Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor TV
1.8
582 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
582 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 582 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
30
70
396
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 582 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uærlige. Lurer kunder

Omtale av  Terje H

Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Altfor dyrt

Omtale av  Åse

Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.

ønsker ny leverandør til lavere pris og med matchende eller bedre omfang

Omtale av  Oddgeir V

prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.

Rundlurt

Omtale av  Wenche

799 pr mnd for internett og tv,hatt de i 12 dager,dobbel pris,og halvparten av kanaler

Lite lydhøre kundebehandlere.

Omtale av  Ove E

Servicen er katastrofalt dårlig, altfor arrogante, veeeldig lang tid før de svarer på telefon, ingen ring tilbake funksjon. Dårlige eller ingen tilbakemeldinger på feilmeldinger, tok 3 måneder før de ordnet opp.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Brukervennlighet + Telenor = Minefelt

Omtale av  Magnus

Da jeg flyttet inn i ny leilighet fikk jeg TV+Internett fra Telenor etter avtale med bosameiet, internettet er bra og det er ikke veldig mye å sette på der. TV-løsningen derimot, mareritt.. Startet med 500mbps opp og ned, men etter et par med fikk jeg beskjed om at hastigheten ville bli satt ned til 250mbps på grunn av endringer i poengsystemet. Dette var jeg ikke interessert i, og i og med at TWE-opplegget er tregt og vanskelig å bruke valgte jeg å si opp dette. Etter en stund ble jeg oppmerksom på at jeg fortsatt blir fakturert 649kr i mnd for noe jeg trodde var kun internett, neida.. Dette var V Premium, altså en premium tv-pakke jeg hadde sagt opp sammen med T-WE. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har blitt trekt for dette, men jeg har kanskje vært for lite oppmerksom på dette. Ingen advarsel ved oppsigelse. For å si opp dette nå, må jeg aktivere T-WE og dermed skru ned hastigheten på internettet? HVORFOR?? Hvorfor skal Telenor gjøre det så ufattelig tungvindt.. Jeg sier bare, vær obs på alt de foretar seg og sjekk fakturaen! Jeg kommer til å fortsette å ha internett, men t-we kan de bare glemme..

Dårlig service

Omtale av  Misfornøyd

Stadig feil kode E0326. Siste melding fra Telenor, feilen skal rettes før 11.12 23! Ringt mange ganger, sier de er klar over feilen. Men det skjer ingenting! Nå tar de ikke imot flere samtaler ikveld!

Telenor TV har 582 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR