Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
878 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 878 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
630
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsigelse uten tilbakemelding

Omtale av  Stian J

Har sendt oppsigelse av mitt abonnement til dere flere gang, blir oppringt fra kundeservice hvor dette blir bekreftet, hvor vi avtaler oppsigelse. Det kommer ingen bekreftelse fra dere etterpå som dere påstår skal komme. Fakturaer kommer som vanlig. På min side står det heller ikke noe om at jeg har vært i kontakt ned dere Når dere sendte utstyret til meg blei det sent i retur pga at dette var noe jeg ikke skulle ha og dette ga jeg uttrykk for når dere kontaktet meg ang dette

Svar fra Allente TV
22.11.2022 13:14

Hei, Beklager så mye for opplevelsen med kundeservice. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til på telefon 915 06070, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Parabol/satelitt-tv

Omtale av  Hege

Har bare positivt å si om tv signaler fra parabol. Har hatt perfekte signaler fra parabolen fra canal digital i snart 20 år nå 👍

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:18

Hei Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Allente

Dårlig regularitet. Ikke teksting for de med fibertilgang.

Omtale av  Robert

Ikke teksting for de med fibertilgang. Dårlig regularitet. Kundeservice kun for "språkmektige". Kort sagt elendig. Vi er et helt sameie som er like i vår vurdering av Allentes tjenester. Abonnementet er sagt opp.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:19

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i oppsigelsestiden. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Elendig

Omtale av  Greta L

3 mnd uten tv signaler og nytter ikke kontakte Allente,lover teknisk hjelp uten resultat så langt.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Et mareritt av kaos å få abonnement hos Allente

Omtale av  Rune V

Ansatte som ikke kan jobben sin, sender inkassovarsel på noe jeg ikke har, lyver om at de har dekoder som kan tape programmer, Sender feil dekodere flere ganger. Har til sammen sittet i telefonen vedr. problemer med Allente i ca 37 timer, fordelt på ca 2 måneder, Forbruker rådet må nå kobles inn for å stoppe dette firma Rune V.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig styr unna

Omtale av  Simen

Har hatt allente i 2 måneder nå. Og har fortsatt ikke fått tilgang til verken Viaplay eller TV2 play enda, selv om vi betaler for dette. Kundeservice er umulig å nå, og ved kontakt får man stadig beskjed om å ringe igjen senere. Desverre går det ikke ann å gi en stjerne. Så måtte bli en hel en, selv om jeg synes 279 i måneden med binding, uten att noe som hels kan benyttes i abbonomentet er forferdelig. Ender nokk med en mail til forbrukerrådet i mitt tilfelle.

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:20

Hei, Beklager så mye for ventetiden på telefon/chat, vi har hatt litt ekstra pågang i det siste men nå skal det være bra igjen. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, om du fortsatt trenger hjelp eller lurer på noe. Med vennlig hilsen, Allente

Ubrukelige tjenester

Omtale av  Frank

Inngikk avtale om mobilt bredbånd. Det viste seg at dem ikke kunne levere som dokumentert avtalt. Skitt happens tenkte jeg, det er et langstrakt land med forskjeller. Tok telefonisk kontakt og ba om at dem tok affære - var fleksibel og forståelsesfull på om det ikke var løsning, dem la på! Skrev et uttall av e- poster og ringte. Fikk ikke svar! Men inkasso sendte dem! Klaget dem inn for Brukerklagenemda (BKN), der fikk dem kritikk for manglende info og anbefaling om frafall av alle krav. Allente svarer med å sende nytt krav. I mitt tilfelle har dem ikke en sak, så je tar den videre med rettsak. Gjør det da jeg regner med å vinne, men der er til nå 10 måneder med fanskap. Hvor mye mer vil vise seg, men Fuck You Allente, dere har møtt på kvist her. Minner om at det er samme selskap som eier Telenor. Gjett hva jeg gjør med dem på mandag!

Svar fra Allente TV
15.11.2022 09:21

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR