Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige og hjelpsomme på kundesenteret. Veldig fornøyd. Håper at konflikten løser seg snart, og at kanalene er på plass igjen.
Alt er dårlig. Skurrette bilder. Til tider flimring. Ikke alle opptak som går som det skal.
Er strålende fornøyd med selskapet. Kundene har mange kanaler å velge mellom, får Tidal inkludert, samt arkivtjenestene som er uvurderlig! I tillegg leverer de forrykende hastighet på bredbåndet sitt til en meget bra pris. I det siste har de tatt opp kampen mot storkapitalen i det amerikanske Discovery-konsernet. Respekt! Stå på Canal Digital 😀👍
Canal Digital er den beste og mest pålidelige udbyder på markedet
Alt er dårlig. TV Norge bør bli hos dere, dette er uhørt.
Canal digital har en kundeservise som faktisk suger max - umulig å komme gjennom pr tlf -søppel -
Har et godt forhold til Canal Digital, men er skuffet over at de ikke kan komme til enighet med TV-Norges eier. Kommer til å savne sportskanalene mest. Har bestilt varer og ombestemt meg etterpå. Ikke noe problem med å returnere varene.
Tilbudet er bra, men kundeservicen kunne vært bedre. Vanskelig å få svar på alle spørsmål
En kjempe fin service dem gir ved kontakt og spørsmål.
Dårlig service når man skal ha tak i de. Kun Internett fungerer som det skal.
Stabil tjeneste. Alltid god kundeservice. Prismessig på linje med konkurenter.
Har hvert stående fornøyd til nå. Men etter forhandlingene med Discovery, at dem ikke har greid og forhandle frem en avtale er forferdelig
Holder ikke hva de lover, og hva vi betaler for. Sist det ble innskrenkninger i antall kanaler, lovte dere oss raskt internett som kompensasjon, og det har vi ikke fått
Har aldri vært kundevennlig .... kunden har alltid feil .. hadde det vært 0 så hadde det blitt det
En selger ville sjekke min TV-tilkopling, han ble sluppet inn selv om jeg tidligere hadde gitt inntrykk av at jeg ikke ønsket flere reklamekanaler enn de som allerede fantes i mitt originale tilbud fra flere år tilbake. Han ville ikke oppgi navnet sitt, men ga info om at det ville komme en dekoder m.v. i posten. Alle kanalene, NRK inkl. ville forsvinne i 2016, hvis den nye dekoderen ikke ble tilkoplet. Den kom i siste sommerferie, brakt frem av en hjemmeværende nabo. Pakken vil forbli uåpnet, og andre signalleverandører er aktuelle når eksist. kanaler forsvinner. Selgeren var mektig rystet p.g.a min manglende interesse for junkkanaler og mer reklame. Lettere animert og hoderistende forlot han stedet.
Den 4 desember har jeg bestillt TV + bredbånd via kabel.... den 11. kom tv motaker uten en eneste kabel, kort og fjernkontroll, så kom ruteren men ike DATA modem... den 11 desember ble det fortalt meg at de ettersender det som mangler. Den 18 desember sa de at det kommer sikkert den 19. Den 20 desember sa de at det er send den 14. desember med vanlig post, videre ble det sagt at sendingen var postet den 15. desember. Etter jeg begynte å spøre om hva de har sendt ... viste det seg at de har ikke sendt DATA modem... og den 21. desember fikk jeg vite at de har ikke sendt kort til Tv. Det hjalp ikke å si at i leiligheten hvor jeg skal flytte inn, finnes det ikke noen utstyr fra før... Hva er årsaken? -JULETIDEN den viser seg å være siden 4. desember !