Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
19%
anbefaler
Telenor TV

"Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig"

Omtale om Telenor TV skrevet av Nina for 04.02.2020 18.09

Telenor TV har totalt 364 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Deler skriftlig henvendelse til Telenor ang. dårlig kundeopplevelse: Ringte mandag 20.1 for teknisk hjelp (ikke bilde/manglende signal)- Ble konkludert med feil på programkort. Nytt ble lovet sent - tar maks 3 dager. Ringte igjen torsdag 23.1. Uhøflig kvinne som sa at det kunne ta 7 dager og at kortet var sendt tirsdag. Ringer igjen mandag 27.1. Sier kort ikke er sendt!? Skal sende. Begynner nå å bli meget frustrert. Ringer igjen torsdag 30.1. Kundeservice sier at ikke noe kort er sendt!? Igjen loves det å bli sendt... Jeg føler at jeg ikke lenger kan stole på det som sies og at Telenor ikke er til å stole på. Ber om å få snakke med en leder - alle er visstnok i møte (?) Ingen mulighet for ekspress-sending. Skal ha kort i morgen eller mandag sies det. La oss håpe... Kan jeg få en forklaring og unnskyldning for dette? Er det slik man skal måtte regne med? Veldig skuffet kunde. Nå må jeg igjen ringe min mor å igjen fortelle at kortet ikke er sendt, men nå kanskje... tenker at neste gang blir det ikke Telenor... Svar fra Telenor: Hei, takk for din henvendelse. Vi beklager dette. Det ser ut til at en feil i vårt system gjorde at bytte av kort ikke ble registrert den 20.01.2020. Det ble da opprettet en sak til vår systemfeil avdeling den 20.01.2020 da bestilling på kort ikke gikk videre. Etter dette er det forsøkt lagt inn bestilling på nytt kort på en annen måte for å få dette sendt ut. Ordre som ble lagt inn 23.01.2020 har i dag (altså 30.1!!) endret status og skal bli sendt ut. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Telenor Norge Kort ankom forøvrig i dag tirsdag 4.2, altså 15 dager etter først lovet utsendt! Bytte av kort løste dessverre ikke problemet - ny kortholder må prøves og det skal ta 1-3 dager å få den i posten! (la oss håpe...)

Bytt.no
"Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig" skrev Nina om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Nina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Betale for et uferdig produkt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mange forskjellige problemer. Mest plagsomt er E2000 med låsing og dårlig lyd ved bruk av T-we boks på HBO. Fungerer nesten ikke. Kundeservice foretar det samme hver gang uten at det hjelper. Pågått i flere måneder.

Geir E. A
Kundetilfredshet
Dekoder
"Funkær ikke"
5 syns denne omtalen er nyttig

De kanalene man abonerer på er ikke tilgjengelig på dekoderen, bare på mobil og T-we appen der. Vi gjorde noen endringer av kanalvalg, men mistet i stedet en del av kanalene. Dekoderen oppdaterer seg ikke. Prøvde chatroboten de har laget... Telmi heter den. Bare tull, men veldig morsomt og god underholdning. At så mange høyutdannede mennesker er i stand til å lage i stand så mye ufunksjonelt er egentlig ganske fascinerende. Her vi bor har vi ikke noe alternativ så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, men litt kjipt at man må betale full pris for tjenesten da. Burde vært gratis eller kraftig rabbatert inntil de får orden på spetakkelet. Men man må se det litt humoristisk tenker jeg. Blir artig å følge med videre på hva de finner på der inne. Har du mulighet til å velge en annen leverandør så skal du tenke deg om for det blir ikke morsommere enn med Telenor. Jihaaaa for et sirkus. Terningkast 1 er desverre fortjent for leverte tjenester. Terningkast 6 for underholdningsverdien.

Frøydis
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bare rot med kanaler som ikke oppdateres etter man har lagret dem istedenfor får jeg en haug med andre dritt kanaler som jeg ikke vil ha....

Henrik H
Kundetilfredshet
"Frustrerende"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ansvarsfraskrivelser og svak teknisk kompetanse. Vanskelig tilgjengelighet. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe på en person med kompetanse og å få ut en slik person for å hjelpe til. Dessverre er det ingen alternative leverandører

Telenor TV har totalt 364 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR