Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna

Omtale av  Otto

Ingen kundeservice, god dag mann økseskaft svar. Veldig dårlig opplevelse dessverre. Disse må være populære hos forbrukerrådet.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice etter feilfakturering

Omtale av  Ern

Blitt feilfakturert for et oppsagt tv-abonnement 3 måneder på rad. Beløpene er ettergitt, men kundeservice nekter for at selskapet har gjort feil, og har ikke engang beklaget. Svarer ikke på det jeg spør om og har total mangel på ydmykhet.

Elendig kundeservice

Omtale av  Thomas

Useriøst firma, bestilte TV/Bredbånd abonnement grunnet flytting, da tidligere firma ikke kunne levere ved nye adressen. Estimert levering satt til 3-5 virkedager. De har etter 28 dager ved skrivende stund ikke greid å levere varen. Gjentatte ganger tatt kontakt med kundeservice (10 dager, 17 dager & 28 dager) forskjellig unnvikende svar og tilbakemeldinger hver gang. Sier de skal sende mail og ringe tilbake noe de ikke gjør. Kunne heller ikke nå gi noe mer konkret tilbakemelding på tidsaspekt, bare at det ordner seg snart. Hadde jeg tatt meg bryet å lese meg litt opp på kundefornøydhet i forkant hadde jeg aldri inngått avtale med de.

Bredbåndet har ekstremt dårlig dekning. Det dekker ikke hele huset

Omtale av  Ole

Jeg har opplevd store problemer med dekningen, den er kun god i et lite område rundt ruteren. Jeg mister ofte dekningen, eller det er lavt signal, hvis jeg sitter kun en etasje over der ruteren står. Selv etter tipsene fra kundeservice er nettet dårlig.

Elendig service

Omtale av  D

Vi bestilte 2 tv bokser + nett til rom, først fikk vi bare tv til det ene rommet, og de sa vi ikke hadde bestilt mer, så måtte vi betale 2000 til 3000 kr ekstra for å få det vi skulle få til samme pris 1 til 2 måneder senere... Og nå som vi har fått tv på begge rommene og nett til stasjonær pc, så har dem ikke lagt inn nett til t-we boksen. (Da funker ikke mange av funksjonene til boksen som f.eks å se på netflix, viaplay, flerromsbruk osv.) Vil ikke anbefale canal digital til andre etter dette. (Er vel "svindel" når vi bestilte dette ifjor sommer og fikk beskjed om at den ekstra tv boksen og montering ikke ville koste ekstra, så blir det 3000 kr mer og 1+ måned senere enn vi hadde bestilt det)

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Misfornøyd

Omtale av  Markus

Darlig kundeservice, dyrt, og de "gjor seg vanskelige" dersom man onsker a si opp kundeforholdet. Anbefaler pa det sterkeste alle a sende oppsigelse rekommandert, slik at man har en skikkelig kvittering pa at oppsigelse er sendt. Ellers vil nok bare de manedlige regningene fra denne frekke leverandoren bare fortsette a komme!. De er heller ikke noe serlig villige til a fortelle deg hvor mye data du bruker pr. mnd, og det er ikke mulig a sjekke selv via min side.

Kunnskapsløse og fullstendig mangel på kommunikasjon

Omtale av  Jørgen

Deres T-We dekodere, et bra produkt leveres i utgangspunktet med TV signal kabel for fremføring av TV signal. Når dekoderen er for TV og multimediesignaler bl.a. T-We tjenestene, og bruksanvisningen viser grafisk slik kabel medfølger, burde den følge med! To mottatte feilforsendelser en med samme TV kabel allerede mottatt, og en med en splitter, altså abonnerte tjenester kan ikke benyttes... Kundeservice kontaktet skriftlig og via telefon 9 ganger i løpet av 3 uker uten løsning.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR