Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lei av Canal Digital Kabel allerede før oppkobling

Omtale av  Per

Ble lovet oppkobling i november, har fremdeles ikke sett noe til det. Spurte gang på gang kundeservice om hvor jeg skulle legge trekkrøret men fikk ikke noe svar før det ble tele i jorden og umulig å grave. Etter å ha vært i kontakt med kundeservice flere ganger fikk jeg beskjed av entreprenør om at de skulle grave det ned for meg. Nå er det midten av januar, og det siste brevet jeg fikk sier at de HÅPER jeg skal bli koblet opp før slutten av februar. Altibox, som bygger ut sammen med CD har koblet opp sine kunder her.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Holder ikke avtaler

Omtale av  Roger

3 ganger har de lovet pr tlf at tekniker skal ankomme for å utbedre feil på nettlinje. I tillegg er flere purringer pr epost sendt. Enda har ingen tekniker ankommet. Har foreløpig tatt 21 dager "and still counting"... Lurer på hvordan det hadde stilt seg om man gikk på butikken for å kjøpe et brød, betalte for brødet i kassen, men fikk deretter beskjed om at man må vente 3-4 uker før man får med brødet hjem.... Canal digital er totalt ubrukelig på service!!!

Mye krøll

Omtale av  Espen M

Grei kundeservice når en først kommer i gjennom, men jeg har måttet gå flere runder for hver sak jeg må ha løst. Roter med faktura for gratisperiode nå sist. Når jeg bestilte så brukte jeg to mnd på å få bekreftet bestillingen, for så å få enda 6 uker leveringstid på toppen av det. Da hadde Canal Digital i mellomtiden endret oppstartstilbudet sitt og jeg måtte diskutere med dem for å få det jeg hadde opprinnelig bestilt. Når man i tillegg er tvunget til å ta både tv og internett fra dem så blir dette alt for dårlig for et selskap som har monopol. I tillegg forventer jeg å ha hastigheten jeg betaler for på det trådløse nettet, ikke bare inn til ruteren. Da får de skru opp med 10-15 Mbit inn til ruteren. Hvem er det som bruker kablet nett i dag på mobilene liksom?

Ujevn kvalitet

Omtale av  Jan

Tar man kontakt med kundeservice er de hyggelige nok, med problemene blir sjelden løst. Tv kanalene blir borte midt i en film, nettet detter ut hele tiden. Det virker som om de ikke har kapasitet til å levere.

Bedritent makkverk fra ende til annen

Omtale av  Ellen

Overtok ny leilighet og kontakt Canal Digital for å gi beskjed om flytting og overføring fra tidligere eiers navn til mitt. Lang historie kort, så har vi vært i kontakt med dem på telefon og mail i 7 dager nå, og dem har ikke klart å gi et likt svar to ganger. De er veldig hyggelige, men totalt inkompetente. Det har vært bingo utfra hvem man kommer i kontakt med, og totalt mangel på ydmykhet på at dem ikke har klart å gjøre jobben sin på en hel uke.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forvirret og katastrofalt underbemannet

Omtale av  Torbjørn

Umulig å kontakte. Ingen hjelp å få når du trenger det.

Udugelighet fra A til Å

Omtale av  Morten

Lang historie, men skal forsøke å gjøre den så kort som mulig. I april i år kommer det montører for å installere fiber hos meg, jeg har på dette tidspunkt ikke bestilt dette, de kan ikke svare på hvem som er oppdragsgiver, men at det er Canal Digital er hevet over tvil, da ingen andre kan levere i området... De avbryter arbeidet og lar kabelen henge tilkoblet og klar i stolpen 15m fra huset. I juni bestiller jeg fiber, og får beskjed om ca. 4 uker leveringstid, etter en uke etterlyser jeg ordrebekreftelse, men får beskjed om at alt er i orden, og at saken er til behandling. Tar etter 4 uker kontakt igjen for å sjekke hvordan det ligger an med bestillingen, får da beskjed om at ordren er slettet... Noe ingen har funnet det nødvendig å informere meg om. Ny bestilling gjøres, med beskjed om nye 4 uker leveringstid, denne gangen mottar jeg i det minste ordrebekreftelse. Klok av skade tar jeg kontakt etter 4 uker, får beskjed om at det dessverre blir nye 4-6 uker å vente... Tar igjen kontakt etter 6 uker, men de kan stadig ikke si noe om leveringstid, men ber meg kontakte Eltel direkte. Jeg gjør dette, (skal ikke komme inn på kundebehandlingen til Eltel her, men den forsterker ikke tilliten til hverken Eltel eller CD...) Får etter en uke i alle fall beskjed om at montør vil komme 12/10 for å installere. Den store dagen kommer, og det første som skjer er at montøren (som for ordens skyld er meget hyggelig og serviceinnstilt, er ikke hans skyld at hans oppdragsgiver ikke er i stand til de enkleste ting..) Ser på huset og konstaterer at kabelen ikke er ført frem til vegg (noe jeg mange ganger har gitt Eltel beskjed om), og at de ikke har kurs for luftspenn. De gjør i alle fall det de kan inne i huset, jeg drar tilbake til jobb og ringer rundt for å finne ut hva som skjer, får omsider kontakt med Eltel, som skal se på saken. Etter 10 minutter ringer montøren igjen, og har fått beskjed om at kabel nå er på veggen, så de snur og drar tilbake for å avslutte jobben. På dette tidspunktet øyner jeg et lite håp, men CD har nok engang mistet ballen, det er ikke registrert noen bestilling på tv og bredbånd, så montøren får ikke koblet opp allikevel. Nå er begeret mere enn fullt, og fristelsen til å rive fa... Skapet ned av veggen og sende det i retur er MEGET stor.. Snakker med kundeservice, og får beskjed om at det har skjedd noe galt ( du tuller...) Og at det er opprettet en hastesak hos "backoffice", og at jeg vil bli kontaktet av disse... Venter i skrivende stund på dette, men alle illusjoner er nå borte, trodde ikke det var mulig, men er ikke en eneste ting som har gått som det skulle, er så skuffet som det er mulig å bli.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR