Altibox TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig tilbud og dårlig teknisk. Masse feil og ingen kompensasjon. Henvendelse til kundeservice prøver gjøre meg til synderen. Anbefaler velge annen leverandør om mulig.
Ingen kompetente mennesker som kan gi deg ett svar. Når en er kunde må man vel kunne forlange noe bedre service. Men ut i fra telefonsamtaler så må det jo være mye feil hos Viken Fiber.
Har ikke vært bort slikt utstyr som må restartes stort sett hver uke. Både Dekoder og hus sentralen , Plages med lyd og bilde som ikke er synkronisert etter en stund . dette er særlig ved opptak . helt umulig produkt .
Kundeservice som behandler kunder som idioter. Har meldt feil og forsøkt alt mulig. Kundeservice benekter fellesfeil tross kontakt med 5 naboer (sikkert flere) med nøyaktig samme problem. Ignorant, overfladisk, løgnaktige, udugelige, svindyre.
Mest upolitlige opplegget!!!! Finn deg et annet alternativ har aldri fungert
Har hatt Altibox 500/500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».
Elendig internett som virker annenhver dag. Tv-signaler hopper inn og ut hele tiden. Dyrt er det også. Helt enkelt fantastisk dårlig!!