Meny
Nemi Forsikring er kjøpt av Storebrand
Nemi Forsikring har blitt kjøpt av forsikringsselskapet Storebrand. Eksisterende Nemi kunder vil gradvis bli overført til selskapets nye eier, Storebrand. Klikk her for å lese omtaler om Storebrand.

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Nemi Forsikring
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
0
av 31 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring

"Dårlig erfaring"

Omtale om Nemi Forsikring skrevet av Geir L for 30.11.2020 21:42

Nemi Forsikring har totalt 1027 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig erfaring"

Ingen sammenheng mellom det som ble lovet ved begynnelsen og det som ble virkelighet da vi trengte hjelp:( Vi takker for oss

Bytt.no
"Dårlig erfaring" skrev Geir L om Nemi Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Nemi Forsikring?
Gjør som Geir L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nemi Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Aldri hatt skade"

Ingen erfaring utenom kontakt og priser. Jeg har ingenting negativt å si om NEMI. Synd at de ikke er i markedet mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"kjempe bra selskap er til å anbefale!"

selskapet er et godt selskap anbefales på det sterkeste men de økte prisen på forsikringene og det ble dyrt de begynte laft med etter vært økte de mer og mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke fullforsikre min hytte"

Ønsket superforsikring men fikk det ikke, da fikk jeg beskjed om å bytte selskap

Khanh H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er fornørnøyd"

Jeg har fått en god pris og kundeservicen er bra. Det er en grei forsikringsselskap og forholde seg til.

Nemi Forsikring har totalt 1027 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR