Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Allente TV
1.4
880 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
880 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 880 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
632
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no

Latterlig

Omtale av  Merete

Så utrolig latterlig og useriøst firma! Er så lei! Og kan dessverre ikke bytte da det er bindingstid.

Svar fra Allente TV
21.02.2020 09:00

Hei Merete! Om du har anskaffet et abonnement hos hos så følger det med bindingstid, og i utvalgte andre tilbud vi gir. Vi ønsker selvfølgelig at våre kunder skal bli tatt på alvor og om du har hatt en dårlig opplevelse med oss må vi bare beklage dette. Vi ønsker gjerne at du kontakter vår kundeservice så vi kan se litt nærmere på saken din Merete.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Månedspris på tv-box

Omtale av  Annelise D

Vår gamle dekoder fungerer dårlig, og vi fikk beskjed av Kundeservice at vi kunne få en ny til kr 129 pr/md, en prisøkning som abonnent på kr 1548 pr år. Erfaringsmessig kommer det til å bli prisøkning hvert år fremover, og ingen vet hva det vil koste om 5 år. Tipse Tv2 hjelper deg er vel det eneste vi kan gjøre😕☹

Svar fra Allente TV
20.02.2020 12:45

Hei Annelise! Det virker kanskje som du har kommentert hos et annet selskap enn dem du har vært i kontakt med. Vi her på Canal Digital (parabol) har ikke noen dekodere for øyeblikket som har en avbetalingsplan på dette prisnivået. Vår Oneplace dekoder koster 69,- kroner per måned på avbetaling og vil maks være på 828,- kroner i året og dekoderen blir din til odel og eie etter at avbetalingsperioden er over etter 24 måneder :) Hilsen Canal Digital

Rot med betalingen

Omtale av  Magnar

Har opplevd 2 ganger rot med betalingen. Stenging av signal pga manglende betaling, uten at vi har hørt et pip fra dem. På tross av at det er inngått fakturaavtale med mnd trekk.

Svar fra Allente TV
14.02.2020 08:56

Hei Magnar! Vi har ikke juridisk hjemmel til å endre på faktura eller beløp inne i kunders nettbank, så om du har fast trekk og har utført endringer på abonnementet, så vil vi anbefale at du endrer dette direkte i nettbanken. Med avtalegiro eller e-faktura skal du automatisk få korrekt beløp med mindre endringer utføres etter at selve beløpet og fakturaen opprettes i nettbanken din. I tilfelle du har en maksgrense på selve betalingsavtalen kan det også har skjedd at selve betalingen ikke er utført om du bestillte en ny kanalpakke som førte til økning av beløpet over denne grensen. Du kan imidlertidig kontakte oss direkte på kundeservice, så kan vi sjekke opp i saken din i tilfelle du har urettmessig blitt avstengt her, og det skal jo ikke skje. Du når oss på via telefon med nummer: 915 060 70, på chat via hjemmesiden vår eller på våre facebooksider under navnet: Canal Digital Norge Hilsen Canal Digital

Flott bildekvalitet, men synes det begynner og bli dyrt. Ikke noe problemer egentlig.

Omtale av  Eva

Skulle si opp en av pakkene da vi hadde en i familien som abonnerte på tv2 sport premium p.g.a sykdom. De frøys abonnement og betalingen, ingen overraskelse i etterkant. Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice.

Svar fra Allente TV
29.01.2020 13:17

Hei Eva! Så hyggelig at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Vi forsøker alltid å sette oss inn i våre kunders situasjon og tilby en løsning som fungerer for begge parter, og du må ikke nøle med å kontakte oss igjen om dere har spørsmål rundt deres abonnement her hos oss. Hilsen Canal Digital

Elendig kundeservice

Omtale av  Knut I

Elendig kundeservice, rot og tull når det gjelder faktura. Sender purring på kreditnota og dårlig oversikt.

Svar fra Allente TV
02.01.2020 12:27

Hei Knut! Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice rundt fakturaspørsmål til ditt abonnement, og vi forsøker alltid å gi en så forståelig forklaring som mulig på hvordan vårt fakturasystem, og ditt fakturabilde, fungerer. Du kan alltids kontakte oss igjen på kundeservice via telefon 915 060 70, på chat via hjemmesiden vår https://satellitt.canaldigital.no/ eller på våre facebooksider under navnet: Canal Digital Norge, så kan vi se nærmere på saken din om det fortsatt er noe du føler er uklart Knut. Hilsen Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Værste jeg noensinne har vært borti

Omtale av  Arnit

Nettet ble ødelagt plutselig over natta. Etter masse mas og videresending fra en kundebehandler til en annen og mange dager, kom bravida. De påstod at kabelen hadde blitt rørt og ødelagt av oss, noe som selvfølgelig ikke var tilfelle her. Jeg har verken fått noen operatører eller noe alternativ løsning på saken og sitter nå uten nett og tv i over 8 dager. Jeg har aldri møtt noen så uprofesjonelle eller dårlige kundebehandler noensinne. Eneste jeg får høre er 1-4 virkedager, og når jeg ringe for å purre på saken, så blir jeg bare fortalt at jeg må vente enda flere virkedager. Det er ikke første gang jeg opplever dette. Vil bare si at jeg heller hadde valgt get eller noen annen leverandør. Aldri vil jeg noe med disse å gjøre igjen.

Svar fra Allente TV
09.12.2019 10:27

Hei Arnit! Du har nå kommet til Canal Digital (parabolsystemer) sin side her på www.Bytt.no. Canal Digital Kabel har nå blitt Telenor, vi er og var to forskjellige selskaper så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med din henvendelse ang ditt internett. Dersom du ønsker assistanse med kabel-TV, T-We, internett eller telefoni må du ta kontakt med Telenor. Dette navnebyttet som ble utført på Canal Digital Kabel har skapt litt forvirring siden 23. oktober 2018, men mtp. fremtiden vil det forhåpentligvis bli litt mer oversiktlig. Du finner Telenor sin chatsupport her: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Telenor sin Facebook-side er: https://www.facebook.com/telenornorge/ og du kan også ringe deres kundesenter på 915 09000. Hilsen Canal Digital

Tar betaling etter avsluttet abbonement!!

Omtale av  Morten

Sa opp Canal Digital og hadde betalt min siste faktura. Oppdaget at de hadde trekt enda en mnd etter oppsigelsestid (ca 1000kr). Når jeg ringte for å informere om dette sa de at de hadde gjort en feil og at de ville returnere pengene til min konto etter 2 UKER!!! Det er ikke greit å "stjele" 1000 kr for så å levere tilbake etter 2 uker, jeg trenger disse pengene nå.. Elendig av Canal Digital!! Her bør dere svare for dere! Dette er tyveri i mine øyne!

Svar fra Allente TV
09.12.2019 09:58

Hei Morten! Vi beklager om du har blitt feilaktig fakturert fra oss, det skal ikke skje. Om det imidlertidig har vært benyttet avtalegiro i nettbanken for betaling av fakturaer fra oss før abonnementet ble sagt opp, er det viktig at du sletter denne avtalen selv, da vi ikke har juridisk hjemmel til å logge inn på kunders nettbank og slette dette. Ved tilbakebetaling av tilgodebeløp fra oss, så blir alt slikt betalt ut på 2 tidspunkt i måneden i bulk, og det kan da ta alt fra en dag til 14 dager og vi beklager ekstra ventetid på dette Morten. Hilsen Canal Digital

Allente TV har 880 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR