Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig kanal sammensetninger, alt for mye reklame, latterlig dyrt.
Kundeservice som kun vil ta ting muntlig. Skal absolutt ha e-post-adressen til kunden, men gjør seg utilgjengelig selv. Etter flere forsøk på si opp abonnementet, finner de på ny dato selv senere, slik at oppsigelsestiden forlenges unødvendig. Lyver også om at de ikke har hatt kontakt tidligere, tross at det legges fram dokumentasjon. Da svarer de på noe helt annet, ny saksbehandler hver gang, vil ikke forstå. Helt håpløst å ha med å gjøre. Tragisk svindelfirma, fraråder alle å ha noe som helst med Canal Digital å gjøre.
Bare dyrt. Et av markedets dårligste alternativ i forhold til produktet.
Dårlig kundeservice og selgere som lyger til seg kunder.
Hold dere unna CD. De vil forsøke å selge deg dyrt utstyr. TV signalene detter ut og du må selv betale for nye deler og reperasjon, selv om utstyret er ganske så nytt.
Tyskland har i mange år vært vår viktigste handelspartner. Skandaløst at det da ikke tilbys en eneste tysktalende kanal i standardutvalget. Bytt ut noen av de vulgære intetsigende amerikanske søppelkanalene med tyske sendere!
Har vært kunde hos Canal Digital siden midt på 90-tallet. Under flytting i 2016 byttet vi til GET, da dette var mer praktisk i ny bolig. Var da midtveis i en 12-måneders avtale, men satset på at han som kjøpte boligen vår kunne overta abonnementet. Han ville ikke dette, så vi ble stuck med bindingstiden. I desember prøvde vi å si opp abonnementet, men dette var enklere sagt enn gjort. Utrolig mye vanskeligere å komme fram til de som man kan si opp abonnementet enn de som tegner, pussig... Regningene bare fortsetter å dale ned, og her er det ingen som er interessert i å hjelpe. Etter mange forsøk ble omsider abonnementet vårt satt til stengingsdato 1.5. Da har vi betalt rundt 4000 kroner etter nyttår for et produkt vi sluttet å bruke i august. Haugevis av feilinformasjon og manglende lyst til å hjelpe. Styr langt unna!!!