Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 5 innen
tv-selskap
15%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
42
26
18
54
342
Sorter omtaler etter
Viser av 482 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ettersom åpningstidene for kundeservice er åpne når folk flest ikke ser på tv så kutt totalt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Imilig å få kontakt med folk du kan snakke med. Ingen hjelp å få en lørdags kveld. Et meget dumt valg av meg å bytte fra home-net med dårlig kundeservice til vesentlig verre hos Dere!!

Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Helt elendig, trodde ikke det kunne bli så dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Boksen lagger noe helt forferdelig, det varierer fra 3 sekunder til flere minutter fra jeg trykker på fjernkontrollen til det skjer noe. Den tar ikke altid opp, kommer feilmelding, gal oppløsning. Å kundeservicen kan de bare legge ned, de driver ikke med sånt uansett. I neste styremøte så bytter boretslaget leverandør heldigvis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-we boksen er blitt treg"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har med vilje sabotert boksen jeg har kjøpt, fordi de nå kan tjene mer på å la meg leie en ny for 129 pr måned. De risikerer nå at jeg sier opp både tv og fiberavtalen, siden den nå er blitt uholdbart dyrt. 1500 kr er 20% av den disponible inntekten min. Tv er det første som ryker når regningsbunken blir for stor. Forøvrig funker telenor fint og har proff kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Installation av fiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ringte Telenor 4 ganger over 4 uker pga dårlig installation av fiber, router var montert på riktig plass og jeg sa til installatør at alt andre kombling/hoved router vil jeg har i kjeller. Han har montert ALT på veggen i stua, det se ikke ut!!! Pluss at vi monteret vegg panel klare til router det er greit men alt har stopper opp de siste 3-4 uker pga vi vente for de til å fikse problemet….. Jeg har lyst til å kansallere T-We og gå tilbake til Altibox…. NÅ har jeg feil kode (E9005) og kan ikke se på tv, de ar 45 minutter vente tid når jeg ringte Telenor…. THIS JUST ISNT GOOD ENOUGH!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Grusom kundeservice. Har opplevd flere ganger å bli satt over og vente i over 1 time uten svar. Opp/"
1 syns denne omtalen er nyttig

1 time ventetid hver gang. Blir så satt over og får aldri svar. Produktet er bra men kundeservice, appendiks, hjemmesiden og kundeopplevelsen er forferdelig. Har nå holdt på to hele arbeidsdager uten å komme fram hverken via mobil eller fasttelefon. Appendiks virker ikke men henger seg opp. Oppsigelse via hjemmesiden lander i en loop!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Øser ut penger på tapsprosjekt i andre deler av verden som norske kunder må betale for. Noe av det første de gjorde ved overtakelse av canal digital var å sende ut en oppdatering som slo ut de gamle men velfungerende dekoderne for nå vil de att du skal leie dekodere av dem istedenfor. våser rundt om klima på sine nettsider samtidig som de begrenser levetiden på kundens produkter. Har du mulighet styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Største svindelselskapet i norge"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har sagt opp bredbånd , fortsatte å sende regninger så jeg ringte å ga dem beskjed igjen, men ingenting skjedde før jeg fikk fra innkasso. Da ga jeg beskjed til selskapet at jeg hadde sagt opp denne avtalen. Fikk da beskjed fra selskapet om at ikke Telenor hadde mottatt noen oppsigelse. Men av erfaring så tok jeg opp den siste samtalen , noe jeg anbefaler alle å gjøre hvis de er i kontakt med kundeservice . Venter nå på nytt svar , men hvis Telenor nekter så går jeg bare videre til forliksrådet med dette. Aldri mer Telenor !!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alt er helt ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er dessverre "stuck" med Telenor i borettslaget mitt. Men det er rett og slett en helt ubrukelig TV-leverandør. T-We er bare rot, og om man skal bruke nettsiden på PC under oppussing (slik jeg nå er nødt til), får man ikke startet tidligere programmer på nytt. Det er kaos og teknisk trøbbel fra ende til annen. Styr unna om du har muligheten til det! T-We siden på Facebook er også stengt for at besøkende kan publisere innlegg (sikkert av en god grunn), men kommentarfeltene under innleggene som blir publisert av Telenor sier alt. Tenk at en så stor leverandør av telefon, internett og TV i Norge skal være så inkompetente når det gjelder levering av tjenester? Forbløffende, rett og slett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dette er noe som kunne fungert i russland i 1980"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bytter så snart jeg kan. elendig oppsett. kan ikke gå tilbake å se et program som har gått. ligger ikke i ukesarkivet heller. Hadde altibox og det fungerte helt perfekt, byttet siden de ikke hadde tv2, men mister heller tv2 enn denne totalt elendige brukeroppsettet..

Karsten N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Treigt og dårlig! jeg gir 0 stjerner!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har canal digital dekoder med kabel-tv. Utrolig nok var det bedre før da det het Canal Digital enn nå som Telenor har tatt over. Men CD var jo også eid av Telenor så jeg forstår ikke hvorfor det er værre nå! Eller: det er MYE værre!! Hvorfor kan jeg ikke velge å slå av oppdateringer?? Og hvorfor kan jeg ikke velge å gå tilbake til forrige oppdatering hvis den nye oppdateringen er værre og gjør dekoderen ENDA TREIGERE ENN FØR?? De kan bare legge ned kundeservice fordi det er INGEN hjelp å få uansett! Og jeg kan ikke bytte ut Telenor med noe annet fordi det er valgt av borettslaget og det er innbakt i husleia!! Hvorfor kan vi ikke velge leverandør selv!? Det burde være en valgmulighet for oss som bor her, at vi kan velge mellom minst 2 leverandører på internett og tv signaler! Men det kan vi ikke for da hadde vel ikke Telenor hatt kunder til slutt! Jeg har kun en mulighet for å bli kvitt Telenor og det er å kjøpe hus!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bare surr og rot, ingen har peiling på hva de driver med. Umulig å få tak i på kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er ikke i Telenor lenger enn vi må pga bindingstid. Fra 1-10 gir jeg 0. De må i det minste gå et lite kurs, der de kan gi lik info uavhengig av hvem du etter en time i kø får prate med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Trist"
6 syns denne omtalen er nyttig

Må være tidenes dårligste og mest ubrukervennlige tv oppsett som noen gang er blitt gitt til kunder, fullstendig kaos i tv guide oversikt, navigering etc, umulig å få noen som helst oversikt på noe som helst, mister fullstendig lysten til å se på tv i det hele tatt, utrolig at i 2022 så har noen overbetalte duster klart å lage et slikt oppsett til kunder og av alle de som prøver å få telenor til å forstå dette så gjør dem ingenting, kom tilbake til twe nå og plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg byttet vekk fra twe sist gang, helt ubrukelig tv oppsett, angrer

Sigbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mister nettverk, ustabilt og ræva kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fjernkontrollen sucks"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"For dårlig."
5 syns denne omtalen er nyttig

Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet til blodpris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: Dyrt og dårlig. kundeservice, tja hadde hvert en god ide om de begynte med det. ;) T-we boksen er skuffende, ustabil og man må betale leie...... Måten de driver forretning og kundebehandling på er provoserende dårlig.

Petter J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er dårligst i klassen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke får man kontakt med kundeservice. Skriftlig pristilbud, blir fakturert det dobbelte av det som var avtalt !! Dårligst jeg har vært borti. Velg annen leverandør. Petter J.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nytteløs hjelp og direkte feil fra kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Henvendelsene til kundeservice ble avbrutt av den jeg snakket med dem og jeg ble tilsendt en sms med henvisning til informasjon som ikke hadde noe med mitt problem å gjøre.

Aleksander E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan man gi mindre enn en stjerne?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage et så tragisk streame-system i 2022. Fraværende brukervennlighet. Jeg ville aldri valgt dette igjen om jeg så fikk det gratis. Styr unna. Må da være mulig å spole forbi reklamene!?!?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeløsning slik det var på 80 tallet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å koble opp, bare feilmeldinger. Ubrukelig chat robot. Fader det er bra det finnes andre aktører på markedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å finne ut hvorfor ukesarkivet er ødelagt av Telenor.. fikk ikke noe svar

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Mye trøbbel med twe."
1 syns denne omtalen er nyttig

Slet veldig mye med twe, enten ville ikke tv-boksen kople seg opp til internett eller så funka ikke hverken tv og internett. Stadig oppdatering av dekoder så innstillingene mine måte gjøres på nytt. Tok jeg ut støpsler, osv. i forbindelse med tordenvær, eller lengre fravær fra bolig, så kunne det ta to timer eller mer før internett kopla seg opp igjen ! Mistenker at det var noe feil med utstyret til Telenor, for sist gang jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, i håp om å få tvboksen til å kople seg opp igjen til internett, så mista jeg internett i tillegg ! Hverken tvboksen eller ruteren kopla seg opp til internett etter at jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, sånn det skulle være ! Jeg ga opp siden jeg skulle flytte til bolig med Altibox, så den siste tiden hadde jeg bare vanlige tv-signaler ! Har ikke hatt noen problemer etter at jeg flytta dit det er Altibox, hadde heller ikke noe problemer med Canal digital kabel (bortsett fra da jeg flytta inn og ikke hadde hverken tv-eller internettsignaler... da troppa det opp montør ganske raskt og fiksa feilen i boksen.. hos Telenor er det en evig krangling med "tenåringene" på kundeservice ).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe"
1 syns denne omtalen er nyttig

T-we er et elendig system. Henger seg opp kontinuerlig, mister bilde, forstyrrelser i bildet, elendig tv guide og kanalarkiv. Oppladbar fjernkontroll har meget dårlig batterilevetid.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR