Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
21%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
39
24
16
40
191
Sorter omtaler etter
Viser av 310 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig valg av TV selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE

Ester M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fjernet t-we appen over natten, har ikke fått beskjed"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig oppgradering av T-we-Dekoder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan dette være lovlig?"

Hadde er fullt brukbar ADB-5720 CDX, som har fungert veldig bra. Helt til 1.mai, da forsvant start forfra og filmleie. I tillegg ble bildekvaliteten dårligere. I kontakt med kundeservice. sier de jeg må ha den nye T_WEE boksen, som kan leies av dem. Man blir altså tvunget til å bruke noe man overhodet ikke har bedt om. Dessverre gikk jeg i fella og bestilte denne. Det var tragisk å se hva som kom, fra den gode dekoderen jeg hadde, til noe som ser ut som klokkeradio fra 80 tallet. Ved installasjon av denne fikk jeg ikke bilde på TV`n. Og da kundeservicen i ettertid er et kapittel for seg selv. Orker rett og slett ikke gjengi alle henvendelser til ulike "hjelpere" på kundeservice fordi det er så tragisk at jeg ikke forstår at slikt kan forekomme. Det er ikke kundeservice, de er blodglatte selgere som vil skvise enda mer penger ut fra allerede dyrt produkt.

Odd R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we app"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med å få logget meg på T-we appen i desember og januar, men etter mye fram og tilbake fikk jeg endelig logget meg på i slutten av januar. Det har virket fint inntil jeg prøvde å logge meg på Apple TV på hytta etter at hytteforbudet var over. Nå har jeg samme problem igjen og får ikke logget meg på verken iPad iPhone eller Apple TV. Hos Telenor blir man kastet fram og tilbake mellom support personer. Ingen tar ansvar og ingen løser problemet og det er umulig å komme i kontakt med noen oppover i systemet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tror de fremdeles er Monopolist"
3 syns denne omtalen er nyttig

Presser på en oppdatering, så TV bokser som er mere enn 5 år gammel mister noen veldig vanlige funksjoner som Start Forfra og Ukesarkiv. Du må da gå over til dekoder, som nå BARE kan leies. Mye dyrere på sikt. Har økt prisen, selv om tilbudet er blitt dårligere. Etter oppdateringen har dekoderen begynt å låse seg veldig ofte. Må dra ut kontakten flere ganger ukentlig for å starte den på nytt. Spurte om å få kampanje pris, men kunne bare få det hvis jeg sa opp først og så inngå ny kontrakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite brukervennlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er forferdelig dårlig. Dato, rekkefølge og informasjon om opptak er veldig vanskelig tilgjengelig. I tillegg er oppstarten like treg som den gang det var transistorrør i tv'ene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Dårlg😱🤮"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor forandre på noe som fungerte for de fleste og gå til noe som er så lite brukervennlig. Hvor er logikken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Aldri hatt noe problem med TV"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri hatt noe problem med TV fra Telenor. Eneste grunnen til at jeg ikke gir 5 stjerner fordi dekoderen ikke har Wifi, og jeg/vi gidder ikke betale mer for å leie en annen boks kun for nett.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fy faken for en service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nesten ingen dekning på internett trass kabel fra T. nor. Prøv og nå t.nor på e post for og få hjelp, det vil du garantert mislykkes med. T. nor har ingen kunde service , men de er j.... snar og komme med stadig nye tilbud. Stol ikke på dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Telenor er kjeltringer. De lager systemene sine slik at du lett kan ende opp å betale dobbelt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er kjeltringer. De lager systemene sine slik at du lett kan ende opp å betale dobbelt for tjenestene de legger ut. Dette er systemer som lett kunne vært laget slik at det ikke går å betale dobbelt. Telenor er diktatur. Telenor fjerner nå muligheten for at du kan ha kortet i TV med å innføre minikort i T-We boks 2, skal du ha kortet i TV må du betale ekstra. Fjernkontrolen til T-We boks2 kan ikke klones med andre fjernkontroller for det er kryptert BLE (bluetooth).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T we abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke fått det vi var lovet. Lite filmer. Og veldig dårlig oppsett i menyen... Går tilbake til Riks tv...

Jan H. S
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig oppdatering"
5 syns denne omtalen er nyttig

Den siste oppdateringen for tre dager siden er det mest rotete, påtrengende og minst brukervennlige vi har sett. Vi orker nesten ikke å skru på TV, vurderer å gå tilbake til vanlig parabol fra et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt fiber og t wee fra Telenor 1 år nå. Tv og Internett er veldig ustabilt. Nå virker hverken tv eller Internett. Internett er mest ustabilt skikkelig dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk innstallert på fredag. Nå er det tirsdag og fremdeles ingen TV å se på. Helt utrolig kundeservice som over tlf har bedt oss feilsøke 3 ganger. Ingen interesse av å sende ut en tekniker/installatør for å fikse opp. Alt er koblet riktig - er internett men ingen TV signal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Amatørmessig platform og lite serviceminded"
6 syns denne omtalen er nyttig

Telenor t-we har en veldig dårlig løsning på tv funksjonen sin. Den viser deg alle kanalene du ikke har i søketreff, og om det er noe som snart kommer, som du ikke kan se enda, så blir søkeresultatene spammet med utallige episoder av en serie som ikke er vist ennå. Videre er servicen når man tar kontakt helt på trynet. Det spiller ingen rolle hva selger har lovet, for når man har signert for interesse, så blir man plutselig satt i en situasjon der man må betale 9000 kr for å komme ut av en kontrakt man ikke visste man var en del av. Regningene er ikke på hva de lover, og det gjøres hva som helst for å slenge på litt ekstra som ikke er avtalt på forhånd. Og om det opplyses om feilene, så tar det år og dag, dersom du er heldig å få en tilbakemelding, og ikke bare ny regning med enda mere svada.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Deler skriftlig henvendelse til Telenor ang. dårlig kundeopplevelse: Ringte mandag 20.1 for teknisk hjelp (ikke bilde/manglende signal)- Ble konkludert med feil på programkort. Nytt ble lovet sent - tar maks 3 dager. Ringte igjen torsdag 23.1. Uhøflig kvinne som sa at det kunne ta 7 dager og at kortet var sendt tirsdag. Ringer igjen mandag 27.1. Sier kort ikke er sendt!? Skal sende. Begynner nå å bli meget frustrert. Ringer igjen torsdag 30.1. Kundeservice sier at ikke noe kort er sendt!? Igjen loves det å bli sendt... Jeg føler at jeg ikke lenger kan stole på det som sies og at Telenor ikke er til å stole på. Ber om å få snakke med en leder - alle er visstnok i møte (?) Ingen mulighet for ekspress-sending. Skal ha kort i morgen eller mandag sies det. La oss håpe... Kan jeg få en forklaring og unnskyldning for dette? Er det slik man skal måtte regne med? Veldig skuffet kunde. Nå må jeg igjen ringe min mor å igjen fortelle at kortet ikke er sendt, men nå kanskje... tenker at neste gang blir det ikke Telenor... Svar fra Telenor: Hei, takk for din henvendelse. Vi beklager dette. Det ser ut til at en feil i vårt system gjorde at bytte av kort ikke ble registrert den 20.01.2020. Det ble da opprettet en sak til vår systemfeil avdeling den 20.01.2020 da bestilling på kort ikke gikk videre. Etter dette er det forsøkt lagt inn bestilling på nytt kort på en annen måte for å få dette sendt ut. Ordre som ble lagt inn 23.01.2020 har i dag (altså 30.1!!) endret status og skal bli sendt ut. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Telenor Norge Kort ankom forøvrig i dag tirsdag 4.2, altså 15 dager etter først lovet utsendt! Bytte av kort løste dessverre ikke problemet - ny kortholder må prøves og det skal ta 1-3 dager å få den i posten! (la oss håpe...)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Betale for et uferdig produkt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mange forskjellige problemer. Mest plagsomt er E2000 med låsing og dårlig lyd ved bruk av T-we boks på HBO. Fungerer nesten ikke. Kundeservice foretar det samme hver gang uten at det hjelper. Pågått i flere måneder.

Geir E. A
Kundetilfredshet
Dekoder
"Funkær ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

De kanalene man abonerer på er ikke tilgjengelig på dekoderen, bare på mobil og T-we appen der. Vi gjorde noen endringer av kanalvalg, men mistet i stedet en del av kanalene. Dekoderen oppdaterer seg ikke. Prøvde chatroboten de har laget... Telmi heter den. Bare tull, men veldig morsomt og god underholdning. At så mange høyutdannede mennesker er i stand til å lage i stand så mye ufunksjonelt er egentlig ganske fascinerende. Her vi bor har vi ikke noe alternativ så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, men litt kjipt at man må betale full pris for tjenesten da. Burde vært gratis eller kraftig rabbatert inntil de får orden på spetakkelet. Men man må se det litt humoristisk tenker jeg. Blir artig å følge med videre på hva de finner på der inne. Har du mulighet til å velge en annen leverandør så skal du tenke deg om for det blir ikke morsommere enn med Telenor. Jihaaaa for et sirkus. Terningkast 1 er desverre fortjent for leverte tjenester. Terningkast 6 for underholdningsverdien.

Frøydis
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot med kanaler som ikke oppdateres etter man har lagret dem istedenfor får jeg en haug med andre dritt kanaler som jeg ikke vil ha....

Henrik H
Kundetilfredshet
"Frustrerende"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ansvarsfraskrivelser og svak teknisk kompetanse. Vanskelig tilgjengelighet. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe på en person med kompetanse og å få ut en slik person for å hjelpe til. Dessverre er det ingen alternative leverandører

Johneirik N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!! Går dessverre ikke å gi færre stjerner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dårlig! Ustabilt nett, får under 2/3 av den hastigheten jeg betaler for, kundeservice et kapittel for seg selv der de påstår det er routeren min det er noe feil med...! Har forlangt å få service fra Telenor hit for å nøste opp i hva som er problemet.

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice av dere. Har prøvd å få dekoderen til å virke siden 15.november. Har ringt, ringt, ringt, ringt og ringt. Blitt kastet rundt med 2 virkedager her, 1-3 der og så tilbake til 2 virkedager. Og nå er det blitt mange uker😫og nå må jeg vente 1 til 3 virke dager igjen. Ble ganske sint på telefonen og det hjalp virkelig ikke når kundebehandleren ba oss om å være tålmodige.. vil påstå å si at jeg har vært mer enn tålmodig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice mangel på kompetanse og selvinnsikt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi flyttet inn i et BBL rekkehus som dessverre har Telenor kabel tv som består av en "bastard" mellom fiber og koakskabel, og i det huset så manglet opplegg i vegger. Da jeg tidligere har lagt opp en del i hus fra både Altibox og Get så tenkte jeg at det var rett frem på lik linje med de 2 andre leverandører noe som jeg viste seg å være feil. Tror det var 4 gang jeg var i kontakt med kundeservice før en kunne fortelle at vi måtte bruke koakskabel fra fiber boks til tuner, så det er tydelig at en del på kundeservice er uten kompetanse på Telenor sine produkter selv om de jobber på kundeservice. Da vi endelig fikk rett info her så koblet vi til koakskabel og fikk da opp feil E9005 i en dialogboks med en knapp som sa RETRY". Da var vi igang igjen med kundeservice som først sa at det er ikke noe problem da tuner ikke er registrert, så etter 15 min så kunne vi ta strømmen på boksen så skulle alt være ok etterpå. Nå viste det seg at det ikke stemte, så for å gjøre 2 uker til en kort fortelling så kontaktet vi kundeservice atter en gang den 4.12 og det var jo en særdeles forferdelig opplevelse av en person som ble både arrogant og "kokkie" etter som samtalen gikk. Jeg ble småforbannet da han ikke gadd å høre på oss da han ba oss trykke på meny på tuner etter han påstod vi var på feil HDMI kanal på tv noe som gjorde at vi fikk feilmelding på tuner samt at vi prøvde etter beste evne å forklare han at det eneste vi kunne gjøre var å trykke på "retry". Han ba meg om å roe meg ned slik at vi kunne samarbeid og vi måtte være tålmodige, og bare det viser jo at vedkommende IKKE bryr seg om kunden som ikke har produktet de betaler for. Hele saken var rett og slett latterlig, og vi burde slippe å snakke med en person som burde hatt sparken på måten han håndterer en slik sak. Dessverre så vet en del av de som jobber i Telenor at de fleste ikke kan ta opp kampen med en så stort firma, men denne gangen vil vi ta det videre med både borettslag og OBOS for å anbefale å skifte til Get eller Altibox. Så til dere som leser min anmeldelse her så har jeg et veldig godt råd, for guds skyld finn en annen leverandør om du skal ha en kjekk hverdag med et produkt som er tilgjengelig når det passer deg og ikke leverandør. Mvh Hans

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tragisk!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Sitter meg ned i sofaen, for å ta en titt på kanalene eg kan velge, for de såkalte 100 poengen som e i basik pakken. Det tar jo sin tid, og når eg skal lagre dette, så går det ikke? prøv igjen seinere, no har det gått 10 timer. Og prøver fremdeles, dette e akkurat det samme som å ha internett, men ikke får lastet inn siden. helt oppgitt og mektig irritert. meldt fra om problemet til kundeservice 2 ganger, men ingen kloke svar. Står ingenting på sidene til Telenor. Helt elendig. Håper andre får en bedre start. Langt ifra fornøyd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR