Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
17%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
41
25
17
50
292
Sorter omtaler etter
Viser av 425 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lovet alt skulle bli bedre"

Telenor lovet at alt skulle bli bedre med fiber enn Canal digital på satellitt. De kunne ikke tatt mer feil. Mer klønete å bruke, dårligere kanalutvalg og stadige feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-Wee - dårlig system.."

Vanskelig å gå tilbake til tidligere program i T-Wee. Får ofte feilmelding. Telenor leverte trådløs løsning, men underetasjen i huset har ingen dekning. Dette ble ikke sjekket. Oppfølging i ettertid - elendig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Amatører"

Skulle aldri bytta til telenor t-we faller bare ut. Utrolig dårlig kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"føler meg svindlet"

føler meg svindlet av telenor ingen sørvis boks som ikke virker klager du blir problemene verre da di saboterer når du sier opp straks etter oppsigelsen blir signalene forstyrret. styr unna tele nor folens

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på service og ikke gode på kundebehandling og altfor dyre tjenester❗😡"

Det er spesielt på feilretting Telenor er for dårlig. I tillegg er ventetiden hos kundeservice ofte et mareritt. Det eneste positive er at dere ihvertfall ringer kunden tilbake. .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Hva skal jeg si,,,,er bare SÅ utrolig misfornøyd med den nye oppdateringen på canal digital. IKKE brukervennlig i det hele tatt... Lurer noen ganger på om at det er så "jæ***" viktig å fornye seg, at kundene havner helt sist !!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mister tv-signal stadig (E2000), kommer tilbake etter noen minutter. (Varierer hvor mange)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fryktelig irriterende og ingen hjelp å få på kundeservice, bare restarte dekoder osv. Siden signalet kommer tilbake av seg selv er det ikke feil på utstyret, manglende oppdatering e.l. I mitt boområde er det flere som har dette problemet. Det ligger aldri feilmeldinger hos Telenor.

Joakim S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elending"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten internett i 4 dager, først så sier de at feile kommer utenifra så må de ha tekniker hjemme til meg. Først så blir det sagt at tekniker kommer imorgen, dagen etter så sier de 1-3 virkedager. Etter 3 dager så ringer jeg igjen " tekniker har mye og gjøre " kjempe bra telenor 👌👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Twe fail e9005"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan tydelig se at alt fungerer som det skal foruten melding om e9005 som kun byr på retry som opsjon. Umulig å komme rundt, tar opp 50% av skjermen. Enormt frustrerende og virker som en beta av et 2kr steam spill som er laget av en eller annen idiot. Alt for dårlig er det uansett. Finnes faktisk ikke unnskyldninger. Dere må ha ansatt feil folk til å gjøre denne jobben, hva med å teste produktet før man lanserer? Håpløst og skuffende

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende feil på kabel-TV."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ofte ute av drift i flere dager.får melding om kjent feil.tar flere dager å rette opp feilen.dette skjer flere ganger i løpet av en mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bare dritt. T-we fungerer bare ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skrøt av den nye dekoderen som skulle være så bra. For noe dritt, ikke mye som fungerer og alt forsvinner stadig så jeg ikke har tv på lange tider. Hjelp er veldig vanskelig å få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Feil på feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Feil på feil og tilkoblingsproblemer. "Start boksen på nytt". Har tatt strømmen på den hersens boksen gjentatte ganger, men samme feilmelding igjen. Blir Netflix i stedet i kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet inn i ny leilighet for tre uker siden med eksisterende internettabb. flyttet over i vårt navn. Har fortsatt ikke fått internett. Hver gang vi ringer kundeservice skal de ha oss til å gjøre det samme, selv om det ikke har fungert de 7 tidligere forsøkene. En av kunderådgiverne løy og sa han hadde bestilt tekniker, noe han ikke hadde. Fraråder telenor på det sterkeste, de bryr seg åpenbart ikke om kundetilfredshet.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bløffer på pris og kanalutvalg ved inndalg. Fjernkontroll Tv defekt etter 14 dager"
1 syns denne omtalen er nyttig

Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

T-We ble installert 8 juni. 26 juni var siste dag jeg fikk inn noen kanaler. 27 juni ringer jeg kundeservice kl 18, da er de stengt. Ringer kl 09:35 mandag morgen (idag), får etterhvert kontakt med en på kundeservice. Han holder på i 22 min, kommer ingen vei så han ber om å få ringe tilbake om 15-20 min. Kl 15:32 har kundeservice fortsatt ikke ringt så jeg ringer dem igjen. Kundeservice stiller noen spørsmål og klaprer i vei på et tastatur. Etter 11 min sier kundeservice at saken må til linje 2. Jeg sier at jeg vil ikke miste en kveld til med fotball-EM noe han godt skjønte så han skulle gi saken topp prioritet. Kl 20:00 har fortsatt ingen ringt tilbake og kundeservice er stengt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"<telenor vet ikke hva kunderservis er"
1 syns denne omtalen er nyttig

nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom oppdatering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Er det mulig å gi null stjerner? dette er dårlig. Hvordan kan Dere ta betalt for dette."
1 syns denne omtalen er nyttig

Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.

Ana-Maria R
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ikke. Helt forferdelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Er godt fornøyd med tv pakken jeg har hatt fra Telefon Te-we. Man får god beskjed hvis det er oppdateringer. Man kan fint ta opp programmer. Man kan spole forbi reklame og det er fantastisk:-). Jeg er fornøyd.

Kundetilfredshet
"Mafia virksomhet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig virksomhet! FERDIG SNAKKA!!! Selv om man som kunde ikke ønsker en såkalt oppgradering (som egentlig er å se på som en nedgradering på mange måter) fra Telenor, så tvinges man til gjøre det som Telenor vil. En tanke kan være å ringe/melde ledere, direktører og andre ansatte involvert i dette, på privaten i fritiden deres (gjerne tidlig morgen el midt på natta og i helgen) for å klage, kjefte og spørre hva dette dreier seg om. Det er fortjent at det er de som skal få tyn, for all den frustrasjon, irritasjon og bortkastet tid og penger som de har påført sine betalende kunder, ved at man mister tilgang, får feilmeldinger m.m. og dette fører igjen til at man prøver å løse problemet. Med den følge at man blir våken utover natta, eller andre negative faktorer som påvirker livskvaliteten i større eller mindre grad. NOK ER NOK!

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og elendig brukergrensesnitt. Kundeservice 0 av 10."
2 syns denne omtalen er nyttig

Nytt brukergrensesnitt på dekoder/opptak er elendig. Jeg trenger ikke se samme bilde for alle planlagte og gjennomførte opptak av samme program. Dette er bare forvirrende og bidrar antagelig til at hele dekoderen bruker for mye ressurser på å vise grafikk som jeg ikke trenger. Greit nok, men nå er det 4 helg på rad hvor jeg begynner å se en film fra start som ai direkte sending er nær slutten. Når jeg har 20-30 minutter igjen stopper avspillingen med masse feilmeldinger. Umulig å fortsette avspilling, og blir returnert til direktesending på samme kanal. Det som er bra er at jeg da får sett slutten på filmene. Helt konge. Superfornøyd. Jeg har da selvfølgelig ikke noe valg en å bytte tilbake til min gamle leverandør av både bredbånd og tv. Av og til er det en god følelse å tenke at nok er nok, og si opp noe som suger og bytte tilbake noe som faktisk suger litt mindre. Var ikke superfornøyd med Viken/Altibox, men Canal Digital er faktisk overraskende dårlig. Om 1-2 år er jeg sikkert fed-up med Altibox, så syonara :)

Surkunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"De oppdaterer til nye versjoner i hytt og pine, den siste oppdatering på T-we er helt forferdelig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Den siste oppdatering på t-we er helt forferdelig!!! Skjønner ikke hvorfor dere skulle endre på forrige oppdatering, der menyene var oversiktelige og enkle å finne ut av. Nå er den så dårlig at jeg knapt har ord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Terrible"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bad service, bad website, no customer contact, I don’t know how such a company can continue to be the main provider in this country. I have no choice than to use Telenor in my borettslag, but al my other subscriptions are not with Telenor.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR