Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare rot

Omtale av  Hg

Konstant tull med abonnement og faktura de siste 3 årene.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har ikke så mye godt å si om canal digital

Omtale av  Evy H

Får ikke tilstrekkelig oppfølging og hjelp ved problemer.

Sleipe og arrogante... Velg for all del et annet alternativ

Omtale av  Tommy P

Ringte og sa opp abonnement i starten av august, pga at vi allerede hadde fått installert fiber. Måtte da betale for denne måned, samt neste måned. (2mnd) I løpet av samtalen ble det lagt fram at det var en måte å unngå disse to månedene på. Dette, ved å verve, (prakke) dette over på noen andre. Skulle også få 1000 kr i vervepremie... Sa ja til dette i håp om å kunne slippe unna ekstra omkostninger. Det som derimot ikke ble nevnt var at "jeg herved ikke sa opp mitt abbonement". Dette ble sendt i mail som jeg var sikker på var reklame og som dermed havnet i søppelkurven. Når jeg trodde oppsigelsestiden var omme, dukket det opp betalingsvarsel. Jeg ringte "kundeservice" for å oppklare den feilaktige fakturaen og ble dermed gjort oppmerksom på at abonnementet fortsatt var aktivt... Fikk da ytterligere to måneder oppsigelsestid.... Har klaget på dette og fått avslag, men skal f*** ikke gi meg på dette. Rett og slett lureri for å kunne tyne ut ekstra kroner fra kunder som velger å finne en annen/bedre leverandør.

Svært misfornøyd

Omtale av  Dina

DÅRLIG kundeservice!!, sender regninger i hytt og pine for gjenstander som ingen har bestilt, nekter å refundere penger når de selv oppdager at de har gjort feil. Å så nekter de å send den jæ#!a kanalboksen når de bestemte seg å slukke kabel, grunnet ubetalt regning på en gjenstand de for et år siden hadde ført opp og som aldri ble sendt. Regningen eksisterer ikke en gang hos selskapet de påstår at den står hos nå!! Har nå manglet tv signal i 3 uker, å enda har de ikke sendt den jæ!#a boksen. Tok kontakt om ny boks for over 10 uker siden, og har siden den gang ringt opp til 4 ganger i uka uten å få hjelp!! Gikk over til GET på mandag, de kom å monterte på torsdag... Seriøst dag og natt på de to selskapene. E det mulig å krev konkurs av selskapet?

Forferdelig og arrogant kundeservice

Omtale av  Kathrine

Ved oppsigelse av abonnement (oppsigelsestid 1 mnd) så tilbyr de tilbakebetaling av en mnd mot at abonnementet varer en mnd lengre enn tenkt (dette slik at vi fikk tid til å sjekke med nye eiere av hus om de vil overta abonnement). Totalbeløpet skal da bli det samme for oss, en mnd. Dette fører de derimot ikke inn i loggen sin, så man får regning for to mnd, og ved å kontakte kundeservice så er denne arrogant og ikke serviceinnstilt. De er bare ute etter å lure deg!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helvette så dårlig det går ann å bli

Omtale av  Matias

Har dere en main switch som dere må nødt til å skru av mellom 3 og 4 på natten? For det er faen med få netter det går ann å bruke det helt utrolig dårlige nettet deres, klarer dere ikke å holde det gående hele døgnet? Jeg er latterlig lei av at det skrur seg av på nattestid, det er den eneste tiden jeg har mulighet til å bruke nettet, og dere klarer f#%n ikke å holde det oppe på den minst brukte tiden av døgnet, ALLE andre internetprovidere klarer å holde nettet på på nattestid, det er kun dere som er så he#!v%es dårlig at dere ikke får det til, SKJERP DERE!

Dårlig service

Omtale av  Rune

Etter over 20 år som Canal digital kunde mistet jeg i dag Torsdag 21 September TV signal på huset. Null på signalstyrke når en tar et signalsøk. Har tidligere vært problemer med en modul i fordelingsboksen til Canal Digital. Ringte kundeservice og det kunne ta opptil 3 virkedager før servicetekniker kunne se på saken. Prøvde å presse litt på, men lite velvilje der. Er trofast og god kunde med over 20 år i Canal digital, håpløs kundeservice. I verste fall kommer dem ikke før Mandag 25 September og retter. Gleder meg til abonnementsregninga, den er sikkert like stor som vanlig uten fratrekk for uteblitt signaler!!!

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR