Telenor TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ny dekoder fungerer ikke som den skal. Kundeservice er dårlig, chatteroboten Telmi er enda verre. Skulle byttet på dagen, men er bundet av borettslagets avtale med Telenor
Stopper hele tiden og det står Starter opp te-we tjenesten. Når man ser et program som har gått tidligere på dagen, stopper det plutselig opp, og man må begynne på nytt, bare for å oppdage at det stopper igjen. Ser man et program, feks et langrenn på NRK, og spoler, stemmer ikke lyd og bilde. Det er også lite programmer i ukesarkivet. Da jeg byttet fra Altibox til Te-we, med 2 års binding, ble jeg lovet et tilbud som var minst like godt som det jeg hadde. Det stemmer ikke.
Leverer ikke hva selgeren lovet, eksempelvis lagring. Helt uforståelig meny for den uinnvidde. Etter lang tid lærer man seg det meste, men funksjonaliteten er elendig. Har hatt drøssevis av samtaler med Support. Noen bra, noen helt elendig, én var veldig bra, men henne fikk jeg ikke kontakt med senere.
Stive priser og elendig kundeservice. Privatkunder tas ikke seriøst når de opplever problemer, selv ikke når problemet befinner seg hos Telenor og varer i mange dager. Det går lang tid før feil fikses og da må man ha mast hver eneste dag. "Har du prøvd å koble fra strømmen på <ditt og datt>?" er Telenors standardsvar for alt ... De er både respektløse og frekke.
Øker prisen til nesten det dobbelte etter at bindingstiden er over. At dette skjer uten at de tar kontakt for å høre om man er fornøyd og ønsker å fortsette er useriøst og grenser til det spekulative. De som ikke følger med blir loppet for altfor mye penger, de som følger med bytter leverandør. Hva slags forretningsmodell er dette?
Har hatt problemer med at kanalene hopper ut på den første boksen og fikk ny boks som kunne kobles opp uten problem men den andre boksen måtte jeg oppgi s/n nummer og chip is for at dette skulle fikses,kunne de ikke ha gjort det samme med den nye boksen med en gang?Veldig irriterende å være uten tv.
Veldig misfornøyd med decoder. Fungerer dårlig ved tilbakespoling av programmer. Hopper ut og går til sanntid..
Dyrt og ustabilt. Vi opplever også te we som rotete og vanskelig å finne frem på. Ved kontakt ber kundebehandler meg finne andre muligheter på nytt.no
Funker bra. Men prisen er høy. Vil nå innhente informasjon fra andre og selgølgelig gi telenor en sjangse til å sette ned prisen. Har internett og TV.
Telenor ringer julen inn med å gi meg en saftig faktura på 2000 kr. Årsaken er det at når jeg sa opp abonnementet mitt på nettisiden deres, skulle jeg ha forstått at jeg måtte ringe inn for å fått bekreftet jeg jeg hadde sagt opp abonnementet mitt - som jeg ikke har sett noe til på et halvt år. Jeg fikk en epost som ba meg laste ned acrobat reader for å se vedlegget. Eposten hadde tittelen "informasjon" og naiv som jeg var, med å være vant med andre leverandører der du utfører en handling og den er grei, opererer Telenor annerledes. Her er 5 tips til Telenor og hvordan de kan tilby en bedre tjeneste, redusere henvendelser og ha fornøyde brukere: 1. Informer riktig! Selv har jeg mottatt tonnevis av eposter fra dere i året, den éne eposten som var verdt for meg å åpne skrev dere "informasjon" og ikke "viktig informasjon", det koster meg 2000 kr. 2. Ikke diskriminer brukerne deres. Informer hva det gjelder i eposten, ikke be meg laste ned et program for å få tilgang til viktig informasjon. Acrobat reader er ikke noe jeg prioriterer å laste ned i en flytteprosess. 3. Når jeg sier opp sier jeg opp - Vi er ikke tankelesere, om dere har en foretrukken måte å gjøre ting på, så informer om det. Om en bruker ringer inn eller utfører handlingen på min side, bør man få samme informasjon. Dere skal ikke tjene penger på at dere jobber i siloer og ikke snakker sammen. Tydeligvis var måten jeg gjorde det på "feil" 4. Unngå unødvendige klimautslipp og unødvendig arbeid. Hvorfor kunne ikke ny eier bare ha fått overfør utstyret sitt? Når jeg flyttet inn 3 år før var det plug and play, mens samme utsyr 3 år etterpå var prosessen ulik, dumme meg som ikke forsto det. Her måtte ringe inn, å gjøre det via nettsidene deres var jo ikke greit - kanskje dere like gjerne skal være med ved boligovertakelse, så får vi inn papirarbeidet deres der også? 5. Det er lov å informere igjen! I informasjonen som ble utsendt sto det ikke noe om pris, kanskje det skal være en idé? Eller som i mitt tilfelle, som ikke laster ned programmer for å få tilgang på informasjonen deres - send meg et brev i posten, send meg en vennlig påminnnelse. Det er lov å sette seg litt inn i hva brukerne deres går igjennom. Det er sikkert en grei kundebase som kommer inn via flytting - eller som forlater dere på grunn av flytting. Hvorfor skal dette være så sykt vanskelig å gjøre bedre? Nå har dere i alle fall 5 punkter dere kan se på. Med dårlig informasjon, diskriminering, tvetydige tjenester, unødvendig bruk av posten og mangel på oppfølging har dere nå fått flere henvendelser på kundeservice (som kun gjenforteller at det er mangel i tjenesten deres) og dere har tjent 2000 kr. Håper det smaker godt, for julemåltidet mitt kommer ikke til å smake like bra.
T-We-boksen har det dårligste brukergrensesnittet jeg har opplevd på en digitaldekoder. Det er vanskelig å finne fram. Basisfunksjoner som serieopptak er ikke tilgjengelig. Dekoderen skrur seg på av seg selv slik at man våkner om natten av stemmer. Appene slik som NRK-appen sliter med at lyd og bilde er ut av synk etc, og boksen krever ofte omstart på grunn av dette.
Telenor T-We kan bare beskrives om helt ubeskrivelig elendig. Jeg har returner defekt T-We boks, fjernkontrol eller begge 5-6 ganger nå. Jeg får endeløse forskjellige feilmeldinger. Det er masse funksjoner som rett og slett ikke fungerer. Appen klarer ikke å huske hvilke episoder man har sett i en serie og hopper tilbake flere episoder, gang på gang på gang selv om man manuelt velger den riktige episoder. Å fjerne filmer/serier fra "fortsett å se" fungerer ikke så der hoper det seg opp med masse dritt med mindre man ser gjennom hele serien inkludert rulleteksten helt til ende. Fjernkontrollen fungerer greit en stund og så begynner den å bli tregere og tregere i responsen til den blir totalt ubrukelig. Dette har skjedd med 4-5 fjernkontroller nå. Sender Telenor andre kunder sitt defekte dritt bare rett ut igjen eller er ALLE T-We boksene og fjernkontrollene SÅ elendig kvalitet? Jeg har også opplevd gjentatte ganger at alt innholdet og alle valgene mine for kanaler/strømmetjenester blir slettet slik at jeg må bruke evigheter på å sette opp hele forbanna dritten helt på nytt. Telenor sin forklaring på dette er at andre beboere i sameiet har logget på min konto og slettet innholdet mitt. Hvis dette faktisk stemmer er rutinene og sikkerheten til Telenor under enhver kritikk. Styr unna!!! Eneste grunnen til at jeg har denne dritten er at sameiet av en eller annen uforståelig grunn ikke bytter leverandør. Det får bli en sak for neste årsmøte. Har egentlig mest lyst å ta en slegge og knuse hele T-We drittboksen til pinneved.
T we dekoderen jeg fortsatt leier via sameiet av Telenor i over 10 år nå er så treg i bruk at den ble pakket ned i år, den kan heller ikke flyttes enkelt pga antennekabelen den må ha. Finnes ikke løsning for å få byttet leien til ny type dekoder. Ny Chromecast ble kjøpt, men nå sluttet Google TV appen til Telenor å virke etter noen måneders bruk. Får klare meg uten t we da, men hadde vært greit å slippe regningen for dette svake produktet.
Meget skuffet over kundebehandling. Lovet ny dekoder mandag etter målinger fra Telenor Med returpose for min defekte dekoder. Med lovnad om kompensasjon for tapt TV-tid. Skulle ta et par dager. Ringte fredag og purret. Mottar en bestilling(!) på ny dekoder samme kveld. Dette var ikke avtalen fra mandag. Så det blir enda flere ubehageligheter når jeg ringer i morgen 2.des. Først feilkode HdCP. Resetter dekoderen etterpå. Ny feilkode 216P. Vi har TWe-boks på veggen. Bra Wifi med over 200 mBit/sek. Ruter står ca 5 m fra boksen. Har ny Samsung smart-TV. Abonnementet står på min kone.
Får ikke hjelp fra kundeservice. Prøvd å ringe , men kundeservice er stengt !!!
Vi tegnet t-we abonnement i september med kampanje til 271kr. Forleden dag hadde vi mistet streaming kanalene vi hadde valgt inn samt extra poeng vi kjøpte. Vi ringte tre ganger uten at de visste hva som hadde skjedd, og de la kanalene til igjen uten at det funka. Dagen etter er hele abonnementet borte og de sier at det er kansellert, så nå har vi ikke abonnement og må kjøpe nytt med ny tvdekoder til nesten 600kr. Vi gidder ikke mere av t-we og går heller over til kun å ha tv2play, viaplay, max og sky i separate abonnement.. blir mye billigere...