Meny

Altibox TV omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
2
av 7 innen
tv-selskap
60%
anbefaler
Altibox TV

"Nye altibox"

Omtale om Altibox TV skrevet av Bernt for 19.01.2020 09.10

Altibox TV har totalt 288 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Nye altibox"
2 syns denne omtalen er nyttig

Installerte ny Q22 dekoder for mitt altibox abonnement. Syntes skarphet og detaljeringsgrad på bildet ble dårligere. For eksempel er detaljene på ansikter, fotballbaner og skog for dårlig, det blir bare en flate med en farge og uten detaljer. Tok kontakt med kundeservice og fikk god support. De oppdaget at kabel mellom router og TV var for dårlig og denne ble byttet. Dessverre ble ikke bildet bedre. Generelt er det vel dessverre slik at altibox har for dårlig bildekvalitet

Bytt.no
"Nye altibox" skrev Bernt om Altibox TV

Har du en tilsvarende erfaring med Altibox TV?
Gjør som Bernt og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Problemer med innlogging"

Etter å har vært kritisk i går viste det seg at feilen ikke var dekoderen men en svitsj hos huseier noe som ble fikset i går kveld og alt fungerer igjen:)

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Viken Fiber har en veldig dårlig servicegrad"
2 syns denne omtalen er nyttig

Merker stor nedgang i servicegrad ved fusjonen mellom Viken Fiber og Fiber1. Det kan ta opp til 3 dager før du får service. Ingen mulighet til å følge med når tekniker kommer. Viken legger skylden på montør ved service request. En riktig dårlig kundebehandling . Vil absolutt ikke anbefale en leverandør med en så arrogant kundebehandling. Styr unna. Dessuten kommer 5G snart og VikenFiber er historie...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bra internett"

Bra internett, men HELT tragisk router og tv... Svært lite som fungerer optimalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Viken Fiber (Altibox) vet tydeligvis ikke hva en avtale skal inneholde av informasjon ved angrerett. Deres frist for å angre gjelder i 14 dager fra avtaleinngåelse. Loven sier 14 dager fra avtaleinngåelse eller fra da varen blir levert. Det at varen viser seg å være noe helt annet enn det den svært så pågående "selgeren" presenterer avviser de totalt. Styr unna Altibox. De vet ikke hva kundeservice er.

Altibox TV har totalt 288 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR