Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

forferdelig!

Omtale av  Marina

Etter siste oppgraderingen ble en viktig funksjon- MANUELT OPPTAK BORTE. har ringt flere ganger til kundeservice men de kunne ikke hjelpe, sendte e- mail, fikk irrelevant svar. opptaket ofte funderer ikke i det hele tatt.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skandaløst dårlig kundeservice etter at Telenor kjøpte opp Canal Digital

Omtale av  Steinar H

Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,

Styr unna Telenor som tv leverandør

Omtale av  Tina F

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

FORFERDELIG

Omtale av  Alf I. M

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Nødvendig??

Omtale av  Ann

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Uakseptabel oppgradering av brukergrensesnitt

Omtale av  Erik

Telenor burde være en profesjonell leverandør av t-wee. Dessverre opplever vi - kundene - at Telenor innfører et brukergrensesnitt som er dårligere enn det vi hadde. Tidligere fikk vi oversikt over hvilke programmer vi tok opp, tidspunkt for opptak, hvor mye tid vi hadde igjen for flere opptak, start forfra-funksjon m.m. Dette velger Telenor å radere bort, uten å spørre brukerene eller vurdere effektene av omleggingen. Det kan se ut som om Telenor har gitt oppgaven til noen datanerder som har gitt oss et fargerikt brukergrensesnitt, men som er betydelig dårligere enn det vi hadde tidligere. Motsvarer dere har mot oss kunder henger ikke på greip. Jeg forstår ikke hva dere holder på med, og vil jobbe aktivt for at borettslaget vårt skal skifte leverandør.

Oppdateringen er rotete

Omtale av  Ingrid H. S

For lang ventetid for å snakke med kundeservice. Pausemusikken er enerverende.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR