Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
878 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 878 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
630
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no

Problemer med strømmetjenesten

Omtale av  Tom A. N

I flere dager problemer med å logge inn på Allente. Ingenting funker. Kommer ikke inn på kundeservice. Måtte inn på Canal Digital Go for å få tilgang på strømmetjenesten som jeg betaler for. Stor frustrasjon Kommer heller ikke inn på Min side.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Håpløst - kort oppsummert.

Omtale av  Kristin T

Alt er elendig: kundeservice, dekoder og app… ingenting er noenlunde positivt.

Håpløst å logge inn

Omtale av  Bjørn

Har gjentatte ganger forsøkt å logge inn på min side , men kommer ikke inn. Forsøkt å chatte, men får bare mange forslag som ikke fungerer

I kveld, ca 10 sek. venting.

Omtale av  Roger

Super hjelp av en hyggelig fyr. Tolmodig med en pensjonist, god forklaring og hjelp med problemet.

Styr unna! Forferdelig dårlig kundebehandling

Omtale av  Daniel K

Har vært trøbbel fra start med juging, misvisning og problemer etter problemer. Resultatet av dette var "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss." 1. Allente sa at jeg måtte kontake Elkjøp for å fryse mitt abonnement noe som var feil. 2. Jeg fikk beskjed av Allente at frysen nå var i orden 3. Fikk faktura på nesten 800kr en liten stund etterpå, frysen hadde aldri blitt registrert og de tar forskuddsbetaling på 2-3 måneder. 4. Det blir til slutt fryst og fakturaen blir slettet. 5. Får bekreftelse på at de har motatt min klage/oppsigelse 6. 6 uker senere ringer jeg og får beskjed om at klagen aldri har blitt registrert selvom jeg har bekreftelse på mail. Dette har resultert i flere runder med kundebehanlere i Allente som ikke har vært noe interessert i å hjelpe meg og egt bare behandlet meg som om jeg var en plage, Allente erkjente til slutt at jeg har blitt behandlet for dårlig. Resultatet av dette bar "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss."

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bindingstid

Omtale av  Cato F

Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato

Svar fra Allente TV
20.01.2023 13:12

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente

Kontakt og mangel av NRK

Omtale av  Sten

Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!

Svar fra Allente TV
20.01.2023 13:17

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR