Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 6 innen
tv-selskap
16%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
42
25
18
52
315
Sorter omtaler etter
Viser av 452 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Telenor Twee app virker "gammeldags", oppdateringer er nedgradering."

Siste oppgradering av Twee appen er en forverring. For mange funksjoner, for mange klikk og lite inuitivt. Appen er etter hvert blitt en utrolig treg applikasjon og bruker 15 minutter på å "starte opp". Bildekvaliteten er også et problem. Øvrige apper fyrer opp umiddelbart og viser krystallklare bilder. Hvorfor?? Umulig å få sendt feilmelding på fornuftig vis. Begynner å gå lei, og vurderer kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ventet i snart to mndr på TV2"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser mest på NRK1 og NRK2, men følger også et par serier på TV2. Plutselig en dag fikk jeg ikke lenger tilgang til den kanalen. Telenor sende en lei-seg-sms, men de måtte bare forhandle en liten stund til så ville det ordne seg med TV2. Det er snart to mndr og diverse lei-seg-smser siden. Og Telenors kompensasjonstilbud mens jeg venter på TV2, er ikke interessant for meg. Nå har TV2’s flaggskip Hver gang vi møtes åpnet ny sesong, og jeg må flakse rundt til slekt og venner for å få det med meg. Hvor lenge må jeg vente??? Kan jeg på en enkel og juridisk sikker måte befri meg fra kontrakten med Telenor, er jeg klar til å bytte TV-distributør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt med. Elendig service."

Måtte vente nesten en time før noen svarte. Vi ble enige om at vi skulle få en ny router. Den har ikke kommet innen en uke. Hva med garanti. Alltid på nettet!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ustabil dekning. Dårlig kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Mer ustabil dekning etter at Telenor kjøpte CD. Vanskelig å melde feil. Kundeservice sier bare at jeg må skru av og på, selv om jeg sier at dette nettopp er forsøkt. I høst sluttet dekoderen å virke i flere dager. Etterpå falt TV2 ut pga forhandlings- problemer. Har nå skiftet til annet selskap. Nå virker alt, og jeg har TV2! Kommer aldri tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hva er best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer å bytte til Allente. Har parabol på hytta og T-Wee hjemme. Vil spare flere tusen i året ved å bytte. Noen som har erfaring?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Arrogant og elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter mer enn en mnd uten TV2 og uten annen kompensasjon enn 100 bestilte jeg overgang til Eidsiva i romjula. Fikk ikke sagt opp Telenor før 3.1 og fikk da vite at jeg hadde en mnd oppsigelsestid + inneværende måned! Må derfor betale i 2 mnd etter bytte av leverandør. Ikke snakk om at de kunne gjøre noe med det. Aldri mer Telenor!

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kabel."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde skriftlig avtale med telenor til en naboeiendom, som de brøyt pga. anlegg. Så er misfornøyd med telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Klage på kundetelefon og misfornøyd med at de ikke kan levere TV2"
1 syns denne omtalen er nyttig

Misfornøyd med at Telenor kutter ut TV2. For lang ventetid og ikke svar på kundetelefon! Opp til 1 time ventetid er ikke bra, det bør være maks noen få minutter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skammelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

At man skal miste tv2 i lange tider hver gang avtalen reforhandles er skammelig dårlig… Jeg bytter selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"En kundebehandling som er helt🤬🤮"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang det skal forhandles ny avtale så mister vi kanalene. Dere vet jo når avtalene går ut så det skal ikke være vanskelig å få dette i havn før de forsvinner. Har aldri ipplevd så dårlig kundeservice. 🤮🤬kommer til å bytte leverandør på alt som har md dere å gjøre🤢👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fremdeles manglende tv2"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten tv 2 i ukesvis. Her viser Telenor en maktarroganse uten sidestykke. Her brukes flere hundre tusen kunder som pressmiddel mot tv 2. Telenor tilbyr andre kanaler som "et plaster på såret. Tror nok mange med meg finner tv 2 som en svært viktig del av pakken. Synes nå vi får trekke nisselua Høyere opp på hodet og seriøst vurdere alternative leverandører. Etter min mening en skammelig kundebehandling!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Arrogant og lite serviceminded, lite kundevennlige. Burde være mer interesserte i kundene og opptre høflig.

Telefjottnor
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Virker ikke og kan ikke oppdatere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var kjempefornøyd med kabel og internett helt til Telenor kjøpte Canal digital Siden har sjelden ting virket og kundeservice består av tomsinger som sier vi gjør så godt vi kan. Kan desverre ikke bytte siden borettslaget bestenmer denne dritten.

Aasmund L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fleksibelt tilbud. Rask feilretting den gangen det var ett problem."
1 syns denne omtalen er nyttig

Liker at jeg kan velge hvilke kanaler jeg skal ha tilgang på. Ingen poeng med mange uinteressante kanaler. Lite eller ingen feil. De få feilene har blitt fikset så fort at det ikke har brydd meg. Oppgradering av utstyr skjer på natta eller mens vi er på jobb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"TV2 sine kanaler er borte."
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor må få iorden avtale med TV2 snarest. (Leste at det er ikke er forhandlinger).Det har også vært brudd i systemet flere ganger.

Thor H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Altfor dyrt for dårlig innhold og dårlig av Telenor å være så grådige!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor T-we er det værste jeg har vært borti av dekoder.. Og jeg har prøvd ALT! men bor i borettslag og er nødt å ha det.har altid hatt den gamle boksen og la oss være ærlig: den ser ut som en VHS spiller.. bare tregere! Så valgte å bestille twe boks 2. Enda mer skuffende akkuratt det samme som den første men litt raskere betalte 500 i depositum trodde jeg... nix de skal ha 129kr/mnd i tillegg til at de kun har sine egne strømmetjenester men du kan betale noen hundre for noe som ligner selv om du har alt det der fra før, men kvaliteten på strømmingen er også dårlig så egentlig et minefelt av feller hele T-WE 🤣🤣🤣alt du vil se gjennom boksen koster ekstra! Voks opp KREVENOR! men, Det er vel kjennemerke deres å være dyrest men hvorfor velger dere å være så dårlig i tillegg 🤔?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid feil med dekoder og veldig dårlig kundeservice. De tar aldri telefonen og hjelper aldri til

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Så DÅRLIG som Canal Figital"
1 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital er bare drit etter at Telenor kjøpte Canal Digital. Har vært Canal Digital kunde i 30 år og parabol bruker tidligere . Aldri problemer før Telenor kjøpte opp denne greia

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"fungerer ikke i hele tatt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke gått til bake til start eller se hva programmet handler om

Carsten O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendi på "RÆVA""
2 syns denne omtalen er nyttig

hva er vitsen med denne siden er jo bare deres betingelser som hjelper alt kan bli mye bedre om dere gir service

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dritt og atter drittdust"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker avspilling av tv fra min mobil. Alt annet enn twe fungerer utmerket. Jeg er dritt lei av at det jeg må betale dyrt for hver måned aldri fungerer. Kanskje twe må snakke med nrk Netflix eller disney + for og få kommpetanse for dette er ubrukelig!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Utrolig dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at vi fikk Telenor har det bare vært tull med TV. Snakke med kundeservice er som å snakke med veggen. Ta ut strømmen , vent i 10 sek , sett i kont. igjen er svaret. Noen ggr sier de, vent i 20 min , ta så ut strømmen til dekoder i 15 sek, sett på igjen for da skal de ang. ha tatt en oppdatering. Alle disse råd er bare tull. Mitt problem er at hvis jeg feks skal ta opp et program, så går jeg inn på opptaksfumksjonen. Noe ganger står det på alle linje : Ingen program tilgjengelig , så tar jeg ut strømmen, og setter den innigjen , da virker det. Noen ggr , som feks i dag, får jeg opp bare kanalnr, men ikke hvilken kanal som er på de forskjellige linjene. Jeg vet at jeg har NRK på 1, men NRK står ikke, bare tallet 1. Mitt andre problem er at hvis jeg skal se på et program jeg har tatt opp, må jeg gjøre samme prosedyre. Ta ut strømmen, sett den inn igjen og da virker det -.helt til neste gang. Etter oppdat. som ble gjort tidligere, er det også bare rot på det som er tatt opp. Hvorfor skal det være 3 linjer med samme bilder. Tatt opp, ikke sett,alle opptak. Det er bare tull. Før gikk jeg inn på opptak av feks 71grader nord,da kom alle opptak etterhverandre , det var bare å velge hvilket episode man ville se. Når er det bare rot. For det tredje, så sier de på Tv feks på samme program, hvisd du vil se neste episode nå med en gang, gå på Discovery +, det går bra helt til man kommer til den neste episode, da kommer det opp Kan ikke avspille video. Hver gang jeg snakker med kundeservice sier de at det jobbes med problemet, men de burde vel ikke sende oppdateringer etc før de visste om det funker. Forferdelig dårlig av et stort selskap som Telenor. Har hatt Canal Digital, Rikstv før var mye bedre, og kont. man kundeservice fikk man ordentlige svar. Det er nesten slik at man går til innkjøp av Parabol og kutter ut hele selskapet. Vi betaler mange hundre kroner i mnd for Telenor sine tjenester, men synes vi får lite valuta for pengene. Det må vel være EN ansvarlig i dette konsernet som kan ta tak i dette, Senest i dag var jeg i kont, forslaget var da å få ny dekoder, får se om det hjelper, venter i spenning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skandale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skandale, dekoderen er så treg at det er umulig å bruke. Dårlig programmerinv og elendig ser vice hos Telenor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dem hjelper deg ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ha prøvd 15 ganger å få hjelp, når dem ikke forstår hva jeg mener legger de på røret. Dette har skjedd meg 4 ganger. Jeg får bare snakke med ulike folk hvor alle spør om det samme. Jeg trenger en som kan komme, men det vil de ikke høre på. Sæ nå orker jeg ikke mer og bytter. Styr unna Telenor

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dårlig i 2021"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter oppgradering på T-we boks har det meste blitt mye værre. Snakker om nedgradering.. Bildekvalitet er til tider veldig dårlig på Tv2. Må streame fra TV for å få et stabilt bra bilde. Dekoderen har også blitt veldig treg når det gjelder manøvrering i menyer, menyer som har blitt håpløst tungvinte å bruke. At Telenor ikke gjør noe etter klagestorm er betenkelig. Jeg med flere vil stemme for at borettslaget bytter leverandør da det ikke ser ut til å skje noe fra Telenors side. Vi som kunder må vise i praksis at vi ikke finner oss i en slik arroganse fra Telenor, for de har både økonomi og kompetanse til å rette opp dette om de vil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR