Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
17%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
41
25
17
49
278
Sorter omtaler etter
Viser av 410 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ikke"

Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"<telenor vet ikke hva kunderservis er"

nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom oppdatering"

Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Er det mulig å gi null stjerner? dette er dårlig. Hvordan kan Dere ta betalt for dette."

Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.

Ana-Maria R
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ikke. Helt forferdelig!"

T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Er godt fornøyd med tv pakken jeg har hatt fra Telefon Te-we. Man får god beskjed hvis det er oppdateringer. Man kan fint ta opp programmer. Man kan spole forbi reklame og det er fantastisk:-). Jeg er fornøyd.

Kundetilfredshet
"Mafia virksomhet!"

Elendig virksomhet! FERDIG SNAKKA!!! Selv om man som kunde ikke ønsker en såkalt oppgradering (som egentlig er å se på som en nedgradering på mange måter) fra Telenor, så tvinges man til gjøre det som Telenor vil. En tanke kan være å ringe/melde ledere, direktører og andre ansatte involvert i dette, på privaten i fritiden deres (gjerne tidlig morgen el midt på natta og i helgen) for å klage, kjefte og spørre hva dette dreier seg om. Det er fortjent at det er de som skal få tyn, for all den frustrasjon, irritasjon og bortkastet tid og penger som de har påført sine betalende kunder, ved at man mister tilgang, får feilmeldinger m.m. og dette fører igjen til at man prøver å løse problemet. Med den følge at man blir våken utover natta, eller andre negative faktorer som påvirker livskvaliteten i større eller mindre grad. NOK ER NOK!

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og elendig brukergrensesnitt. Kundeservice 0 av 10."

Nytt brukergrensesnitt på dekoder/opptak er elendig. Jeg trenger ikke se samme bilde for alle planlagte og gjennomførte opptak av samme program. Dette er bare forvirrende og bidrar antagelig til at hele dekoderen bruker for mye ressurser på å vise grafikk som jeg ikke trenger. Greit nok, men nå er det 4 helg på rad hvor jeg begynner å se en film fra start som ai direkte sending er nær slutten. Når jeg har 20-30 minutter igjen stopper avspillingen med masse feilmeldinger. Umulig å fortsette avspilling, og blir returnert til direktesending på samme kanal. Det som er bra er at jeg da får sett slutten på filmene. Helt konge. Superfornøyd. Jeg har da selvfølgelig ikke noe valg en å bytte tilbake til min gamle leverandør av både bredbånd og tv. Av og til er det en god følelse å tenke at nok er nok, og si opp noe som suger og bytte tilbake noe som faktisk suger litt mindre. Var ikke superfornøyd med Viken/Altibox, men Canal Digital er faktisk overraskende dårlig. Om 1-2 år er jeg sikkert fed-up med Altibox, så syonara :)

Surkunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"De oppdaterer til nye versjoner i hytt og pine, den siste oppdatering på T-we er helt forferdelig."

Den siste oppdatering på t-we er helt forferdelig!!! Skjønner ikke hvorfor dere skulle endre på forrige oppdatering, der menyene var oversiktelige og enkle å finne ut av. Nå er den så dårlig at jeg knapt har ord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Terrible"

Bad service, bad website, no customer contact, I don’t know how such a company can continue to be the main provider in this country. I have no choice than to use Telenor in my borettslag, but al my other subscriptions are not with Telenor.

Misfornøydkunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svært lite fornøyd"

Baseres på flere situasjoner ned problem, men kan dele en situasjon. Plutsen kom det opp en oppdatering som skulle gjennomføres, så kom det opp en feilmelding E9005. Jeg sjekket nettsiden til Telenor og ble anbefalt til å strømmen på dekoderen og prøve igjen. Dette prøvde jeg flere ganger uten respons. Så nå står TV kanalen jeg hadde på nå feilmelding på i bakgrunnen og jeg får ikke fjernet feilmeldingen, som tydeligvis ikke har noe med TV signalet å gjøre. Så er dette selvsagt utenom åpningstider på kundeservice så jeg får ikke løst problemet før de åpner om flere timer. Verdt å nevne at konkurrenten har åpent 24/7...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig, dyrt og blæ"

Hvorfor MÅ jeg ha Telenor som leverandør av tv/internett? Det er dyrt, dårlig, dekoderen responderer treigt. Huff og huff! Når jeg spoler så spoler den plutselig i 30 sek++! Spoler jeg raskere så kan den spole plutselig 2-3 minutter! Og da må jeg spole tilbake og så skjer det samme flere ganger på rad! Trykker jeg pause så kan det ta flere sekunder før det er noe reaksjon! Menyen er også treig! Og det er selvfølgelig ingen hjelp å få! Må flytte til ny bolig for å bytte tv selskap! Idioti! Hvorfor kan jeg ikke velge leverandør selv på tv/internett som med mobilselskap?! Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg IKKE valgt Telenor ihvertfall, akkurat som jeg ikke har valgt mobilab. fra Telenor. Fa*n!

Anders T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Appen T-We"

Appen på mobil og apple tv er dårlig.Elendig brukeropplevelse. Stor skuffelse å gå fra Telia play til dette. 10-år tilbake i tid

Tormod O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Løfter som ikke blir holdt."

Tull og tøys fra begynnelse til slutt ! Det begynte med selger som lovet ne som ikke blei innfridd. Har hentet utstyr til nett og TV 2 ganger på posten. Ble lovet en mann som skulle komme hjem for å montere ny Tw boks Fredag,men har ikke sett snurten av mannen enda. I dag er det Tirsdag. Må ringe igjen. Feil på dekoder CE-103

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sinnsykt dyrt med dekoderleie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har fått dekodere som kan kobles med wifi , men skal jeg ha det så blir en kjørt inn i tvangstrøya LEIE DEKODER for ca 120 kr mnd. Det sier seg selv at dette blir vanvittig dyrt over tid .. skygg unna denne arrogante norske leverandøren som skal presse mest mulig penger ut av det meste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Oppdatering av dekoder"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ved ny oppdatering av software fungere ikke dekoderen. Den har fungert i 4- 5 år uten problemer. Får heller ikke ny dekoder må påkoste den selv blir jeg fortalt av telenor kundeservice. Elendig kundeservice igjen av telenor!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"mangelfull service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har for 3 uka bedt om installering av bredbånd og bedt om en montør. Helt umulig å få kontakt med eltel som liksom skal dekke hele landet og lokalt har de ingen som kan komme på kort varsel. Ikke svarer de og ikke gir de noe tidspunkt eller tilbakemelding på henvendelser. Telenor bryr seg ikke med å rydde opp og nye personer greier ikke å forstå hva problemet er. Helt på tryne etter min mening. Er Eltel kundeservice sitt ansvar bevisst når de mener at en hastesak skal ta 3 nye uker. Hastetime om 3 uker. Jeg gidder ikke å forholde meg til slik slapp virksomhet.

Geir V. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fy fan i hellvette førr et jævla søppeselskap telenor canal digital er,."
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøva fortvilt å få kontakt på telefon med canal digital for å få hjelp for ente gang med den derre jævla one place boksn , som jo ikke har vært annet enn et sammenhengende hellvette fra dag 1,.resultat ingen svar, men en irriterende støyende musikk i telefon mens man venter,. til man ikke klarer mer av støyen, og må legge på,. dette ser ut for å være et bevisst valg fra telenor sin side, en enkel måte å bli kvitt folk på,. som ringer kunde service,.jeg fatter ikke at dette kan være lovlig måte å møte telenor’s kunder på,.fy fan igjen sier eg,.førr et søppel selskap de er,.håper i fortsettelsen alle nye kunder som vurderer telenor som leverandør for sine tjenester,.styrer langt unna,.men de har vel kjøpt opp alle konkurentene og sitter i en monopolsituasjon,.så her er det vel ingenting som nytter,.fy fan sier eg igjen,.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fra verre til verst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekoder som bryter sammen etter Telenors oppgraderinger av eget system. Før "oppgraderingen" har dekoderen virket fint i mange år. For å bøte på feilen vil Telenor da sende deg en annen dekoder av samme modell, en gammel dekoder som allerede er returnert en gang fra en annen bruker. Det vil si at de forteller deg at de vil sende en annen dekoder, men når man ringer en uke etter og lurer på hva som skjer, er ikke feilen registrert i loggen! Pratmakere som snakker kundene etter munnen og ikke gjør noe som helst! Dette gjentar seg gang etter gang. Den nye fjernkontrollen de lover, blir ikke sendt fordi de ikke finnes på lager! Telenorkunder med grunnabonnement er oppsatt med dekodere som bryter sammen fordi de ikke takler oppgraderinger. For at man skal overhodet skal få tilgang til fjernsynet sitt blir man som Telenor-kunde tvunget til ekstra månedsleie for et utstyr som tåler Telenors signaler. Det er direkte uetisk. Telenor selger oss en grunnpakke som i praksis ikke virker. Jeg kan dessverre ikke avslutte kundeforholdet mitt i dag fordi jeg bor i et borettslag, men vil selvsagt argumentere for at alle vi 140 kundene finner oss en annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen ting fungerer, kundeservice er stengt, ingen veileder. Forsøker alle varianter av kort og innsats. Feilmelding er ubrukelig. Men, faktura kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"3 samtaler med Telenor kundeservice og fortsatt ingen signaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er vanskelig å finne noe positivt. Ingen standarder er fulgt, masse tungvinte valg Telenor har gjort for å øke behovet for kundeservice, som er helt forferdelig og selvfølgelig aldri er åpen når du faktisk har problemene. Dessverre har sameiet valgt en så elendig løsning, og hvis du kan velge, ikke velg T-we.

Styreleder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Rotete, dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som styreleder i et borettslag med 70 andeler, så kan det ikke sies annet enn et ekstremt dårlig tilbud og service. Andelseiere opplever å få beskjed på at de ingen avtale har med Telenor og blir nektet hjelp når utstyret svikter. Styret har gang på gang måttet gå inn og brukt mye tid på å hjelpe. Bedriftsavdelingen lover at de vil sende teknikere ut og skifte til nytt system- oppgraderinger av rutere og T-Wee dekodere men vi blir aldrig kontaktet tilbake. Telefoniske henvendelser til kontaktperson bedriftsavdelingen svarer ikke. Mail blir ubesvarte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig tuner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Programvare på deres T-we boks er så ubegripelig dårlig, og de DRITER ærlig talt i å gjøre noe med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Melder inn signalfeil etc.ca 1 gang pr.mnd.Veldig treig menystyring ved bruk av dekoder.Bare r.....var litt bedre når canal digital styrte linja.selv om det var mye galt også den gang ,men kanskje feil hver 6 uke i forhold tio nå ca 1 gang pr.mnd. og ikke minst den treige treige menystyringen,søkemotor på paddegir!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs TV løsning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når man skal beskrive denne løsningen er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. All reklamen om ubeskrivelig, spoling, t-we appen som fungerer bare noen ganger. Og aller verst at man ikke kan se kanaler på en PC. Dyrt og elendig kvalitet. Jeg bytter så fort jeg får et alternativ. Skulle se Premier League gjennom t-we appen i kveld. Ender opp med å se hjulet spinne rundt og rundt. Både dekoder og telefon står i samme nett - likevel fungerer det ikke.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR