Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
24%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
39
21
16
38
149
Sorter omtaler etter
Viser av 263 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"T-We boks telenor"

Restarter hele tiden og ingen lyd.en uke til ny T-We boks kommer i posten. Ingen kompensasjon. Dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ringt inn to ganger dekoder virker ikke, blir ikke registrert i systemet."

Da jeg ringer inn for å skjekke saken min, er den ikke blitt registrert. Min dekoder er defekt og det skulle sendes tekniker med ny boks den påfølgende dagen. Ingen sak ble registrert, og ingen tekniker dukket opp. Da jeg ringer fire dager senere, er saken aldri registrert. Jeg ber om å få snakke med overordnede, men det lar seg ikke gjøre. Ber på chatten om link for reklamasjon, men denne fungerer ikke. Da jeg ringte i dag, bekreftet de at de ikke kunne se at jeg hadde vært i kontakt for fire dager siden og skulle øyeblikkelig ta saken. Som ikke har skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Lærer aldri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Overskriften henviser på meg selv, som hadde sverget å holde meg unna disse selskapene - at de gikk sammen hjalp ikke - men også på dem, som tydeligvis ikke tar informasjon/klager fra kunder på alvor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skyhøy pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Strømmer på med astronomisk dyre regninger...Ble lovet 699 kr pr måned i et år... Har kontrakt... Siste månedsregning var på 1700 kr...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sitter uten tv og internett signaler etter at ELTEL har innstalert fiber i nabohuset og ødelagt min fiberkabel. Er den eneste av 36 boliger der jeg bor som ikke har tv eller internett signal, tragisk. Telenor lover at det skal bli ordna dagen etter men ingen ting skjer nå har det godt 5 dager .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere nett med fiber enn med bredbånd - begge Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått installert Fiber og internettet er veldig tregt. Når informasjon om trening på Facebook og jeg klikker på linken åpner den seg ikke - står og «venter». Vi hadde Internett via Telenor før og nettet var mye bedre. Det var signaler i alle rom. Det er det ikke nå. Skulle være raskere - ikke tilfelle - det er tregere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Umulig å komme fram til noen i systemet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med noen om du har et problem du trenger hjelp med, enten teknisk eller faktura, ja hva som helst!! Fyyyy telenor. Mye bedre da CD var CD

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sinnsykt dårlig og treg kundeservice. Styr unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig, tvers gjennom. Hadde jeg visst hva vi EGENTLIG fikk "tilbud" om hadde vi aldri takket ja.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ok tjeneste. Dårlig på kommunikasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we boks som ikkje fungerer og null kommunikasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice. Setter bare på musikk og lar deg vente og vente."
1 syns denne omtalen er nyttig

Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kun opptatt å selge dyrere abo, elendig kundeservice!!! Etter at de ble en del av Telenor er tlf.tidene kortere, hva med å være tilgjengelig på kvelden når folk pleier å se på TV???

Arne H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Slett kunde(service)neglisjering."
1 syns denne omtalen er nyttig

13 års dårlig erfaringer med Canal Digital blir toppet i dag med samme oppfølging i regi av Telenor. (Kan ikke bli bedre)

Marieanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Altfor dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Canal digital (som nå har blitt til Telenor) gir ganske så dårlig service! Jeg er ikke fornøyd så langt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service tiltross for mangeårig abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet for snart 4 år siden. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å ta med parabolantenna fordi det allerede var en dit jeg flyttet. Det viste seg at armen på antenna var justert med en TESKJE!! Dette gjorde ikke tekniker noe med. Holdt ut noen år, men kontaktet kundeservice og den jeg snakket med sjekket ut med en annen avd. Sier det ville gå på reklamasjon og at servicemann ville kontakte meg for å avtale tid. Hørte ingenting. Ringte derfor opp kundeservice igjen. Fikk kort og kontant beskjed at det måtte jeg bekoste selv. Ingen hadde tenkt å gi meg kontrabeskjeden. I tillegg har vi takket ja til fiberkabel, noe som gjør at en antenne vil bli overflødig fra neste år. Ringte kundeservice igjen etter å ha fått tilbakemelding om å ringe dem etter innlegg på Bytt.no. Ringte opp og forklarte alt på nytt. Svaret var at det kun var ett års garanti på selve parabolen, så derfor ville de allikevel ikke gi det på garantien. Så i tillegg til alt en betaler for abonnement og div utstyr skal en betale når de benytter gammelt utstyr... det er service!, At de selv først sier det er en reklamasjon er noe de bare bortforklarer med at kundeservice må ha sagt feil.. Bare så synd at de ikke holder det de først har lovet. Smålig, mener nå jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon fra en selger fra Canal Digital og avtalte å sende to stk One Place dekodere til avtalt pris i forbindelse med inngåelse av Canal Digital plus abonnement. Fikk kun en One Pace dekoder i posten og når eg kontaktet kundeservice så får jeg beskjed at jeg må kjøpe dekoder no. 2 til full pris. Det var også flere andre ting selgeren sa som ikke stemte bla, at jeg kunne bruke One Place dekoderen med wifi og uten parabolantenne. Så da måtte jeg også montere antenne (som ikke var planlagt) for å få dekoderen til å virke og for å få tilgang til alle kanaler. Synd at Canal Digital misser gamle kunder på denne måten men de ser ikke ut til å bry seg om det..

Richard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Bra tv løsning men..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra tv løsning, men dårlig kundeservice. Hadde 26 feil på 6mnd men dem ville ikke bryte bindingstid, og klarte ikke og fikse problemet. Fikk til slutt ny kabel inn til huset, ble aldri gravd ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestillte fiber fra Canal Digital for 2 måneder siden. Fikk beskjed om at jeg ble satt på prioriteringsliste 3 ganger, før jeg fikk bekreftelsesmail etter 6 uker, på at fiber var bestillt. Nå er det ventetid på montør på 6 uker. Hadde aldri i verden bestillt fra Canal Digital om det har vært en konkurrent.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Flere feil over lang tid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke første gang canal digitil har slitt med signalfeil og strømnettet, hvor de beklager over melding "evt ulemper dette måtte medføre". De setter en sen tidsfrist for når problemet skal være antatt løst, men så presterer de å bomme kraftig. Signalfeilen igår tidlig som følge av oppdatert strømnett, skulle være fikset innen senst 23 igår. Når klokken nærmet seg det, kom en ny melding som sa at det skulle være antatt fikset innen "formiddagen" dagen etter. Tven får fortsatt ikke inn noen kanaler dagen etter... uprofesjonellt👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig oppfølging"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter mye mas på dørene skrev jeg avtale med canal digital/fibernett. De skulle gi dato om oppmøte fra teknikere i løpet av 14 dager. Etter 6 uker, og mange henvendelser fra min side, har jeg ennå ikke fått noen dato. Det tar dagesvis før selger gir noen som helst tilbakemelding, og opptrer i tillegg arrogant.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Alltid god erfaring"

Flott selskap uten noe å klage på for min del. Har vært kunde gjennom bredbånd og kabel. Flott kundeservice og tar veldig kort tid å komme igjennom.

Anbefales på det sterkeste!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"KabelTV utvikles ikke slik det gjør i utlandet, fordi canaldigital ikke har konkuranse."
3 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital kabel TV blir dårligere og dårligere. Vrir penger ut av utbetalte systemer og fungerer slik at de Bommer penger fra folket uten å gjøre noe for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Internett svikter hver måned"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi mister internettet en gang hver måned, Canal Digital sa til oss at de kom til å bruke 1 til 4 virkedager, dette var på en mandag, så bruker de 8 dager på å fikse nettet! Hva slags service er dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen hjelp å få! Dekoder som ikke fungerer og alternativet som tilbys er å kjøpe ny dekoder til 990,- kroner! Ikke interessert i en ny men en dekoder som fungerer så jeg kan ta i bruk de tjenesten som jeg betaler måndelig for. Lite relevant å få opplyst før-pris på det som tilbys, dårlig markedsføring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig."
1 syns denne omtalen er nyttig

At det går an å levere et så dårlig produkt, tjeneste og service i 2018 er utrolig. Har ventet over 2mån på få fibernett og kabel tv. Nå har jeg fått modem boksen i hus. Men ikke noe nett eller kabel tv. Ringer du service så gir de deg råd om hva årsaken kan være. Etter man gjør det de ber deg om 10 ganger. Fortsatt ingen nett eller kabel tv. Etter fler titals tlf samtaler kommer man jo ikke frem til en løsning.

Når modemet lyser rødt hele tiden er det ikke noe nett eller tv til huset. Kundeservice fått veldig basis opplæring. Etter flere år i It bransjen er jeg forbløffet over mangel på kunnskap hos Canal Digital. Når man spør om å restarte alt fra kundeservice kan de det ikke.

Bor du i Nittedal styr unna Canal Digital de lover deg gull og grønne skoger.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR