Altibox TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig mange feilkoder, og utålbart ofte feilkoder. Altibox benytter seg av en dekoder som kan betegnes som "Jalla". Legg til at de har en kundeservice som ikke forstår at dekoder er helt bak mål, og man egentlig ikke har bruk for den. Nvidia går utenpå altiboks dekoder. Altiboks påstår selv at dersom du ikke er fornøyd, så vil Nimbus ta kont innen 2 virkedager. Feil, prøv ca 20 virkedager. Det er realiteten. Med dette takker jeg farvel. Altiboks, dere har myyyye å forbedre.
Sa opp abonnementet i mars, og i bekreftelsesmailen(som dessverre la seg i søppelpost) ble jeg opplyst om at oppsigelsestiden var en mnd. Nå har jeg fått ny faktura i mai, og de mener nå på at jeg idag har sagt opp. (Søppelposten slettes automatisk etter 30 dager, så har ikke bevis for at dette ikke er tilfelle). Helt utrolig at dette ikke ble registrert i deres system før.
Bare tull med opptak.Får ikke slettet "Forsett å se" som man gjorde før oppdatering "Forbedring av Altibox TV"
For mange feilmeldinger over kort tid. I dag er feilen 204, forrige dagen 400.
Et solid overpriset produkt! Viken Fiber leverer stabilt og bra Internett. TV løsningen til Altibox er tilnærmet ubrukelig, og det virker ikke som Altibox synes det er noe å bry seg om? Det skjer ingen forbedringer! Problemer med stopp og feilkoder både på App og på Model A. Det eneste "bortforklaring" jeg har hørt er at signalet ikke må gå gjennom flere switcher. Tøys fra ende til annen, mao.
Har hatt Altibox i mange år nå, siden 2005. Altfor dyrt, men pålitelig og raskt. Modell A dekoderen er og helt pålitelig. Ingen hakking eller krasjing på den. Streaming apper kjører feilfritt.
Blir dyrere og dyrere hvert år, er som alle andre selskaper. men når du får et tilbud fra noen andre går de ned til halv pris igjen