Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice! Ting tar tid... Velg noe annet hvis mulig

Omtale av  Nina

Deler skriftlig henvendelse til Telenor ang. dårlig kundeopplevelse: Ringte mandag 20.1 for teknisk hjelp (ikke bilde/manglende signal)- Ble konkludert med feil på programkort. Nytt ble lovet sent - tar maks 3 dager. Ringte igjen torsdag 23.1. Uhøflig kvinne som sa at det kunne ta 7 dager og at kortet var sendt tirsdag. Ringer igjen mandag 27.1. Sier kort ikke er sendt!? Skal sende. Begynner nå å bli meget frustrert. Ringer igjen torsdag 30.1. Kundeservice sier at ikke noe kort er sendt!? Igjen loves det å bli sendt... Jeg føler at jeg ikke lenger kan stole på det som sies og at Telenor ikke er til å stole på. Ber om å få snakke med en leder - alle er visstnok i møte (?) Ingen mulighet for ekspress-sending. Skal ha kort i morgen eller mandag sies det. La oss håpe... Kan jeg få en forklaring og unnskyldning for dette? Er det slik man skal måtte regne med? Veldig skuffet kunde. Nå må jeg igjen ringe min mor å igjen fortelle at kortet ikke er sendt, men nå kanskje... tenker at neste gang blir det ikke Telenor... Svar fra Telenor: Hei, takk for din henvendelse. Vi beklager dette. Det ser ut til at en feil i vårt system gjorde at bytte av kort ikke ble registrert den 20.01.2020. Det ble da opprettet en sak til vår systemfeil avdeling den 20.01.2020 da bestilling på kort ikke gikk videre. Etter dette er det forsøkt lagt inn bestilling på nytt kort på en annen måte for å få dette sendt ut. Ordre som ble lagt inn 23.01.2020 har i dag (altså 30.1!!) endret status og skal bli sendt ut. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Telenor Norge Kort ankom forøvrig i dag tirsdag 4.2, altså 15 dager etter først lovet utsendt! Bytte av kort løste dessverre ikke problemet - ny kortholder må prøves og det skal ta 1-3 dager å få den i posten! (la oss håpe...)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Betale for et uferdig produkt

Omtale av  Tor

Mange forskjellige problemer. Mest plagsomt er E2000 med låsing og dårlig lyd ved bruk av T-we boks på HBO. Fungerer nesten ikke. Kundeservice foretar det samme hver gang uten at det hjelper. Pågått i flere måneder.

Funkær ikke

Omtale av  Geir E. A

De kanalene man abonerer på er ikke tilgjengelig på dekoderen, bare på mobil og T-we appen der. Vi gjorde noen endringer av kanalvalg, men mistet i stedet en del av kanalene. Dekoderen oppdaterer seg ikke. Prøvde chatroboten de har laget... Telmi heter den. Bare tull, men veldig morsomt og god underholdning. At så mange høyutdannede mennesker er i stand til å lage i stand så mye ufunksjonelt er egentlig ganske fascinerende. Her vi bor har vi ikke noe alternativ så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, men litt kjipt at man må betale full pris for tjenesten da. Burde vært gratis eller kraftig rabbatert inntil de får orden på spetakkelet. Men man må se det litt humoristisk tenker jeg. Blir artig å følge med videre på hva de finner på der inne. Har du mulighet til å velge en annen leverandør så skal du tenke deg om for det blir ikke morsommere enn med Telenor. Jihaaaa for et sirkus. Terningkast 1 er desverre fortjent for leverte tjenester. Terningkast 6 for underholdningsverdien.

Elendig

Omtale av  Frøydis

Bare rot med kanaler som ikke oppdateres etter man har lagret dem istedenfor får jeg en haug med andre dritt kanaler som jeg ikke vil ha....

Frustrerende

Omtale av  Henrik H

Ansvarsfraskrivelser og svak teknisk kompetanse. Vanskelig tilgjengelighet. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe på en person med kompetanse og å få ut en slik person for å hjelpe til. Dessverre er det ingen alternative leverandører

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig!! Går dessverre ikke å gi færre stjerner

Omtale av  Johneirik N

Forferdelig dårlig! Ustabilt nett, får under 2/3 av den hastigheten jeg betaler for, kundeservice et kapittel for seg selv der de påstår det er routeren min det er noe feil med...! Har forlangt å få service fra Telenor hit for å nøste opp i hva som er problemet.

Elendig kundeservice

Omtale av  Cathrine

Elendig kundeservice av dere. Har prøvd å få dekoderen til å virke siden 15.november. Har ringt, ringt, ringt, ringt og ringt. Blitt kastet rundt med 2 virkedager her, 1-3 der og så tilbake til 2 virkedager. Og nå er det blitt mange uker😫og nå må jeg vente 1 til 3 virke dager igjen. Ble ganske sint på telefonen og det hjalp virkelig ikke når kundebehandleren ba oss om å være tålmodige.. vil påstå å si at jeg har vært mer enn tålmodig!

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR