Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,3/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV

"Utrolig dårlig"

Omtale om Telenor TV skrevet av Rune for 30.10.2020 20:42

Telenor TV har totalt 384 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna

Bytt.no
"Utrolig dårlig" skrev Rune om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Rune og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Telenor telefon, e-post, TV, bredbånd og internett"

Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Går tydeligvis inn for å beholde sisteplassen på bytt.no"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"T-we er en skandale uten sidestykke"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALDRI tegn et abonnement med Telenor der ordet T-we er involvert. Denne tjenesten har ødelagt så mange TV-kvelder for meg at det sannsynligvis er opp på 10-tallet. Kundeservicen er ikke-eksisterende, selv om tusenvis av brukere sannsynligvis sliter med de samme probleme som meg. "Graphyne 2 cannot be started" og "Finner ikke abonnementet" er klassikerne, som gjerne kommer opp når jeg kommer hjem, sliten etter en dag på jobb og skal kose meg med en fotballkamp. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre, annet enn å advare andre om å tenke på å tegne abonnement - synes det er rart at media ikke har vært mer på dette. HOLD DEG UNNA

Telenor TV har totalt 384 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR