Meny

Altibox TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Middels
2
av 7 innen
tv-selskap
59%
anbefaler
Altibox TV

"Dårlig kundebehandling og kvalitet på tjenesten."

Omtale om Altibox TV skrevet av Kordula R for 10.07.2020 16:51

Altibox TV har totalt 296 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox TV?
Kordula R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og kvalitet på tjenesten."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært Altibox-kunde i noen måneder. Siden Altibox-installasjonen var det dessverre ikke en eneste rolig kveld med TV-en. Hver gang etter å ha slått på TV-en begynte bilde å blinke. For å stabilisere bildet tar det ofte omtrent 45 minutter-med reset, starte på nytt osv. I dag fungerer ikke dekoderen i det hele tatt. Jeg ringte Lyse kundeservicen at de skal sende noen som skal se hvor er feilen - dessverre uten noe resultat, ingen dukket opp. Jeg har ikke noe godt å si om håndtering av Altibox problemer. Jeg anbefaler ikke Altibox til noen.

Bytt.no
"Dårlig kundebehandling og kvalitet på tjenesten." skrev Kordula R om Altibox TV

Har du en tilsvarende erfaring med Altibox TV?
Gjør som Kordula R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Bare tull i 5 år nå"
4 syns denne omtalen er nyttig

Utallige henvendelser til support løser ikke problemet og de vil ikke sende folk for å sjekke. Elendig/ustabilt nett og tv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Fraråde å abonnere Altibox, Dårlig kundeservice, juks på bindingstida"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk mye problem da jeg startet med. Dekoder og tilkobling var ikke i orden før det var gått 10 dager. Fakturerte flere dekoder enn jeg hadde fått. Satt på bindningstid i 12 måneder når de sa i telefonen og på bestillingsbekreftelse at det ikke var noe bindingstid. Ikke bare 12 måneder de satt på, de satt på 14 måneder. Har nå sagt opp i 6 måneder i forveien. Elendig kundebehandling, høy pris og det verste var juks og lureri!!!

Sveini74
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kvalitet på overpriset produkt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Etter at altibox gikk over til huawei tv bokser med kombinert fjernkontroll fra samme leverandør, så syns jeg kvaliteten deres har gått til elendige bunnivåer. Nå har jeg hatt mer problemer med fjernkontrollene til huawei på 1 måned, enn jeg hadde på 12 år med motorola sine altibox løsninger. Så da blir det å gå tilbake til logitech fjernkontroller, da huawei/altibox sin fjernkontroller er simple i byggkvalitet, lagger, plastikknappene blir innklemt og kvalitetsfølelsene er generelt elendig. At de også la om til poengsystem i stedet for pris pr kanalpakker, for å forvirre kundene enda mer gjør ikke ting bedre. Føler aldri vi har fått mindre for pengene enn det vi gjør nå. Ekstremt misfornøyd og teller på knapper om altibox som leverandør skal skiftes ut innen kort tid. Her må det kraftig skjerpings til for at kunder skal kunne ta dere seriøst lenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Altibox da jeg hadde det, men fryktelig mye problemer da jeg skulle si opp. Fikk regninger flere måneder etter at abonnementet var avsluttet, og purringer på disse selvom jeg gjentatte ganger hadde vært i kontakt med kundeservice og de bedyret at disse var slettet. I tillegg begynte de plutselig å sende meg regninger på en adresse hvor jeg ikke har bodd på mange år, og hadde ingen god forklaring på hvorfor. Etter så mye rot velger jeg aldri Altibox igjen. Har Telenor nå, og fornøyd med pris og utvalg. Her er det endel billigere enn Altibox.

Altibox TV har totalt 296 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR