Tv

Canal Digital omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
4
av 6 innen
tv-selskap
37%
anbefaler
Canal Digital
Filtrer omtaler
71
47
39
46
164
Sorter omtaler etter
Viser av 367 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svindelaktig firma"

Kundeservice som kun vil ta ting muntlig. Skal absolutt ha e-post-adressen til kunden, men gjør seg utilgjengelig selv. Etter flere forsøk på si opp abonnementet, finner de på ny dato selv senere, slik at oppsigelsestiden forlenges unødvendig. Lyver også om at de ikke har hatt kontakt tidligere, tross at det legges fram dokumentasjon. Da svarer de på noe helt annet, ny saksbehandler hver gang, vil ikke forstå. Helt håpløst å ha med å gjøre. Tragisk svindelfirma, fraråder alle å ha noe som helst med Canal Digital å gjøre.

Christian K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett og tv i to uker"

Helt fantastisk at det er mulig å må vente 1 til 2 uker for å få service etter brudd på kabel.. Ringte igjen idag å fikk beskjed om at de skal prøve å få fikset ila. uka. Må si meg svært lite fornøyd med dette.

Torbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Useriøse og kunnskapsløse"

Det er dessverre ikke noe som kan sies å ha vert bra, tid fra avtaleinngåelse til montering stemmer ikke, og det gis heller ikke informasjon underveis. Når montering endelig skjer, er dette på en svært amatør messing måte og ikke komplett, og man må stadig ringe kundeservice for å bruke flere minutter i tastevalg før men endelig får snakke med noen som ikke kan produktet eller annet. Å få svar på et enkelt spørsmål må man gjerne ta kontakt med kundeservice 2-3 ganger, og ingen har samme svar.
Jeg ville aldri valgt canal digital om det fantes en konkurrent i området.

Kenneth N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ulovlige avtaler og løgn om virkeligheten ved salg og markedsføring. Monopol er ikke lovlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når det er bare dårlig arbeid fra konkurranse etaten og løgn om monopol og løgn om framtida. Så det er ikke noe informasjon om nettleie på CanalDigital sin egen nettside, så er det ikke noe informasjon om det i prisliste. Så da blir det nok ikke noe mer enn løgner og svindel forsøk fra de som tror de hjelper. Ga meg beskjed om at de ikke har noe hjelp til noe. Hverken bredbånd eller noe annet. Ser at service er ikke noe annet enn løgner om virkeligheten og ubrukelig tull med faktura som ikke har vært korrekt siden jeg bestilte CanalDigital, underlig dårlig manerer og faktisk ulovlig gjennomført arbeid. Forkastelig dårlig manerer fra konkurransetilsyn og kontroll av monopolet de har gjort det verre enn det som er nødvendig. Telenor.no leverer signaler og de har problemer med forstå at de er ansvarlig for, elendig løgn om virkeligheten. Forkastelig dårlig manerer fra kundeservice og elendig oppførsel fra CanalDigital. Jeg har anbefalt alle sammen å anmelde CanalDigital for ulovlig gjennomført arbeid med ulovlig innkreving av penger for utgifter som ikke er mulig å få gi kundene. Det ligger i prisen uansett, så når selskap ikke kan noe om lovpålagte oppgaver og loven som er. Så takk til staten som ikke bryr seg om hva som skjer. Lykke til med betale tusenvis av kroner til CanalDigital svindel selskap som er Telenor egentlig. Det kan ikke være monopol og løgn om produktet. Så løgn om kundeservice som ikke kan hjelpe deg med noe annet enn slå av og på. Det er bare dårlig arbeid og løgn av sinnsyk dimensjon inkludert dårlig manerer mot kunder.

IKKE NOE GODT LEVERT PRODUKT

Anbefaler ikke ha noe med CanalDigital eller get, prøv Altibox de har ikke noe problem med kundeservice og kunnskap om produktet som er solgt. Egne servere til spill og det betyr at dette er avgjørende for fremtiden.

Vi kan bruke vår egen makt til vise at CanalDigital, og Get er inhabil patetisk ubrukelig meningsløs elendig hjelp av dårlig kvalitet. Så si opp avtalen med de. Latterlig at noen påstår at de er fornøyd med ubrukelig tull og mangler. Antar det er CanalDigital selv som er ansvarlig for svindel og bedrageri som gi beskjed om løgn via sider som dette. Canaldigital er bare elendig og utgått arbeid som ikke de kan levere mer av latterlige løgner om salg av produkter som ikke er noe annet enn løgner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lite opptatt av hva kundene mener"

Får lite for pengene.
Forferdelig tregt, lite kunnskap og ingen ønsker om fornøyde kunder.
Lever på monopol og eget bakkenett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig TV-tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at analoge signaler ble slukket er vi bundet til CD sine egne dekodere for å få gjort opptak, da de dessverre blokkerer signalene til eksterne opptakere. Dekoderne har dårlig kapasitet med plass til under 80 timer med HD-opptak og det er umulig å velge lavere bildekvalitet for å få plass til å ta opp mer. De bestemmer også at vi kun skal kunne motta HD-signaler for de vanligste kanalene. For min del er SD mer enn nok, men jeg får altså ikke valget. Deres "nye og bedre" produkt består for min del i et mye dårligere tilbud enn jeg hadde før. Jeg får sett mindre av det jeg ønsker, men må betale mer. Har nemlig vært nødt til å ta i bruk flere opptaksdekodere (hvilket medfører økte månedlige kostnader) for å kunne få tatt opp mest mulig, da jeg er ute og reiser i lange perioder og har en tendens til å se en del på TV (altså opptak) når jeg er hjemme. Som om ikke det var nok: I tillegg er ikke dekoderne til å stole på. Selv om det er 40-50 timer med ledig plass hender det at planlagte opptak ikke starter. Det er ikke snakk om opptakskonflikter. Ingen andre planlagte opptak ligger til samme tidspunkt. På kundeservice sa de at det kunne være pga. at for mange opptak ligger planlagt generelt. Altså at spilleren HOLDER AV plass til senere opptak som allerede er planlagt. Fikk beskjed om at det er umulig å få oversikt over det reelle antall ledige timer. Det antallet ledige timer som man kan se øverst på skjermen inne på Mine opptak gjelder altså ikke, i følge kundeservice. Hva i alle dager? Burde det ikke være sånn at den tar opp til det ikke er mer plass igjen før den stopper? Det er helt latterlig (hvis det i det hele tatt stemmer) at dekoderen kan bestemme uten mål og mening hvilke planlagte opptak som skal eller ikke skal utføres fordi den vil bli full en eller annen gang i framtiden hvis ingen opptak blir slettet. Skal man ikke få en sjanse til å se på opptakene og slette dem i mellomtiden da? Det er helt ulogisk hva som tas opp og ikke tas opp. Mitt siste eksempel er et serieopptak hvor en kanal sendte en hel sesong i løpet av to kvelder. Dekoderen bestemte seg da for kun å ta opp de tre siste episodene, selv om ingen opptakskonflikter var involvert og det var over 40 ledige timer på harddisken. Dette fenomenet har jeg opplevd med både den nye T-WE-boksen og ADB 5720. Har hatt flere merkelige opplevelser med dekoderne. Kontakter man kundeservice får man forskjellige svar på hva problemene kan skyldes. De svarer i hytt og pine og foreslår også løsninger på problemer man (utrolig nok) faktisk ikke hadde i utgangspunktet, og tror at det skal løse de problemene man egentlig ba om hjelp til. Det funker selvsagt ikke. I tillegg har jeg blitt anbefalt å kjøpe tilleggsutstyr som en annen kunderådgiver senere sa at mest sannsynlig ikke ville fungere. Jeg har flere ganger fått feilinformasjon derfra og sørger derfor for å snakke med flere av dem før jeg legger ut penger for noe. De er stort sett hyggelige, men altså ikke til å stole på. Jeg leier i borettslag med CD-avtale så er dessverre bundet til dette selskapet, men vurderer å gi opp hele TV-avtalen og gå over til strømmetjenester i stedet. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fikk ikke TV løsningen på over 2 månader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Over to månader prøver jeg å få fikset TV på den ny adressen vi flyttet inn.
Uprofesjonelt kundeservice som gjør bare feiler på bestilling og klarer ikke å sende dekoder i posten!
Sikkelig missfornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Canal Digital forholder seg ikke til egen kontrakt og pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært skuffet over Canal Digitals leveranse av fiber og TV. Selve arbeidet mht installasjon var 2 mnd forsinket. Jeg opplevde deretter 2 uker med hanglete og dårlig nett. Da man endelig hadde fått alt til å fungere opplever jeg 3 brudd og linje feil på 2 mnd. Canal Digital anbefaler meg å skifte mobil abonnement til Telenor slik at jeg kan få et tosifret antall GB mobildata til å bruke som erstatning. For min del helt uaktuelt og noe jeg nesten vil kalle useriøst.
Linjen er nå reparert og stabil. M og Canal Digital har satt opp hastigheten til 50/50 noe jeg antok var en erstatning for en dårlig erfaring vedr deres leveranse. Jeg tok desverre feil. Dette ønsker de nå ekstra betaling for og ønsker nå en pris Ca 100.- mer en det som er kontraktsfestet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Svindler av deres selger!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi er også svindlet av en selger fra Canal Digital, og når det gjelder deres kundeservice.. Så finnes det ingen ord som dekker opp for hva meningen om dem er.

I desember 2016 fikk vi besøk av en selger som kom med den gledelige nyhet om at Canal Digital skulle oppgradere kabel tv i området vårt til fibernett. For vår del skulle det ikke påføres noen ekstra kostnader enn det vi hadde fra før.

Dette virket greit for vår del og dermed fant selgeren frem sin Ipad og begynte å taste på denne. Han spurte om diverse opplysninger som allerede var registrert hos Canal Digital, så som fødsels opplysninger og e-postadresse som var registrert hos dem. Han spurte også om vi hadde andre e-postadresser da dette var greit å få med i profilen hos Canal Digital. Han fikk deretter de opplysningen han trengte inkl. en ny e-postadresse.

Denne selgeren satt deretter å klikket på sin Ipad og deretter fikk jeg beskjed om å skrive under på ett område på skjermen med en finger, da han ikke hadde "penn" til Ipaden sin. Jeg skrev under og han tok tilbake Ipaden.. Han fiklet litt med denne før han utbrøt at det gikk noe galt da han skulle sende inn skjemaet til Kanal Digital. Så var det bare å skrive under på nytt, og denne gangen gikk skjemaet gjennom. Selgeren takket for seg og lovte at fiber skulle være på plass innen 2-3 måneder.

Ute i feb/mars 2017 kom det en mann på døren fra Canal Digital, han skulle da «sjekke» hvor fiberkabel skulle trekkes. Jeg snakket litt med han og etterhvert opplyser han meg om at det det gjelder 2 stk. fiber installasjoner. Altså to abonnement. Jeg sto som ett spørsmåltegn, men han kunne bare oppgi det som han hadde fått av opplysninger.

Jeg kontaktet derfor Kanal Digital via deres Chat samt epost, og etterlyste informasjon ang. Fiber samt at vi ikke hadde mottatt kopi av kontrakten vi hadde inngått via en Ipad. Beskjeden jeg fikk var først at de ikke kunne finne dette på mitt kundenummer, etter mye snakk frem og tilbake dukket likevel kontrakten opp på skjermen til kundebehandler. Kundebehandler opplyste da at det var inngått 2 kontrakter på installering av fiber og tilhørende abn. Altså en kontrakt på hovedetasje og en kontrakt på underetasjen (hybel).

Ja vi har en registrert hybelleilighet i underetasjen som ikke blir leid ut, men brukt av våre barn som oppholdsrom.. Sa jeg til kundebehandler, samt at denne hybelleiligheten ikke ble oppgitt til selger. Her skal vi ikke ha fiberinstallasjon da vi bruker trådløs nettverk i huset samt at kabel tv allerede finnes i hybelleiligheten.

Etter mye frem og tilbake sendte da denne kundebehandleren saken til reklamasjon for å kansellere den ene kontrakten selger hadde svindlet oss på. Jeg fikk deretter en bekreftelse på dette på e-post, samt en kopi av kontrakten som gjaldt for underetasjen. Kontrakten for hovedetasjen fikk jeg ingen kopi av fra dem.

Det som har skjedd i vårt tilfelle er at selger først klarte å få en epostadresse til fra oss, tastet først inn den ene kontrakten, fikk underskrift og sendte denne inn til Kanal Digital. Deretter unnskylder han seg med at kontrakten ikke gikk gjennom første gangen. Han fikk da en ny underskrift av meg og sendte deretter inn kontrakt nummer 2 til Kanal Digital. Han har altså hatt opplysninger om at det var en registrert leilighet i underetasjen.

Så har vi kommet til slutten av august 2017, da kommer det en flokk med litauere rundt huset, de strekker fiberkabler. Jeg prøver å snakke med dem, men de kunne ikke ett ord engelsk.. Men kabler blir strekt på utsiden av huset. Jeg prøver å ringe kundeservice for å få mere informasjon om hva som skjer med saken min hos dem.. Men er nummer 42 i køen.. Og glemmer det.

I begynnelsen av desember 2017 kommer det en telefon fra de som skal ha sluttinstalleringen av fiberinstallasjon i huset. Her blir det igjen opplyst om at det skal være 2 fiberinstallasjoner, en i underetasjen og en i overetasjen, med 2 forskjellige ordrenummer.

Saken går videre!

Jørgen D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs aktør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tredje uken uten internett med ansatte som er frekke, ikke kommuniserer med hverandre og ikke har peiling på tekniske aspekter ved internettilkobling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Er det mulig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig tregt, lite kunnskap og ingen ønsker om fornøyde kunder. Lever på monopol og eget bakkenett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke lovnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital har en såkalt nettgaranti dersom du mister signaler. Da får man tilsendt en datapakke som skal gi deg nett til det kommer en person hjem til deg som kan fikse problemet. Men for å få denne datapakken MÅ man ha tlf abonnement hos Telenor, noe jeg ikke har. Fwi. Har du ikke Telenor må man sitte å vente på montør i 1-3 dager. Var så irritert i dag og ga meg ikke på at de da måtte fikse problemet ila kvelden. Nektet å legge på så dama i tlf la på røret. Handlet egentlig ikke om få viljen min, måtte bare gi de en kamp.

Cecilie B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Super dårlig oppfølging av kunden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min nesten døende mamma på 88 år hadde en montør fra Janco kabel Tv som stakk av med monitoren.
Nå har hun sittet å ventet i 7 uker uten at de tar ansvar for rette opp kabel TVen hennes.
De lover å fikse det hver uke men dukker aldri opp.
Elendig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er nede hele tiden"

Canal Digital web virkelig det verste du kan få deg. IKKE KJØP DET! Vi i huset opplever stadig vekk at nettet slukkes av vanskelig digital. De sier de skal prøve å fiske problemet og at det ikke skal skje igjen men de fikser aldri problemet og det skjer hele tiden. Herregud, aldri tenk deg å få denne møkken her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Forferdelig kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte i dag Canal Digital for å tegne TV og bredbåndsabonnement i huset vi nettopp har flyttet inn i. Jeg kommer igjennom på telefon relativt raskt i forhold til en del andre leverandører. Når jeg får snakke med kundebehandler møter jeg en fyr som er utålmodig, avbryter når jeg snakker og trekker konklusjoner på hva jeg skal si før jeg får mulighet til å snakke ferdig. Når jeg påpeker at ting han sier er direkte feil blir han sur og forklarer at det er mange kunder som prøver å lure de, derfor må de være slik.

Dette er noe jeg mener at ikke skal gå ut over meg som kunde som ringer for å tegne abonnement. Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt møtt hvis jeg ringte inn med et problem. Derfor er det ingen tvil om at jeg velger en annen leverandør en Canal Digital :)

Kundetilfredshet
Dekoder
Har byttet selskap
"Sleipe og arrogante... Velg for all del et annet alternativ"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte og sa opp abonnement i starten av august, pga at vi allerede hadde fått installert fiber.
Måtte da betale for denne måned, samt neste måned. (2mnd)
I løpet av samtalen ble det lagt fram at det var en måte å unngå disse to månedene på.
Dette, ved å verve, (prakke) dette over på noen andre. Skulle også få 1000 kr i vervepremie...
Sa ja til dette i håp om å kunne slippe unna ekstra omkostninger.
Det som derimot ikke ble nevnt var at "jeg herved ikke sa opp mitt abbonement".
Dette ble sendt i mail som jeg var sikker på var reklame og som dermed havnet i søppelkurven.
Når jeg trodde oppsigelsestiden var omme, dukket det opp betalingsvarsel.
Jeg ringte "kundeservice" for å oppklare den feilaktige fakturaen og ble dermed gjort oppmerksom på at abonnementet fortsatt var aktivt... Fikk da ytterligere to måneder oppsigelsestid....
Har klaget på dette og fått avslag, men skal f*** ikke gi meg på dette.
Rett og slett lureri for å kunne tyne ut ekstra kroner fra kunder som velger å finne en annen/bedre leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Svært misfornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

DÅRLIG kundeservice!!, sender regninger i hytt og pine for gjenstander som ingen har bestilt, nekter å refundere penger når de selv oppdager at de har gjort feil. Å så nekter de å send den jæ#!a kanalboksen når de bestemte seg å slukke kabel, grunnet ubetalt regning på en gjenstand de for et år siden hadde ført opp og som aldri ble sendt. Regningen eksisterer ikke en gang hos selskapet de påstår at den står hos nå!! Har nå manglet tv signal i 3 uker, å enda har de ikke sendt den jæ!#a boksen. Tok kontakt om ny boks for over 10 uker siden, og har siden den gang ringt opp til 4 ganger i uka uten å få hjelp!!
Gikk over til GET på mandag, de kom å monterte på torsdag... Seriøst dag og natt på de to selskapene.

E det mulig å krev konkurs av selskapet?

Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig og arrogant kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved oppsigelse av abonnement (oppsigelsestid 1 mnd) så tilbyr de tilbakebetaling av en mnd mot at abonnementet varer en mnd lengre enn tenkt (dette slik at vi fikk tid til å sjekke med nye eiere av hus om de vil overta abonnement). Totalbeløpet skal da bli det samme for oss, en mnd. Dette fører de derimot ikke inn i loggen sin, så man får regning for to mnd, og ved å kontakte kundeservice så er denne arrogant og ikke serviceinnstilt. De er bare ute etter å lure deg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Helvette så dårlig det går ann å bli"

Har dere en main switch som dere må nødt til å skru av mellom 3 og 4 på natten? For det er faen med få netter det går ann å bruke det helt utrolig dårlige nettet deres, klarer dere ikke å holde det gående hele døgnet? Jeg er latterlig lei av at det skrur seg av på nattestid, det er den eneste tiden jeg har mulighet til å bruke nettet, og dere klarer f#%n ikke å holde det oppe på den minst brukte tiden av døgnet, ALLE andre internetprovidere klarer å holde nettet på på nattestid, det er kun dere som er så he#!v%es dårlig at dere ikke får det til, SKJERP DERE!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter over 20 år som Canal digital kunde mistet jeg i dag Torsdag 21 September TV signal på huset. Null på signalstyrke når en tar et signalsøk. Har tidligere vært problemer med en modul i fordelingsboksen til Canal Digital. Ringte kundeservice og det kunne ta opptil 3 virkedager før servicetekniker kunne se på saken. Prøvde å presse litt på, men lite velvilje der. Er trofast og god kunde med over 20 år i Canal digital, håpløs kundeservice.
I verste fall kommer dem ikke før Mandag 25 September og retter. Gleder meg til abonnementsregninga, den er sikkert like stor som vanlig uten fratrekk for uteblitt signaler!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Analog til digital tv"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor ikke sende det man trenger i forkant istedet for å irritere med en meningsløs tekst på skjermen, om at bildet forsvinner for kunden.

Hvorfor skal vi måtte ringe dere for å sørge for at abonnementet fungerer?
Dere bør kontakte kundene via epost og forklare situasjonen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hvor er hjelpen når du trenger den?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter et strømbrudd mistet jeg både tv signal og Internett.
Ringte Canal Digital på en tirsdag morgen dem sa dem skulle sende en teknikker hjem til meg på torsdag jeg sa dem måtte gi meg beskjed dagen før når ca dem kom hjem til meg siden jeg jobber. Ved 11:00 tiden på Torsdagen ringte dem meg på mobilen og sa dem sto utenfor døren min. Jeg var på jobben så jeg spurte om dem kunne gi meg 30 min på og komme meg hjem siden dem ikke hadde ringt og avtalt ca tid med meg men det kunne han ikke, dermed måtte jeg ringe Canal Digital igjen og vente i nye 3 dager fordi jeg ikke kunne ta han imot.
Jeg spurte teknikeren om hvorfor han ikke ga meg beskjed om når på torsdag han kom og da fikk jeg som svar at dem kunne ikke komme med noe ca tid fordi jeg var ikke den eneste kunden dems.
Så hadde det ikke vært for at borettslaget jeg bor i har avtale med Canal Digital så jeg byttet selskap for og si det sånn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig kundeservice. Får ikke svar på klagesak som nå har pågått i 4 måneder. Ansvarsfraskrivelse hele veien, og komplett umulig å komme i kontakt med saksbehandler.

Kims K. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte fibernett og TV fra Canal digital. Dagen kom da de skulle montere opp utstyret, kom en montør og monterte opp nesten alt før han sa at han ikke hadde utstyr til å få inn fiberkabel da dette var over 80 lm. Lovte å melde tilbake og sende ny mann med riktig utstyr dagen etter. Dette er mange sinte tlf siden sendt masse mailer til canal digital men dem svarer bare ikke, helt utrolig at slik går ann i ett slikt selskap. Kjemper fortsatt med dette. Anbefaler ingen å havne opp i dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet en ny dekoder etter at den jeg ble tilsendt ikke virket. Fortsatt ikke kommet etter 3 uker!

Søk Bytt.no