Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
880 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
880 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 880 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
632
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Roger H

De som sitt og tar i mot telefonen har ikke peiling på hva de holder på med.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Håpløse å få noen gode anbefalinger

Omtale av  Oddbjørn

Håpløst selskap nytter ikke å sette sammen ønskede pakker. Kommer til å bytte så snart det er mulig

Svar fra Allente TV
23.10.2020 12:15

Hei Oddbjørn! Det stemmer at det ikke er mulig å legge til enkeltkanaler inne hos oss, men du kan velge mellom en rekke ekstrapakker for å utvide og tilpasse innholdet i abonnementet ditt. Mer om ekstrapakkene som vi tilbyr kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kanalpakker/alle-kanalpakker/ Hilsen Canal Digital

Treigt

Omtale av  Jan P

Gått en måned nå fra varer og installatør kom,manglet deler,kom ikke til avtalt tid,og det gjorde heller ikke installatør,tatt opp via tlf,men her sitter jeg da😤

Parabolboks med opptak som jeg fekk i sommer er det bare problemer.

Omtale av  Anders H

Har fått svar fra Canal digital , det er bare å ta kontakt med kundeservice så skal alt ordne seg, når man har ringt kundeservice kanskje 10 ganger på under et år ,ser det ikke ut som det å ordne opp står serlig høyt..

Svar fra Allente TV
08.02.2021 09:50

Hei Anders H! Det er veldig beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med vår nyeste dekoder, og du føler du ikke har fått hjelp av kundeservice. Slik skal det ikke være. Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke kan hjelpe deg, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Igjen så beklager vi for opplevelsen som du har hatt med vår kundservice hittil, din tilbakemelding vil bli tatt videre. Hilsen Canal Digital

Verdens tregeste tuner!!

Omtale av  Svein

Alt går kjempetregt. Kanalbytte går tregt. Bruker alt for lang tid på alt uansett hva du vil bytte til. Kjempedårlig!!

Svar fra Allente TV
25.09.2020 07:51

Hei, Svein. Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig service

Omtale av  Gøran

Ikke kjøp den one place tuneren den gamle hvite er bedre nå du ikke har nett til kobling bare tull og bruke så mye på no som ikke er bra.

Svar fra Allente TV
08.02.2021 09:50

Hei Gøran, Så leit at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, det er veldig beklagelig å høre. Vil gjerne informere deg om at vi nylig har hatt en oppdatering på OnePlace dekoderen som skal ha løst mange av problemene knyttet til det å ikke ha dekoderen koblet til internett. Den nye software oppdateringen har gjort brukeropplevelsen uten internettilkobling mye bedre, så vennligst sjekk om din dekoder har den nyeste oppdateringen. Forhåpentligvis vil dette forbedre din opplevelse med OnePlace dekoderen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital

Telefonterror

Omtale av  Johan

Canal Digital gir sig ikke. Det skal de ha. Siden jeg flyttet inn på nåværende adresse for ca 2 år siden har jeg blitt oppringt minst 20 ganger. Ganske slitsomt ettersom vi ikke engang har TV - noe som jeg forteller dem hver gang de ringer. Inklusive at jeg ikke er interessert og at de kan slette meg fra deres register. Med tanke på fremgangsmåten de bruker for å verve nye kunder vil Canal Digital være det absolutt siste selskapet jeg blir å kontakte hvis vi en dag skaffer oss TV.

Svar fra Allente TV
25.09.2020 07:51

Hei, Johan. Beklager så mye for dette, vi ønsker så absolutt ikke å ringe for mye. Du er varmt velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice enten via vår facebook side, chat på vår hjemmeside: https://www.canaldigital.no eller telefon 915 06070 slik at vi kan legge inn og fjerne ditt telefonnummer fra alle våre salgsregistre, igjen, beklager så mye for dette! Hilsen Canal Digital

Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR