Boxen må resette hver dag. Telenor sier de har fixet det men virker stadig ikke som den skal
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Sven og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
4 ganger er utstyret byttet, fremdeles dårlig og/eller ingen signal, i tide og utide
Jeg sa opp tv-abonnementet mitt med virkning fra 1. des ´21 (inkl oppsigelsestid). Ble refundert for faktura for desember, men tv-signalene har jeg fortsatt (ennå er det 13.02.22). Bor i blokk og bolig nummerne i blokka her er ikke lette å forstå seg på, så kanskje de har kuttet signalene til en annen leilighet her.
Problem med dekoderen.Ble lovet en ny dekoder,får en gammel dekoder I posten med ødelagt hdmi utgang og en løs plate inne I dekoderen.Hva I svarte hel.....E er telenor driver med.Holder de kundene sine for narr.Har virkelig lyst å anmelde de for lureri
Ønsket å få programmene jeg betalte for uten at programmene stoppet midt i sendingen. Eneste jeg fikk beskjed on er restarte som ikke hjelper. Sa opp abonnementet men da er der jo 1 måned fra 1 neste måneds oppsigelse. Styr unna telenor alle de andre jeg har brukt har levert bedre og bedre kunde behandling. 30+min i telefon kø