Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!
Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Claus J og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.
Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.
Kort oppsummert: Dyrt og dårlig. kundeservice, tja hadde hvert en god ide om de begynte med det. ;) T-we boksen er skuffende, ustabil og man må betale leie...... Måten de driver forretning og kundebehandling på er provoserende dårlig.
Ikke får man kontakt med kundeservice. Skriftlig pristilbud, blir fakturert det dobbelte av det som var avtalt !! Dårligst jeg har vært borti. Velg annen leverandør. Petter J.