag. Når jeg opplyser hvilket selskap jeg er kunde i idag så snakker de bare dritt om andre selskaper. Det bør Nemi holde seg for god for hvis de skal være et seriøst selskap. Nå har de ringt igjen to dager etterhverandre, å siste jeg snakket med var så uhøflig da jeg nevnte dette, at han sa han ikke var interesert i å snakke med sure folk å bare la på. Får håpe de ALDRI ringer igjen. Dette har holdt på i flere år nå. STYR UNNA
Jeg har vært kunde hos Nemi Forsikring i drøye to år og er svært fornøyd med tilbudet de gir. Spesielt setter jeg stor pris på ordningen med personlig forsikringsrådgiver. Jeg blir godt ivaretatt av en rådgiver som er hyggelig og dyktig, gir raske tilbakemeldinger og får meg til å føle nærhet til selskapet.