Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet faller ut ukentlig. Måler mye lavere hastighet enn hva jeg betaler for. Kundeservicen er heller ikke noe å skryte av.
Det er forferdelig irriterende med alle reprisene dere sender,og ikke bare 1 gang i reprise.men gang på gang de samme episodene om igjen og om igjen.derfor burde dere gi oss 25 poeng gratis.for å få et bedre tv tilbud.som nå er veldig dårlig.
Raskt og fantastisk internet Greit og påliteligt utstyr God kundekontakt på email og telefon Nye dekoderen er litt treg men er bra satt opp og ganske bruker vennlig
TV-tjenesten til Altibox suger så inni granskauen dekoderen, modell A holder virkelig ikke mål, kommer feilmelding i hele tiden og er så treg at kanirritere en stein, og reponsen fra min leverandør Viken Fiber er øredøvende stillhet, har klaget veldig mange ganger, men skjer absolutt ingenting
Opplever at linjene er altfor ustabilem og prisene har steget VELDIG mye, og det er blitt uforholdsmessig dyrt. Som om ikke det er nok, er det svært vanskelig å få sagt opp abonnemnetet på hjemmesiden deres. Er rett og slett lei og vil aldri mer være kunde.
ingen hjelp å få fra kundeservice har forsøkt flere ganger men ingen respons
Synes de kunne senket prisene betraktelig. Man burde kunne spare mer enn 160,- om man kun trenger internett. Rett og slett for dyrt og for dårlig