Tv
Canal Digital Kabel TV

Canal Digital Kabel TV omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
25%
anbefaler
Canal Digital Kabel TV

"Store forstyrrelser"

Omtale om Canal Digital Kabel TV skrevet av Tommy for 02.11.2018 22.08

Canal Digital Kabel TV har totalt 250 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Kabel TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Store forstyrrelser"

Dette er for dårlig. Kan snart ikke se på en av kanalene pga store forstyrrelser.

Bytt.no
"Store forstyrrelser" skrev Tommy om Canal Digital Kabel TV

Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Kabel TV?
Gjør som Tommy og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Kabel TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Marieanne
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Altfor dårlig"

Canal digital (som nå har blitt til Telenor) gir ganske så dårlig service! Jeg er ikke fornøyd så langt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service tiltross for mangeårig abonnement"

Flyttet for snart 4 år siden. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å ta med parabolantenna fordi det allerede var en dit jeg flyttet. Det viste seg at armen på antenna var justert med en TESKJE!! Dette gjorde ikke tekniker noe med. Holdt ut noen år, men kontaktet kundeservice og den jeg snakket med sjekket ut med en annen avd. Sier det ville gå på reklamasjon og at servicemann ville kontakte meg for å avtale tid. Hørte ingenting. Ringte derfor opp kundeservice igjen. Fikk kort og kontant beskjed at det måtte jeg bekoste selv. Ingen hadde tenkt å gi meg kontrabeskjeden. I tillegg har vi takket ja til fiberkabel, noe som gjør at en antenne vil bli overflødig fra neste år. Ringte kundeservice igjen etter å ha fått tilbakemelding om å ringe dem etter innlegg på Bytt.no. Ringte opp og forklarte alt på nytt. Svaret var at det kun var ett års garanti på selve parabolen, så derfor ville de allikevel ikke gi det på garantien. Så i tillegg til alt en betaler for abonnement og div utstyr skal en betale når de benytter gammelt utstyr... det er service!, At de selv først sier det er en reklamasjon er noe de bare bortforklarer med at kundeservice må ha sagt feil.. Bare så synd at de ikke holder det de først har lovet. Smålig, mener nå jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon fra en selger fra Canal Digital og avtalte å sende to stk One Place dekodere til avtalt pris i forbindelse med inngåelse av Canal Digital plus abonnement. Fikk kun en One Pace dekoder i posten og når eg kontaktet kundeservice så får jeg beskjed at jeg må kjøpe dekoder no. 2 til full pris. Det var også flere andre ting selgeren sa som ikke stemte bla, at jeg kunne bruke One Place dekoderen med wifi og uten parabolantenne. Så da måtte jeg også montere antenne (som ikke var planlagt) for å få dekoderen til å virke og for å få tilgang til alle kanaler. Synd at Canal Digital misser gamle kunder på denne måten men de ser ikke ut til å bry seg om det..

Richard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Bra tv løsning men..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra tv løsning, men dårlig kundeservice. Hadde 26 feil på 6mnd men dem ville ikke bryte bindingstid, og klarte ikke og fikse problemet. Fikk til slutt ny kabel inn til huset, ble aldri gravd ned.

Canal Digital Kabel TV har totalt 250 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no