Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
19%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
40
25
16
47
235
Sorter omtaler etter
Viser av 363 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Telenor telefon, e-post, TV, bredbånd og internett"

Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Går tydeligvis inn for å beholde sisteplassen på bytt.no"

Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-we er en skandale uten sidestykke"

ALDRI tegn et abonnement med Telenor der ordet T-we er involvert. Denne tjenesten har ødelagt så mange TV-kvelder for meg at det sannsynligvis er opp på 10-tallet. Kundeservicen er ikke-eksisterende, selv om tusenvis av brukere sannsynligvis sliter med de samme probleme som meg. "Graphyne 2 cannot be started" og "Finner ikke abonnementet" er klassikerne, som gjerne kommer opp når jeg kommer hjem, sliten etter en dag på jobb og skal kose meg med en fotballkamp. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre, annet enn å advare andre om å tenke på å tegne abonnement - synes det er rart at media ikke har vært mer på dette. HOLD DEG UNNA

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Vi har forsøkt å være tålmodige, men etter flere mnd med super hakkete bilde, blokkert ukesarkiv osv osv osv, bytter vi gladelig til første og beste leverandør som kan levere lignende tjenester her! Vi har hatt besøk av montør, byttet boks og restartet etter alle kunstens regler - gang på gang(!), men det blir rett og slett mindre og mindre som fungerer! Heldigvis er det bare en tv boks, men der er uansett kjipt å ikke kunne se det man har planlagt, når man først setter seg ned. Burde krevd tilbake betalingen for siste halvår, om vi hadde hatt ork til det.

Pernille A. L
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter forrige oppdatering, gikk det fra greit til grusomt! Uoversiktlig og dårlig grensesnitt! På tide å gjøre noe med Telenor?? Så mye negativ omtale skal en lete lenge etter. Svært lite fornøyd :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ubrukelig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som alt Telenor tar i så er også T-We totalt ubrukelig. Grensesnitt som på 90 tallet. Hbo og de andre strømme tjenestene er bare pinlig. Man må jo huske hvor langt man er kommet på serier, for det gjør ikke appen for deg. Men hadde ikke ventet noe annet fra telepatetikon......

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Twee er helt forferdelig å bruke, elendig, meny og at en ikke har noen logisk knapp å bla i kanaler mens en er på en annen kanal er helt høl i hue. At ikke alle kanaler er tilgjengelig via net tv er ikke til å forstå. Her har telehor mye å lære av Get/telia. Hadde det ikke hvert for at jeg er fanget i telenor sine klør hadde jeg bytta tvert!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"t-we ikke virke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Graphyne 2cannot be started An error occured on account access Denne meldlingen har jeg fått da vil jeg å logg inn på t-we. Jeg har ringt kundeservice men fikk ikke noe hjelp av dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere TV etter bytte fra canal digital til Telenor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er dessverre ingen forbedring av å bli kuppet av Telenor. Dårligere kvalitet på TV, og lang ventetid på kundeservice. Skjerpings til Telenor. Når tjenestene er så dårlige, bør de sørge for nok folk på kundeservice også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Grusom oppdatering av dekoder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Presser kundene over på streaming TV med oppdateringen som ble gjennomført i våres. Alt er tregere og mye mindre intuitivt.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fra bra til elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Med Canal Digital hadde vi et produkt som leverte hva de lovet. Etter Telenor overtok har det blitt et produkt som ikke holder mål. All kritikk som jeg har lest her er i samsvar med vår egen opplevelse av Telenor. Det virker som Telenor har blitt for store og arrogante overfor sine kunder. Det virker som de ikke lytter til kritikken. Sitter igjen med en følelse av at de kun har interesse av å selge nytt utstyr som heller ikke virker og ”pusher” serier og filmer som vi nødvendigvis ikke er interesserte i.

Ronnygeek
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Her har de en stor jobb å gjøre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Anmeldelse basert på min bruk av T-We fra Telenor på Apple TV. Appen her er i så dårlig stand at kunder bør vurdere å gå sammen til sak for å påtvinge endringer i funksjonalitet og design. Det virker som Telenor har valgt å gå helt bort fra brukervennlighet og bruk av innebygde native funksjoner i operativsystemet. Eksempler: - Omvendt navigasjon. Der andre apper på AppleTV har navigering fra topp til bunn, har T-We valgt å ha meny i bunnen og scrolle oppover (!) fra hovedskjermen. Veldig lite intuitivt. - Påtvungede forslag på startsiden. Her vises forslag til hva du kan se som er helt uten kontekst og bruk av logiske algoritmer. - Hvor er Mine Favoritter/Fortsett å Se? Man må nesten være rakettforsker for å finne dette. Må scrolle helt til slutten menyen. - Kategorisering av Filmer, TV-serier og -programmer. Alt innhold er blandet i et ulogisk sammensurium. Helt umulig å prøve å navigere etter type innhold eller sjangere. - Farger og fonter. Distraherende bruk av dette. Skjønner at Telenor er stolt av merkevaren sin, men her går det på bekostning av brukeren. - Fortsett å se. Innhold du har startet på vises ikke alltid her. Og hvis man navigerer tilbake til en film eller serie man har startet på, vises ofte alt som usett - selv om du avslutter midt i en film eller episode. - Spoling i avspilling fungerer dårlig. Hurtig klikking for spoling framover - Trenger ikke tips om navigering under avspilling HVER gang man spiller noe. Forslag til endringer - Navigering fra topp til bunn. Bruk native meny i toppen av siden: Hjem | Mitt Innhold | Filmer | Serier | TV-Guide | Brukere | Innstillinger - Skjul kanaler og tjenester du ikke har i abonnementet. Det er det ingen som husker hva de har tilgang til, og det er frustrerende å se stoppskilt på annenhver kanal man går inn på. - Skift farger til nøytrale basert på standard for operativsystem; lyst, mørkt eller auto basert på tid på døgnet. - Bruk skrift som er native for operativsystem. Her er det dårlig leselighet og kontraster. - Fiks algoritmer for hva som blir foreslått. - Fiks søket. Autoforslag i søk fungerer ikke. - Fiks navigering i avspilling (spoling). Bruk native spoling i stedet for eget design. - Gi brukeren mulighet til å velge hva som skal vises og ikke av innhold på startsiden. - Tilby skylagring av opptak. - Se hvordan Strim.no og Get har løst det. De har knekt koden.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Et mareritt i flere måneder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig info feil info får forskjellige svar fra kundeservice . Ikke hjelp og få . Når tiden er ute skal jeg bytte Aldri mer Telenor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Uferdig produkt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Samme problem som mange ande har vedrørende innlogging på t-we på mobil og pc. Hjelpesiden sender deg i sirkel, med ikke gjenkjent bruker, feil passord, kan ikke åpnes, kontakt kundeservice osv. Når produktet ikke fungerer, og kundeservice får bunnscore over så lang tid, så ser det ut for at viljen til å ta tak i dette ikke er til stede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uleselig og rotete oppsett i te-we. Får ikke tilgang til appen på iPad eller PC, bare feilmelding. Minimum 30 minutter å vente på servicetelefon og en robot på chat som ikke fungerer i det hele tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-we Boks II - tv guide og opptak."
1 syns denne omtalen er nyttig

Program guiden er blitt uoversiktlig, vanskelig å se hvilket program/tidsrom som er gjeldende når man blar i guiden. Serieopptak tar også opp alle repriser slik at harddisken fylles opp av repriser av episoder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig skuffende!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få igang internett og TV tjenester fra telenor på 2 forskjellige adresser. Begge gangene har det tatt måneder før alt fungerer som det skal. Etter en måned med normal service stoppet plutselig alt igjen og nok en runde med kundeservice og utallige resets/reboots. Jeg synes også det er altfor lite 4k programmer tilgjengelig til tross for fiberoptisk tilkobling. Det blir nok satelitt på TV delen snart, bare for å bytte egentlig.

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig brukervennlighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig brukervennlighet, kan ikke sammenlignes med Altibox, umulig å finne programmer som har blitt vist på tv

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"En «oppgradering» fra bra til dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært fornøyd med TV- løsningen til CD i fire år, skulle nå Telenor TV komme på banen. Og selvsagt gjøre endringer! La meg med én gang fastslå at jeg ikke er «redd uvante endringer» slik programdirektøren prøver å peke tilbake på oss klagere for! Men produktet vi har fått rett i fanget er helt elendig! Programoppsettet på halv skjerm, det å måtte «spole» tilbake i stedet for å kunne bruke knapper og «bla» som før! Tilbakesteg!! Info- ja, hvor ble det av? «Vaskelappen» vedrørende programmer; borte! Tilbake kom noe idiotisk tungvint som bare forteller hva du ser på. Som regel vet jeg hva jeg ser på, det er INNHOLDET jeg vil vite noe om! Mine opptak? Hvorfor i all verden er det gjort så tungvint og uoversiktlig? Hva var galt med linjene som var brukt før? Og hvorfor gjøre sletting mer komplisert? T-We- oppsett ok for meg. Om det nå var nødvendig å endre. Det var utmerket før også. Vi er mange som er forbannet, fortvilet og grundig lei hele greia. De som uttaler seg positivt på vegne av Telenor TV har nok en annen tjeneste hjemme..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting finner jeg bra hos dere. Et forferdelig nytt system. Nå skal heldigvis borettslaget samles for å finne et annet selskap vi skal ha. Samtlige er misfornøyde!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Var bra helt til siste oppdatering av T-We Box"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var 97% fornøyd med T-We Box inntil siste oppdatering. Nå er det bare en plage å bruke boksen, og jeg blir stort sett så irritert over hvor dårlig det er, at jeg dropper TV-tittinga. EPG er blitt veldig uoversiktlig, opptaksmenyen er blitt totalt ubrukelig, og serieopptak funker ikke lenger. Kundeservice er blitt utrolig mye dårligere siden Telenor overtok Canal Digital (de skylder på korona...). Dette er så ille som det kan få blitt! Jeg sitter i styret for et mellomstort kabellag, og jeg kommer til å jobbe aktivt for å bytte leverandør når kontraktsperioden er over.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lite eller ingen hjelp å få"

Tar utrolig lang tid før man kommer igjennom til kundeservice. Manglende kanaler selv om jeg betaler for det i kanalpakker. Fikk tilsendt ny tuner, ble tidvis greit en liten periode, men.... Blir vel en ny leverandør. Huawei er kanskje greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"forferdelig!"

Etter siste oppgraderingen ble en viktig funksjon- MANUELT OPPTAK BORTE. har ringt flere ganger til kundeservice men de kunne ikke hjelpe, sendte e- mail, fikk irrelevant svar. opptaket ofte funderer ikke i det hele tatt.

Steinar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Skandaløst dårlig kundeservice etter at Telenor kjøpte opp Canal Digital"
10 syns denne omtalen er nyttig

Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Telenor som tv leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR