Meny
Canal Digital Kabel TV er nå Telenor TV
Canal Digital Kabel TV ble den 23. oktober 2018 en juridisk del av Telenor, og heter nå Telenor TV.

Telenor TV omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
7
av 7 innen
tv-selskap
18%
anbefaler
Telenor TV

"Elendig kundeservice"

Omtale om Telenor TV skrevet av Sunde for 05.08.2018 15.24

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Arrogante, frekke, kommuniserer ikke med hverandre og ikke har peiling på det tekniske ved internettilkobling. Nekter å sende teknikker, og skal ha meg til å ringe telenoreksperten til 26kr min når jeg har problemer med internett. Skylder på mitt utstyr, når vi har problemer på flere pcer, mobiler og nettbrett. Har selv jobbet med pc i over 20år. Betaler over 12000,- i året til Canal Digital og ingen hjelp å få. Har vært kunde i over 10år, men dette er dråpen. De avslutter med å si at det ikke er noe galt med Canal Digital sitt utstyr, og når jeg uttrykker min misnøye kontrer de med å ville hjelpe meg med oppsigelsen. Har heldigvis screenshots av samtalene og målingene av hastighet på internett med flere pcer kablet direkte i modem.

Bytt.no
"Elendig kundeservice" skrev Sunde om Telenor TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor TV?
Gjør som Sunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig signal og ingen informasjon"

Tv / internett detter ut med jevne mellomrom, ingen hjelp å få!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Betaler for en vare jeg ikke får"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg helt fra begynnelsen av mai hatt feil på canal digital. Ser på tv og plutselig går tven i svart. Så står den å prøver og prøver søke opp feilen. Men det tar sin tid. Jeg har ringt og ringt kundeservicen. Kan dem hjelpe..
En sendte meg en ny kontakt. Sa det var det som var feilen. Dette var under fotball VM. Dårlig med kamper her i huset. Når denne kontakten kom etter to uker. Passet den??? Nei. Jeg sa i fra at jeg betaler 600 hver mnd for å ha canal en. Har altså betalt..Skal vi.se.. 2400 for elendig service og ingen tv. Jeg har ringt kundeservice minst 5-6 ganger.
Nå venter jeg på en ny turner. Jeg kunne få en ny og bedre enn den jeg hadde. Men da måtte jeg.betale 1000. Jeg ba om en ny liknes som jeg har. Har nok utgifter.
Må vel se etter ny leverandør. Kan ikke ha tv som er svart stort sett hele tiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og løgn fra kunderådgivere"
1 syns denne omtalen er nyttig

* Uendelig lang for å nå kundeservice
* Dårlig service fra rådgivere
* Rådgivere som lyver om kampanjeperioder
* Gang på gang feil på faktura
Styr unna for all del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Upålitelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kort oppsummert: nær dobling av fakturaen de siste to årene, innpåslitne dørselgere som insisterer på at jeg skal installere fiber og påplussing av tilleggstjenester jeg ikke har bedt om. I chatten blir man også møtt av arrogante ansatte som viser liten evne til å komme kundene i møte.

Telenor TV har totalt 376 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR