Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gammeldags men relativt stabil TV tjeneste.

Omtale av  Frank

Har hatt Telenor / Canal digital i mange år. Har stort sett vært fornøyd. Fiberlinja leverer minst det den skal og er 100% stabil. Dekoderen, selv om den er av nyeste type virker litt gammeldags. Savner skybasert opptak, men er stabilt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig

Omtale av  Carine M

Dyrt, leverer ikke utstyret, rot med kundeservicen, måtte betale for hele pakka selv om de kun har levert internett. Historien går helt tilbake til oktober 2017 og vi må fremdeles bruke parabolen for tv

Kundebehandling anngående oppsigelse

Omtale av  Tore N

Ikke noe kundevennlig kundeservice på Canal digital når man skal si opp fikk en ekstra måned å betale på grunn av at det er første i dag 2.mnd oppsigelses tid i stedet for 1 som det skal være. datasystemet er sånn sa kunde behandler .(kansje det er på tide og oppgraddere sitt kunde senter/behandler program)?😀

Holdningen Telenor har til avtaler.

Omtale av  Per

TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober. Sakset fra Telenor sin beskrivelse av virkningene av en oppsigelse. Min erfaring er at de kutter forbindelsen så snart abonnementet blir sagt opp. Ved krav om å bli koplet opp øyeblikkelig og i henhold til den avtale de selv har produsert, er svaret at det må saksbehandles før en eventuelt kan bli tilknyttet nettet.( leser de ikke sin egen hjemmeside?) Det er kanskje på tide å foreta en gransking av de som er ansvarlig for denne ukulturen.

Ikke fornøyd med hjelpen gjennom 7 år. Fornøyd med Twe og internett når det fungerer.

Omtale av  Gerd F

Etter 7 års problemer, kvier jeg å kontakte Telenor. Settes over hit og dit.. Timesvis med forsøk på kontakt og ikke få det. Stort sett hyggelige kundebehandlere. Problemet ligger i at de skylder på hverandre. Eltel, Canal Digital og Telenor. Jeg er utmattet.. I går traff jeg en som opprettet en sak og jeg lar Telenor få sjanse til å finne ut av problemene mine før jeg avslutter kontakten og går tilbake til antenneløsning og Rikstv og mobilt bredbånd fra Telia. Betaler 15300 pr år og har problemer med nettkvalitet og TV som hakker og fryser og som nå siden før pinse, er helt uten signaler.. Fordi det ikke leveres nok signaler gjennom Fiberen.. Kundebehandleren i går hjalp meg å måle fra pcen.. Signalene var så dårlige at de ikke ville kunne få opp signaler til TVen.. Hvorfor? Det skal nå taes tak i.. Får en refusjon får tid med problemer og forsøk på å få hjelp? Selskapet bør gjøre noe med koordingeringen sin mot kundene.. Det er ikke hver og en som prøver å hjelpe som er problemet.. Det er det oppdelte systemet.. etter min mening..

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har fungert problemfritt med Telenor TV

Omtale av  Aslak E. H

Var CanalDigital kunde før. Tilfreds med at Decoder fungerer godt etter at jeg fikk byttet en eldre Decoder fra CanalDigital. Hadde problemer med ustabilt internett. Gjennom god hjelp hos kundeservice fant vi ut at router var defekt. T-we har fungert problemfritt og inneholder mye nyttig. God datasikkerhet. Ok pris. Minus Blir tvunget til å abonnere på grunnpakke med mange søppelkanaler med tomt innhold, for det meste verdiløse idiotiske serier. Skulle heller vært en billigere grunnpakke med kun reklamefrie kvalitets kanaler. Alt for mye ødeleggende reklame, for spilleselskaper. Alt for mange programmer som går i Reprise.

Ingen dekning der jeg bor, bestilt tilleggsutstyr i posten.

Omtale av  Gunn M

Bestillingen har aldri blitt gjennomført, de sier at pakken er blitt sendt i retur 3 ganger, vi har ikke mottatt hente melding. Vi har vært kunder i 20 år, fortsatt er ikke tlf nr knyttet opp til abonnementet, de skylder på hverandre og lover at de skal ordne opp!! Noen av kundebehandleren skulle bare jobbet skriftlig.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR