Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
23%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
39
23
16
38
161
Sorter omtaler etter
Viser av 277 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Magnus L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ventet over 1 måned på internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vent til Eltel er borte. Null samarbeid. Null service. Null hjelp. Så lenge Telenor velger disse fortjener de forferdelig, de har like stor skyld når de ikke hiver disse på dør. Hjelper ikke at han du snakker med er hyggelig når det ikke skjer noe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Tuner uten bananstikkere og kundeservice uten kunnskaper for løsninger 🙇"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ny tuner fra Telenor har ikke inngang for bananplugger så Bang Olufsen anlegg med høyttalere kan ikke brukes! Beograd 6500 har alt. Ringte Telenor kundeservice tvert og hadde ikke løsninger. Han snakket om biler og retorikk. Ville ikke snakke om tuner og hjelp selv om det er Telenor sitt produkt. Sa forøvrig at en klage ikke ble lest!!! Ville heller ikke si navnet sitt! Så det er ingen å referere til. Telenors KUNDESEVICE 👎 Oppgitt over kundeservice uten kunnskap! Var tydelig at han ikke ville ha reklamasjoner. Skuffet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"CN og Telenor skylder på hverandre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får ikke sagt opp og må betale for abonnement til en bolig jeg flyttet fra for et halvt år siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-We slurver fryktelig mye"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nå rant begeret over, etter utallige trøbbel episoder med T-We. nok en gang mistet jeg slutten av en film. Nå byttes det tv leverandør. Angrer på å ha vært så tålmodig med en leverandør som aldri viser vilje til å bedre seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kundeservice ever!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Chat la på istedenfor å svare på mine spørsmål om når fiber kommer og hva prisen blir. Kundeservice bør skjønne at hvis kunden spør om igjen flere ganger er det fordi de ikke føler at de har blitt hørt, eller har ikke klart å forklare seg godt nok. "kontaktskjema"? Nei, det er i ustand. Ring oss? Ventetid 32 minutter. Jeg vil bytte leverandør av kabel og tv, men Telenor har tilsynelatende monopol der jeg bor, og det er kanskje derfor de gir blaffen i kundens opplevelse av dem om leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig kvalitet og problemer på kjøpet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Responstid på Kanalskifte og brukervennligheten er meget dårlig dessverre, dårlige dekodere er også plaget med bildekvalitet👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Gammeldags men relativt stabil TV tjeneste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Telenor / Canal digital i mange år. Har stort sett vært fornøyd. Fiberlinja leverer minst det den skal og er 100% stabil. Dekoderen, selv om den er av nyeste type virker litt gammeldags. Savner skybasert opptak, men er stabilt.

Carine M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, leverer ikke utstyret, rot med kundeservicen, måtte betale for hele pakka selv om de kun har levert internett. Historien går helt tilbake til oktober 2017 og vi må fremdeles bruke parabolen for tv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Kundebehandling anngående oppsigelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe kundevennlig kundeservice på Canal digital når man skal si opp fikk en ekstra måned å betale på grunn av at det er første i dag 2.mnd oppsigelses tid i stedet for 1 som det skal være. datasystemet er sånn sa kunde behandler .(kansje det er på tide og oppgraddere sitt kunde senter/behandler program)?😀

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Holdningen Telenor har til avtaler."

TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober. Sakset fra Telenor sin beskrivelse av virkningene av en oppsigelse. Min erfaring er at de kutter forbindelsen så snart abonnementet blir sagt opp. Ved krav om å bli koplet opp øyeblikkelig og i henhold til den avtale de selv har produsert, er svaret at det må saksbehandles før en eventuelt kan bli tilknyttet nettet.( leser de ikke sin egen hjemmeside?) Det er kanskje på tide å foreta en gransking av de som er ansvarlig for denne ukulturen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd med hjelpen gjennom 7 år. Fornøyd med Twe og internett når det fungerer."
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter 7 års problemer, kvier jeg å kontakte Telenor. Settes over hit og dit.. Timesvis med forsøk på kontakt og ikke få det. Stort sett hyggelige kundebehandlere. Problemet ligger i at de skylder på hverandre. Eltel, Canal Digital og Telenor. Jeg er utmattet.. I går traff jeg en som opprettet en sak og jeg lar Telenor få sjanse til å finne ut av problemene mine før jeg avslutter kontakten og går tilbake til antenneløsning og Rikstv og mobilt bredbånd fra Telia. Betaler 15300 pr år og har problemer med nettkvalitet og TV som hakker og fryser og som nå siden før pinse, er helt uten signaler.. Fordi det ikke leveres nok signaler gjennom Fiberen.. Kundebehandleren i går hjalp meg å måle fra pcen.. Signalene var så dårlige at de ikke ville kunne få opp signaler til TVen.. Hvorfor? Det skal nå taes tak i.. Får en refusjon får tid med problemer og forsøk på å få hjelp? Selskapet bør gjøre noe med koordingeringen sin mot kundene.. Det er ikke hver og en som prøver å hjelpe som er problemet.. Det er det oppdelte systemet.. etter min mening..

Aslak E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Har fungert problemfritt med Telenor TV"

Var CanalDigital kunde før. Tilfreds med at Decoder fungerer godt etter at jeg fikk byttet en eldre Decoder fra CanalDigital. Hadde problemer med ustabilt internett. Gjennom god hjelp hos kundeservice fant vi ut at router var defekt. T-we har fungert problemfritt og inneholder mye nyttig. God datasikkerhet. Ok pris. Minus Blir tvunget til å abonnere på grunnpakke med mange søppelkanaler med tomt innhold, for det meste verdiløse idiotiske serier. Skulle heller vært en billigere grunnpakke med kun reklamefrie kvalitets kanaler. Alt for mye ødeleggende reklame, for spilleselskaper. Alt for mange programmer som går i Reprise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning der jeg bor, bestilt tilleggsutstyr i posten."

Bestillingen har aldri blitt gjennomført, de sier at pakken er blitt sendt i retur 3 ganger, vi har ikke mottatt hente melding. Vi har vært kunder i 20 år, fortsatt er ikke tlf nr knyttet opp til abonnementet, de skylder på hverandre og lover at de skal ordne opp!! Noen av kundebehandleren skulle bare jobbet skriftlig.

Kristine K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig bedrift"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lyver til kundene hele tiden. Er et korrupt firma. Stenger kunder ute ifra å abonnere på tjenester uten grunn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"T-We boks telenor"

Restarter hele tiden og ingen lyd.en uke til ny T-We boks kommer i posten. Ingen kompensasjon. Dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ringt inn to ganger dekoder virker ikke, blir ikke registrert i systemet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg ringer inn for å skjekke saken min, er den ikke blitt registrert. Min dekoder er defekt og det skulle sendes tekniker med ny boks den påfølgende dagen. Ingen sak ble registrert, og ingen tekniker dukket opp. Da jeg ringer fire dager senere, er saken aldri registrert. Jeg ber om å få snakke med overordnede, men det lar seg ikke gjøre. Ber på chatten om link for reklamasjon, men denne fungerer ikke. Da jeg ringte i dag, bekreftet de at de ikke kunne se at jeg hadde vært i kontakt for fire dager siden og skulle øyeblikkelig ta saken. Som ikke har skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lærer aldri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Overskriften henviser på meg selv, som hadde sverget å holde meg unna disse selskapene - at de gikk sammen hjalp ikke - men også på dem, som tydeligvis ikke tar informasjon/klager fra kunder på alvor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skyhøy pris"
5 syns denne omtalen er nyttig

Strømmer på med astronomisk dyre regninger...Ble lovet 699 kr pr måned i et år... Har kontrakt... Siste månedsregning var på 1700 kr...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sitter uten tv og internett signaler etter at ELTEL har innstalert fiber i nabohuset og ødelagt min fiberkabel. Er den eneste av 36 boliger der jeg bor som ikke har tv eller internett signal, tragisk. Telenor lover at det skal bli ordna dagen etter men ingen ting skjer nå har det godt 5 dager .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere nett med fiber enn med bredbånd - begge Telenor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått installert Fiber og internettet er veldig tregt. Når informasjon om trening på Facebook og jeg klikker på linken åpner den seg ikke - står og «venter». Vi hadde Internett via Telenor før og nettet var mye bedre. Det var signaler i alle rom. Det er det ikke nå. Skulle være raskere - ikke tilfelle - det er tregere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Umulig å komme fram til noen i systemet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med noen om du har et problem du trenger hjelp med, enten teknisk eller faktura, ja hva som helst!! Fyyyy telenor. Mye bedre da CD var CD

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sinnsykt dårlig og treg kundeservice. Styr unna."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig, tvers gjennom. Hadde jeg visst hva vi EGENTLIG fikk "tilbud" om hadde vi aldri takket ja.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ok tjeneste. Dårlig på kommunikasjon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we boks som ikkje fungerer og null kommunikasjon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice. Setter bare på musikk og lar deg vente og vente."
2 syns denne omtalen er nyttig

Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR