Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
12
av 25 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Storebrand Forsikring

"Bonus tull"

Omtale om Storebrand Forsikring skrevet av Atle B for 11.06.2016 12.23

Storebrand Forsikring har totalt 318 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Bonus tull"

Vært mye bonus tull og mye frem å tilbake. Har fått mye feil fakturerer grunnet dette som gjør deg forvirret!

Bytt.no
"Bonus tull" skrev Atle B om Storebrand Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Storebrand Forsikring?
Gjør som Atle B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Storebrand Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alltid fornøyd"

Bra nettside, online chat, bra service... Gode priser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har for lite personale, de glemmer å oppdatere mine beskjeder"

Samme som ovenfor, De glemmer å kontakte forsikringstager. Grønn forsikring uteblitt da vi skulle reise til Bulgaria på ferie.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Morten S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God pris på forsikringen"

Da jeg byttet til Storebrand på forsikringene mine, sparte jeg en del tusenlapper i året.
Storebrand bruker ikke "lokketilbud" til å skaffe seg nye kunder, som mange andre forsikringsselskaper. De tilbyr billig forsikring - that's it!

Kundeservicen er god og jeg får svar på det jeg lurer på.

Noen måneder etter jeg ble kunde hos Storebrand Forsikring, ble jeg også totalkunde hos Storebrand (bank og fondsparing).
Anbefales!

Kundetilfredshet
"Rimelig, god informasjon"

Stadig god informasjon om forsikringer og pensjon. Lett å finne frem på nettsidene.

Storebrand Forsikring har totalt 318 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR