Fikk et tilbud når jeg bestilte Internett så tenkte jeg skulle prøve. Etter ikke å ha hørt noe på noen uker etter bestilling ang tv boks tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at tv boks var avbestilt, men ingen kunne fortelle meg hvorfor. Uansett så ble det lagt inn ny bestilling og de krediterte regning så langt. I dag hentet jeg tv boksen og tror du ikke de har klart å legge inn bestilling på to?? Nå må jeg detmed returnere en boks.. Håpløst.
Helt håpløst. Jeg inngikk avtale under forutsetning om at jeg selv ikke trengte å foreta meg noen endringer, at alt nødvendig utstyr fulgte med overgangen, at det etter overgangen ville fungere minst like godt, og til lavere pris. Stemmer ikke når man må kjøpe tilleggsutstyr eller leie fra Telenor til meningsløse priser.
Prøvde å angre en nylig inngått avtale om leveranse av tv bredbånd. Etter 50 min i tlf og 6 saksbehandlere som alle sendte meg videre brøt de linja. Verste jeg har opplevd.
Prisen steg fra 749kr for tv og 100 brebånn. Til 1435kr dette er for dyrt
bra utvalg god kundebehandling, sikker og god kopling
Veldig bra tv og internett, sjelden og aldri noe som er galt, eller ikke virker som det skal, men det er altfor dyrt.
Jeg er veldig fornøyd med telenor, altid gitt meg tv ikke vert noe problem, veldig bra
økte prisen med flere hundre kroner og påstod ar mitt abonnement nå ikke fikk beholde tilbudet jeg hadde fått tidligere.
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.
Får feilkode 9005 ingen på kundeservice klarer å fikse ca dette. Har nå vært uten tv i en måned. Drar ut og inn strøm kabler,må vente 10 til 20 min før man prøver igjen. Dette er er he let uakseptabelt. De på kundeservice bør finne seg en ny jobb. Dette er ikke akseptabelt.
Mye problemer med treg T-We boks, innhold, apper og funksjoner som ikke fungerer. Droppet denne snart
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.
Fotball kamper i reprise er en bløff og virker ikke. det virker hos Viaplay til samme pris. Jeg bytter abonnement nå.
Vi ble lovet montør og nytt utstyr i forbindelse med flytting. Nettet har vært av og på i snart 2 mnd, tv har ikke fungert som det skal. Likevel må jeg betale full pris, fordi vi bor i borettslag! Kompensasjon kan vi bare glemme.. styr unna om du vil ha ordentlig nett og tv!
Får stadig opp feil E2000, flere ganger for dagen. Ganske plagsomt.
Imilig å få kontakt med folk du kan snakke med. Ingen hjelp å få en lørdags kveld. Et meget dumt valg av meg å bytte fra home-net med dårlig kundeservice til vesentlig verre hos Dere!!