Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
20%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
40
25
16
43
211
Sorter omtaler etter
Viser av 335 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Alf I. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"FORFERDELIG"

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nødvendig??"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabel oppgradering av brukergrensesnitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor burde være en profesjonell leverandør av t-wee. Dessverre opplever vi - kundene - at Telenor innfører et brukergrensesnitt som er dårligere enn det vi hadde. Tidligere fikk vi oversikt over hvilke programmer vi tok opp, tidspunkt for opptak, hvor mye tid vi hadde igjen for flere opptak, start forfra-funksjon m.m. Dette velger Telenor å radere bort, uten å spørre brukerene eller vurdere effektene av omleggingen. Det kan se ut som om Telenor har gitt oppgaven til noen datanerder som har gitt oss et fargerikt brukergrensesnitt, men som er betydelig dårligere enn det vi hadde tidligere. Motsvarer dere har mot oss kunder henger ikke på greip. Jeg forstår ikke hva dere holder på med, og vil jobbe aktivt for at borettslaget vårt skal skifte leverandør.

Kundetilfredshet
"Siste oppdatering er en katastrofe"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornød før siste oppdatering. Nå er det så dårlig som det er mulig å få det. Bytte av kanaler går forferdeligt tregt. Legge inn programmer på opptaks-boksen er utrolig uoversiktlig. Legge inn på opptak er også myr dårligere enn før siste oppdatering. Få tilbake det tidligere systemet. Dette var ALLE jeg har snakket med svært fornøyd med.

John E. B
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Den nye T-WE er elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Den nye T-WE er dårlig fordi det er masse unyttige bilder overalt. Jeg vil ha lister-lister-lister. Spesielt er programoversikten dårlig, med den såkalte matrisevisningen. Det skal være mulig å endre den til listevisning, men dette virker ikke. Ukesarkivet er også dårlig på den måten at man får opp en default kanal når man går inn der. Så må man trykke seg til høyre X antall ganger (i mitt tilfelle må jeg trykke 33 (TRETTITRE) ganger for å komme til lokalkanalen Vestfold-Telemark) til høyre. Hvorfor kan man ikke lage systemet slik at man default kommer til de kanaler man har satt opp i sin egen favorittliste, eller alternativt åpne de andre kanalene til ukesarkivet? Det er tross alt KUN lokalnyhetene som er forskjellige fra hovedprogrammet. Det burde også være en mulighet i menyene til å gå direkte tilbake til valg av program, slik at man slapp hele denne lange innsjekkingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere etter telenor tok over fra canal digital"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig oppdatering av te we meny. Går tregere/henger ved kanalskift. Veldig trist. Telenor hører ikke på tilbakemeldinger. Kun legger på prisen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Endring til det verre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenors tilbud var tildels meget bra fram til den dramatiske endringen av brukergrensesnitt forrige måned. Lite intuitivt, svært vanskelig å finne fram og bruke, og alt går mye treigere. Helt håpløst, det er en plage. Rart at de bare setter igang med noe slikt uten å spørre kundene. Og ovenikjøpet skryter de av det. Men, slik er vel Telenor. De kunne ihvertfall latt de av oss som ønsket det fått beholde den forrige løsningen. Jeg for min del har fått nok, og er på vei over til en konkurrent.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kommer ikke inn på T-we appen."
2 syns denne omtalen er nyttig

Kommer ikke inn på T-appen lenger. Kundeservice finner ingen feil og sender saken videre til linje 2. Og der skjer det ingenting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårleg oversikt etter oppdatering på T-we"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi var svært fornøyd med det forrige T-We systemet. Etter oppdateringa er det veldig uoversiktelig. Programoversikten er vanskleg å orientere seg i og våre opptak var mye lettere å finne tidligere.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig brukergrensesnitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kanaler jeg hadde før er borte, bestiller opp på min side, men de dukker ikke opp. TV guiden må man vente i 10 sek før det dukker opp. Selv tatt i betraktning at alle endringer er slitsomme, så er dette amatørmessig, alle har klart å gjøre dette mye bedre. Jeg kan ikke se noen ting som er bedre. Kommer til å jobbe for å be borettslaget endre leverandør.

Line S. T. V. J
Kundetilfredshet
Dekoder
Har byttet selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice vanskelig nettside jeg har ikke kommet inn på min side uten trøbbel skal noe sies opp er det bare trøbbel kontakt med ett levende vesen umulig kunne klart seg uten og brukt en hund hadde vært hyggeligere og mer service vennlig den kunstige hjelper på Chat er like bra som ingenting tlf venting minimum 30 minutter og skal ringe tilbake skjer ikke en gang skjedde det personen klarte ikke hjelpe skulle sette over og brøt brydde seg ikke om å ta kontakt tilbake engang alt ble dårligere da nye overtok enda det er fortsatt samme selskap

Giovanni C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bare tull etter at Telenor tok over for Canal Digital"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, overpriset og tvungen oppdatering av boksen som gjør at tilbudet man opprinnelig hadde har nå blitt betydelig dårligere. De presterte å øke TV fakturaen min med 400% uten varsel denne måneden. Sier opp abonnementet så fort det lar seg gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig dårlig oppdatering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter en uke på fjellet kom jeg tilbake til en TV/Chromecast som ikke fungerte slik det gjorde før jeg dro, eneste endringen er oppdatering av TWE-boksen fra canal digital. Har hatt løsningen i flere år og har vært veldig fornøyd, helt til nå. Jeg sier ikke at oppdateringen er skyld i at resten ikke fungerer, men det er en snodig sammenheng her.

Jeanet J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Grusom oppdatering!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er det mulig å gjøre noe så elendig, som i utgangspunktet var helt ok. Det går jo ikke an å orientere seg i det hele tatt. Bare rot!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke opplevd maken på elendighet når det gjelder tv-løsning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg skal bruke T-we løsningen er det noe galt. Ringer Telenor og det blir fikset i løpet av 30 min, selvfølgelig etter å ha ventet kjempe lenge i kø. Neste gang jeg skal se bruke T-we løsningen igjen er det samme problem, må ringe Telenor hver gang for å kunne se på tv. Helt håpløst! Hver gang får jeg som svar at nå er alt i orden, yeah right. Kunne jeg byttet ville jeg gjort det. T-WE løsningen er noe som borettslaget har ordnet. Dyrt, elendig kundeservice og elendig kvalitet.

Ngoc A. T. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig selskap, mange kanal borte uten å forklare, dere løser ikke problem, dere vil bare oss ringer til teknikk hjelp og det koster veldig mye hver gang vi ringer. Hvis det er 0 poeng så jeg gir til dere 0 poeng! Svært dårlig selskap. 😡

Kjersti J
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Oppdatering på Twe gjør brukeropplevelsen dårlig. Jeg var veldig fornøyd før, men er IKKE fornøyd nå"
7 syns denne omtalen er nyttig

Den nye oppdateringen var overhodet ikke nødvendig, det var MYE bedre før. Jeg opplever det rotete og uoversiktlig nå 😨

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Stor forbedring"

Etter en treg oppdatering er omtrent alt blitt bedre hva t-we boks angår. Men tilgang til min side fra boksen er umuligt. Vanskelig og umuligt å følge med og endre kanaler for dem uten Pc og nyere mobil. 99 % bedre enn Get/Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye T-we fra telenor"
5 syns denne omtalen er nyttig

Reagerer tregt på kommandoer, det meste er uoversiktlig. Det er et produkt som til vanlig bruk er mye dårligere enn det gamle. Bytt tilbake til slik kanalvalget og menyene var på det forrige produktet. Menyene og måten filmvalget er bygd opp på kan en etter min mening beholde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ny oppdatering IKKE brukervennlig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig servise, lang ventetid, må være mye klager siden ventetiden er så lang. Siste oppdatering, helt forferdelig. Vil tilbake til den forrige.

Dag S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bare dritt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lange nedetider. Ikke tilgang til kanaler jeg betaler for. Programmer faller ut med beskjed om at jeg ikke abonnerer på dette programmet. Kul umulig å finne koden til internet til nye maskiner. Tablets osv.

Johnny S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kundeservice forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Forespørsel på mail vedrørende dekoderen min. Svar skulle komme innen 10 virkedager. Det er nå gått 15 virkedager, og jeg regner ikke med å få svar i det hele tatt, tatt i betrakning andres erfaring. Derfor er dekoder gått til gjenvinning og TV abonnement gått til oppsigelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig valg av TV selskap"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE

Ester M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fjernet t-we appen over natten, har ikke fått beskjed"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR