Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
878 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 878 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
630
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no

Angrefrist benyttet på Allente 1 boksen

Omtale av  Obynild

Umoden boks. Ikke kompatibel med hjemmekinoanlegg. Stadig heng, resetting, svart skjerm, heng også etter booting, resetting til fabrikkinnstilling, bytte av boks hjalp ingenting. Trøbbel hver dag inntil vi benyttet angrefristen og returnerte boksen. God hjelp fra kundeservice, men til ingen nytte.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:40

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Med vennlig hilsen, Allente

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Allente App og parabol.

Omtale av  Ingvar

Appen må logges inn på smart tv hver gang den skal brukes, man må logge inn via pc eller smarttelefon hver eneste gang appen åpnes på tven. Vi har parabol i tillegg, dekoderen har ingen smart-funksjoner lengre etter i våre(2022) hvor allente bare fjernet dette på dekoderen. Vi må da kjøpe ny dekoder for smart-funksjoner og lagring...allente sier at appen er en betaversjon og vil fungere i desember...vel vi betaler for et abonnement som inkluderer en fungerende app og som inkluderer en fungerende dekoder. Dette var dråpen, abonnementet hos allentet avsluttes.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:42

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår app. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen. Vi vet vi har fortsatt mye å lære, derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

teknisk support trykk 2.

Omtale av  Liv

Streamer med Apple 4k tv. og har pakken Large. Har ikke hatt Eurosport 1 og Viasat Film på programoversikten i over 3 uker.Har kontaktet spesial teknisk flere ganger, som sier de vil se på problemet og kontakte meg! De har enda ikke kontaktet meg. Jeg vil vite om når jeg kan forvente at problemet blir løst, eller om det er uløselig? Plutselig var også DR1 / DR2 / TV2 D borte, men de kom da i hvert fall tilbake etter 1 uke.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:43

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med AppleTV'en din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Umulig å forholde seg til.

Omtale av  Christian B

Nettsiden virker ikke, har prøvd å bestille nett i over ett halvt år, men det beste jeg fikk til var at det ikke ble fakturert for bredbånd. Hoderystende at dette skal være et profesjonelt firma.

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:44

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Avtalesvikt

Omtale av  Tore

Fikk et tilbud om gratis frem til midten av Oktober fra allente,men Nå forlanger de forskuddsbetaling i September for halve Oktober. Ringte kundeservice, og fikk ei nebbette svensk dame,som tydeligvis ikke var interessert i å hjelpe. Hun var direkte uhøflig. Værste kundeservice!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice og internett!

Omtale av  Kenneth B

Startet som kunde i Canal digital, Allente lever ikke opp til forventningene! Ustabilt nett og ræva service. Skal ut umiddelbart!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Hvis du har privat og bedrift abonnement registrert med samme e-Mail og kontakt Persona

Omtale av  Elvira T

Kundeservice på bedrift og privat kan ikke gjøre jobben sin. Privat og bedrift abonnement registrert på samme navn og samme e-post. Data fungerer bare på privat siden og registrer ikke oppsigelse på begge to. Må tas kontakt på telefon med kundeservice (hvem vil ikke forstå den) 6 mnd ikke registrert oppsigelse bare sendte straffefakturer og påpeke om noen min galt!!!!! Svindel og uprofesjonalitet personer!!! Aldri anbefaler!

Svar fra Allente TV
14.10.2022 09:45

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR