Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
878 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 878 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
630
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk kvalitet og service

Omtale av  Marius

Aldri hatt problemer med sendinger og alltid fått utmerket hjelp på kundeservice. Fine kanalpakker og får mye for pengene.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Var bra før, nå er det ille.

Omtale av  Ida S. B. S

Ble oppfordra for et år eller to siden til å bytte min ganske nye dekoder i en oneplace dekoder. Jeg var fornøyd i starten, og anbefalte også oneplace til foreldrene mine. Det ble fort veldig mye problemer, og etter å ha prøvd alle deres råd (som førte til at alt innspilt ble lagra og ellers lite) ga jeg til slutt opp og valgte å bytte leverandør når jeg flytta. Foreldrene mine har i mellomtiden hatt ekstremt mye problemer, og fått forferdelig dårlig hjelp og service. De har også fått den hjelpen som gjør at alt blir slettet og ellers lite, men i motsetning til meg fikk de ikke noe plaster på såret i form av gratis leie av 30 filmer (husker ikje helt hvor mange det var). De har bedt om ny dekoder før det hadde gått et år på grunn av alle problemer, men det fikk de ikke. De har heller ikke fått det når de har bedt om det senere. Nå er det så ille at man skulle tro det er en skikkelig gammel og slitt dekoder. Den er vanskelig å starte, kanaler funker ofte ikke, den hakker mye, særlig når det et innspilte programmer, det går ofte ikke å starte programmet på nytt, setter du på pause slår den seg som regel av etter noen få minutter, lagringskapasiteten har krympa mye, og det er sikkert fler ting jeg ikke husker i farten. Jeg viste ikke det hadde blitt då ille før jeg skulle se tv med dem for første gang på lenge. De er over 70 år begge to, og synes det er vanskelig både å vite hva man burde kunne forvente seg av levetid og å Ringe å klage. Jeg er sjokkert over hvor dårlig hjelp og service de har fått, og synes Canal digital burde skamme seg over å behandle folk så dårlig og gi SÅ dårlig servise!

Kritikk til kundebehandling

Omtale av  Ike

Canal Digital har en svært dårlig kundebetjening - de leverer ikke på Min Side - når de ikke klarer å få frem fakturahistorikken til kundene tilgjengelig - den er ute av funksjon .... i lang tid får du følgende svar "Uventet feil" er deres slagord. På deres Chat så virker det som saksbehandler har mange de behandler om gangen, og det går opp til 15-20 min før de responderer. Når du spør om når fakturahistorikken skal komme opp igjen så "drar" de en historie om at du bruker feil nettleser. Fungerer ikke uansett nettleser. Ikke rart dette selskapet oppnår en negativ tilbakemelding på sin kundeservice!

Håpløs dårlig kundeservice.

Omtale av  Falkensten

Jeg har fått tilgang til fibernett og ville vite når jeg måtte si opp mitt abonnement. Kundeservice opplyser meg om at jeg ikke har noen oppsigelsestid eller binding på mitt abonnement og kan ringe samme dag for avslutte mitt kundeforhold. Dagen før oppkobling til fibernett ringer jeg kundeservice for å få avsluttet kundeforholdet mitt, da opplyser ny kundebehandler meg om at jeg kan si opp avtalen men har inneværende måned og neste måned jeg må betale for. Han opplyser meg om at de ikke er ansvarlig for hva andre kundebehandlere har sagt, selv om alt ligger på lydopptak. Skulle bli kontaktet igjen av hans overordnede. Resultat: Ingen ting hørt fra canal digital, ingen svar fra chat. Abbonnementet løper😡😡😡

Bare trist.

Omtale av  Walter

Tragisk kundebehandling etter at tuner krasjet etter en oppdatering de valgte å gjøre uka før jul. Svart skjerm på 3. Døgn de lovte for 3 dager siden å ringe fra teknisk og gi en plan på dette ,men ikke et pip. Ringt inn 3 dager og blir bedt om og smøre meg med tålmodighet. MAKAN !!!!

Svar fra Allente TV
17.02.2021 15:52

Hei Walter, Så leit å høre om denne opplevelsen, beklager så mye! Det stemmer at det ble gjort en oppdatering på OnePlace-dekoderen vår i desember, som løste flere av de generelle problemene som kundene opplevde med dekoderen. Dessverre førte oppdateringen også til at noen få kunder fikk nye tekniske utfordringer med sine dekodere, noe vi jobber med å løse. Dersom du fremdeles opplever problemene du nevner ovenfor, så ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 91506070, eventuelt på chat på nettsiden https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi kan se nærmere på dette. Med vennlig hilsen, Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare lureri og null service

Omtale av  Line A

Styr unna om du kan. Her lurer de deg inn på diverse avtaler, sier en ting på tlf og så får man sms om helt andre ting. Evner ikke å ordne opp, viser til «sine rutiner». Helt håpløst, velg noe annet om du ikke ønsker å bruke noen timer hver mnd på å diskutere med en vegg..

Svar fra Allente TV
17.02.2021 15:52

Hei Line, Så leit å høre at du opplever deg lurt av våre kundebehandlere, slik skal det selvsagt ikke være! Dersom du ble kontaktet av vår salgsavdeling på telefon, så er det slik at SMSen som du takker OK på er den skriftelige og bindende avtalen. Dersom det ble lovet noe annet muntlig enn hva som står skrevet på SMS så er dette noe vi beklager på det sterkeste for, og skal ta videre som en tilbakemelding, slik at vi unngår lignende misforståelser i fremtiden. Med vennlig hilsen, Canal Digital

Oneplace?

Omtale av  Trond K

Oneplace er som beskrevet på Engelsk,hører til på en plass! Nemlig museum! Kan nesten ikke se på boksen uten å bli uvell...

Svar fra Allente TV
15.02.2021 12:41

Heisann Trond! Dette er leit å høre, vi ønsker selvfølgelig at alle skal ha en god opplevelse av OnePlace dekodern våres. Om det er slik at du til tid opplever tekniske feil oppfordrer vi deg til å ta kontakt med våres kundeservice. Enten via telefon 91 50 60 70 eller via våres chat på canaldigital.no. Slik at vi raskt kan ta tak i problemet.

Allente TV har 878 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR