WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
1. Du lar de lese din eksisterende forsikringer ved at du på deres nettside logger deg inn på dine forsikring med Bank ID. De kan jo utnytte det. 2. Selger er en agent Mjøsa forsikring kaller de seg. Meget hyggelige å behagelige å snakke med. De er jo selgere. Men ellers har de ingenting med forsikringselskape å gjøre. Annet enn å hente sin provisjon. 3. De sender deg tilbud som ser ut som det kommer fra et selskap som heter Winterbergh forsikring. Det er ikke et selskap som eksisterer. Tilbudet er egentlig fra selskapet Watercircles Norge AS. Så hvorfor i alle dager forsøker de å fremstå som noe de ikke er?
Jeg har aldri vært borti en så frekk og arrogant kundebehandler før. Jeg ventet i over 3 timer før jeg fikk tak i noen og når jeg nevnte dette for kundebehandler ble han aggressiv i tonen og mente jeg forstyrret båtferien hans. Dette mener jeg er svært uprofesjonelt. Ble også lovet en oppringning i januar ang. forsikring, men nå i august har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Vi flytter nå over alle forsikringene våre. De var veldig hyggelige når de skulle selge oss forsikringsavtale, men kundeservicen når man trenger noe er helt elendig.
Ble oppringt av selger fra Winterbergh / Watercircles som ville gi tilbud på alle mine forsikringer. Mottok tilbud på 22400,- som var veldig likt det jeg hadde hos If på pris, så jeg takket nei. Fikk da et nytt tilbud som var på 18500,-. De var tydelig å at jeg måtte være skadefri siste 3 år noe jeg ikke har vært. Så jeg sendte mail med dokumentasjon på siste skader og med spørsmål om hvorfor jeg ikke ble tilbudt forsikring til 18500,- i det første tilbudet. Og så ble det stille.....
Knall pris og alltid hyggelig stemme i motsatt ende:)
Men, sikkert sånn hos andre selskaper også??? Ingen egen logg inn side. Men, er relativt billigere enn alle andre, enn så lenge..
Jeg opplevde å få en brannskade og fikk kontant oppgjør. Styr unna, de velger bevisst å hale ut tiden slik at du må akseptere. Ikke fikk jeg MVA refusjon før jeg truet med rettsak. Salgsavdelingen er særdeles høflige og serviceinnstilt, oppgjørsavdelingen bør rekonstrueres og samtlige ansatte der bør byttes ut, ekstrem dårlig service og oppgjør. Styr unna, det er først når skaden inntreffer du ser hva selskapet er lagd av. Og i dette tilfelle er det lite flatterende og grenser til svindel.
Jeg ønsker å sjekke pris med andre selskap Samtidig som jeg er veldig fornøyd med watercicles
Kun positivt ,veldig bra kundeoppfølging. Gode priser.
Veldig greit med personlig forsikringsagent. Raske svar på spørsmål.
Byttet båtforsikring fra Pantaenius etter at jeg ble kontaktet av en selger fra Winterbergh / WaterCircles. Ingikk avtale der det står at forsikringen er i bruk fra og med den 1.7.2022. Fikk en skade på båten samme dag og meldte da fra til Winterbergh som raskt meddelte at forsikringen ikke gjelder før en uke senere og de ikke tar noe ansvar for skaden og ellers ønsket meg en fin dag. Tok opp tråden med Pantaenius som tok seg an saken og jeg byttet deretter tilbake til Pantaenius. Min melding er derfor helt klar: Ikke bruk Winterbergh / WaterCircles !
Ting som normalt blir dekket av andre selskap står med liten skrift i forsikringsavtalen til watercircle at de ikke dekker, selv med topp dekning.
Når jeg byttet til watercirkles, så sa andre selskaper at der blir nok bare ett år, så bytter du garantert. Og det hadde de rett i. Rot fra ende til annen. Styr unna.
Henvendte meg til min forsikringskontakt. Ble kjapt satt videre til skade avd. Her gikk det kjapt. Skadesak opprettet. Fikk nødvendig hjelp og informasjon. På 15 min ordnet ned transport til verksted og leiebil. Supert! Sverre R.
Seriøst selskap som har dyktig forsikringsrådgiver. Et selskap som leverer på øverste hylle av mine forventninger. Anbefales til alle som har ønske om et trygt og seriøst forsikringsselskap å forholde seg til.
Byttet til WCF pga pris men alle vet at forsikringer har en pris før skade og en etter skade..... Fikk bilhavari kl 0130 på natta i Østerdalen. I spenning ringte jeg veihjelpnummeret. Der svarte de kjapt og greit og tauebil kom. Enkel sak med god service. Så har vi en sak med behov for rettshjelp. Saken oppsto mens vi enda hadde forsikringen hos et annet selskap men saken ble meldt inn til WCF. Da fikk vi kjapt svar, og ryddig svar. Vi måtte melde saken inn til vårt gamle selskap, men om det gamle selskap avviste saken, så ville WCF ta tak i den. Korts sagt har de for disse to små sakene gikk eksemplarisk saksbehandling.
Meget god pris. Krever god "forsikringshistorikk".