Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon
Har du en tilsvarende erfaring med Altibox TV?
Gjør som Guttorm og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.
Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox
Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.
Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama