Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 5 innen
tv-selskap
16%
anbefaler
Telenor TV
Filtrer omtaler
42
26
18
54
330
Sorter omtaler etter
Viser av 470 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Sigbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget dårlig kundeservice. 13.dag uten internett. Ikke hjelp å få,de bryter samtalen når du , ringer å mår du ringer tilbake tar det 30-40 min før de svarer å da er det selfølgelig en annen persjon som svarer, å må begynne på nytt å forklare problemet. Forstår GÅTT at det tar så langtid før de svarer, når de har så masse kunder med problem. Skjerp dåkk.Vi er i 2022 barna har tilta i vater.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Det verste TV-opplegget jeg har hatt siden 60-tallet. Vet aldri på forhånd om det er noe poeng med å slå på eller ikke. Akkurat nå er det ikke signal (E0326) t-we.no/feil hjelper heller ikke. Bare en sirkelspørring som ender med null løsning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Mister nettverk, ustabilt og ræva kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Fjernkontrollen sucks"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"For dårlig."
3 syns denne omtalen er nyttig

Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet til blodpris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: Dyrt og dårlig. kundeservice, tja hadde hvert en god ide om de begynte med det. ;) T-we boksen er skuffende, ustabil og man må betale leie...... Måten de driver forretning og kundebehandling på er provoserende dårlig.

Petter J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er dårligst i klassen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke får man kontakt med kundeservice. Skriftlig pristilbud, blir fakturert det dobbelte av det som var avtalt !! Dårligst jeg har vært borti. Velg annen leverandør. Petter J.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nytteløs hjelp og direkte feil fra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Henvendelsene til kundeservice ble avbrutt av den jeg snakket med dem og jeg ble tilsendt en sms med henvisning til informasjon som ikke hadde noe med mitt problem å gjøre.

Aleksander E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kan man gi mindre enn en stjerne?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage et så tragisk streame-system i 2022. Fraværende brukervennlighet. Jeg ville aldri valgt dette igjen om jeg så fikk det gratis. Styr unna. Må da være mulig å spole forbi reklamene!?!?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeløsning slik det var på 80 tallet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å koble opp, bare feilmeldinger. Ubrukelig chat robot. Fader det er bra det finnes andre aktører på markedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde å finne ut hvorfor ukesarkivet er ødelagt av Telenor.. fikk ikke noe svar

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Mye trøbbel med twe."
1 syns denne omtalen er nyttig

Slet veldig mye med twe, enten ville ikke tv-boksen kople seg opp til internett eller så funka ikke hverken tv og internett. Stadig oppdatering av dekoder så innstillingene mine måte gjøres på nytt. Tok jeg ut støpsler, osv. i forbindelse med tordenvær, eller lengre fravær fra bolig, så kunne det ta to timer eller mer før internett kopla seg opp igjen ! Mistenker at det var noe feil med utstyret til Telenor, for sist gang jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, i håp om å få tvboksen til å kople seg opp igjen til internett, så mista jeg internett i tillegg ! Hverken tvboksen eller ruteren kopla seg opp til internett etter at jeg tok ut alt av kontakter og satte det inn igjen, sånn det skulle være ! Jeg ga opp siden jeg skulle flytte til bolig med Altibox, så den siste tiden hadde jeg bare vanlige tv-signaler ! Har ikke hatt noen problemer etter at jeg flytta dit det er Altibox, hadde heller ikke noe problemer med Canal digital kabel (bortsett fra da jeg flytta inn og ikke hadde hverken tv-eller internettsignaler... da troppa det opp montør ganske raskt og fiksa feilen i boksen.. hos Telenor er det en evig krangling med "tenåringene" på kundeservice ).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe"
1 syns denne omtalen er nyttig

T-we er et elendig system. Henger seg opp kontinuerlig, mister bilde, forstyrrelser i bildet, elendig tv guide og kanalarkiv. Oppladbar fjernkontroll har meget dårlig batterilevetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Stadig feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Boxen må resette hver dag. Telenor sier de har fixet det men virker stadig ikke som den skal

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Feil etter feil"

4 ganger er utstyret byttet, fremdeles dårlig og/eller ingen signal, i tide og utide

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Signaler etter oppsigelse"

Jeg sa opp tv-abonnementet mitt med virkning fra 1. des ´21 (inkl oppsigelsestid). Ble refundert for faktura for desember, men tv-signalene har jeg fortsatt (ennå er det 13.02.22). Bor i blokk og bolig nummerne i blokka her er ikke lette å forstå seg på, så kanskje de har kuttet signalene til en annen leilighet her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG ELENDIG ELENDIG ELENDIG"

Problem med dekoderen.Ble lovet en ny dekoder,får en gammel dekoder I posten med ødelagt hdmi utgang og en løs plate inne I dekoderen.Hva I svarte hel.....E er telenor driver med.Holder de kundene sine for narr.Har virkelig lyst å anmelde de for lureri

Andreas A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"De leverer ustabile signaler og ikke tv2"

Ønsket å få programmene jeg betalte for uten at programmene stoppet midt i sendingen. Eneste jeg fikk beskjed on er restarte som ikke hjelper. Sa opp abonnementet men da er der jo 1 måned fra 1 neste måneds oppsigelse. Styr unna telenor alle de andre jeg har brukt har levert bedre og bedre kunde behandling. 30+min i telefon kø

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Telenor Twee app virker "gammeldags", oppdateringer er nedgradering."

Siste oppgradering av Twee appen er en forverring. For mange funksjoner, for mange klikk og lite inuitivt. Appen er etter hvert blitt en utrolig treg applikasjon og bruker 15 minutter på å "starte opp". Bildekvaliteten er også et problem. Øvrige apper fyrer opp umiddelbart og viser krystallklare bilder. Hvorfor?? Umulig å få sendt feilmelding på fornuftig vis. Begynner å gå lei, og vurderer kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ventet i snart to mndr på TV2"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser mest på NRK1 og NRK2, men følger også et par serier på TV2. Plutselig en dag fikk jeg ikke lenger tilgang til den kanalen. Telenor sende en lei-seg-sms, men de måtte bare forhandle en liten stund til så ville det ordne seg med TV2. Det er snart to mndr og diverse lei-seg-smser siden. Og Telenors kompensasjonstilbud mens jeg venter på TV2, er ikke interessant for meg. Nå har TV2’s flaggskip Hver gang vi møtes åpnet ny sesong, og jeg må flakse rundt til slekt og venner for å få det med meg. Hvor lenge må jeg vente??? Kan jeg på en enkel og juridisk sikker måte befri meg fra kontrakten med Telenor, er jeg klar til å bytte TV-distributør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt med. Elendig service."

Måtte vente nesten en time før noen svarte. Vi ble enige om at vi skulle få en ny router. Den har ikke kommet innen en uke. Hva med garanti. Alltid på nettet!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ustabil dekning. Dårlig kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Mer ustabil dekning etter at Telenor kjøpte CD. Vanskelig å melde feil. Kundeservice sier bare at jeg må skru av og på, selv om jeg sier at dette nettopp er forsøkt. I høst sluttet dekoderen å virke i flere dager. Etterpå falt TV2 ut pga forhandlings- problemer. Har nå skiftet til annet selskap. Nå virker alt, og jeg har TV2! Kommer aldri tilbake til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Hva er best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vurderer å bytte til Allente. Har parabol på hytta og T-Wee hjemme. Vil spare flere tusen i året ved å bytte. Noen som har erfaring?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Arrogant og elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter mer enn en mnd uten TV2 og uten annen kompensasjon enn 100 bestilte jeg overgang til Eidsiva i romjula. Fikk ikke sagt opp Telenor før 3.1 og fikk da vite at jeg hadde en mnd oppsigelsestid + inneværende måned! Må derfor betale i 2 mnd etter bytte av leverandør. Ikke snakk om at de kunne gjøre noe med det. Aldri mer Telenor!

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Kabel."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde skriftlig avtale med telenor til en naboeiendom, som de brøyt pga. anlegg. Så er misfornøyd med telenor.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR