Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
23%
anbefaler
Telenor TV

"Umulig å komme fram til noen i systemet"

Omtale om Telenor TV skrevet av Bente for 08.01.2019 19.28

Telenor TV har totalt 264 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Umulig å komme fram til noen i systemet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med noen om du har et problem du trenger hjelp med, enten teknisk eller faktura, ja hva som helst!! Fyyyy telenor. Mye bedre da CD var CD

Bytt.no
"Umulig å komme fram til noen i systemet" skrev Bente om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Bente og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Sinnsykt dårlig og treg kundeservice. Styr unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig, tvers gjennom. Hadde jeg visst hva vi EGENTLIG fikk "tilbud" om hadde vi aldri takket ja.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Ok tjeneste. Dårlig på kommunikasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"T-we boks som ikkje fungerer og null kommunikasjon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice. Setter bare på musikk og lar deg vente og vente."
1 syns denne omtalen er nyttig

Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡

Telenor TV har totalt 264 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR