Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor TV
1.9
578 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
578 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-selskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 578 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
39
29
70
393
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no

mangelfull service

Omtale av  Anne

Har for 3 uka bedt om installering av bredbånd og bedt om en montør. Helt umulig å få kontakt med eltel som liksom skal dekke hele landet og lokalt har de ingen som kan komme på kort varsel. Ikke svarer de og ikke gir de noe tidspunkt eller tilbakemelding på henvendelser. Telenor bryr seg ikke med å rydde opp og nye personer greier ikke å forstå hva problemet er. Helt på tryne etter min mening. Er Eltel kundeservice sitt ansvar bevisst når de mener at en hastesak skal ta 3 nye uker. Hastetime om 3 uker. Jeg gidder ikke å forholde meg til slik slapp virksomhet.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fy fan i hellvette førr et jævla søppeselskap telenor canal digital er,.

Omtale av  Geir V. T

Prøva fortvilt å få kontakt på telefon med canal digital for å få hjelp for ente gang med den derre jævla one place boksn , som jo ikke har vært annet enn et sammenhengende hellvette fra dag 1,.resultat ingen svar, men en irriterende støyende musikk i telefon mens man venter,. til man ikke klarer mer av støyen, og må legge på,. dette ser ut for å være et bevisst valg fra telenor sin side, en enkel måte å bli kvitt folk på,. som ringer kunde service,.jeg fatter ikke at dette kan være lovlig måte å møte telenor’s kunder på,.fy fan igjen sier eg,.førr et søppel selskap de er,.håper i fortsettelsen alle nye kunder som vurderer telenor som leverandør for sine tjenester,.styrer langt unna,.men de har vel kjøpt opp alle konkurentene og sitter i en monopolsituasjon,.så her er det vel ingenting som nytter,.fy fan sier eg igjen,.

Fra verre til verst

Omtale av  Bjarne

Dekoder som bryter sammen etter Telenors oppgraderinger av eget system. Før "oppgraderingen" har dekoderen virket fint i mange år. For å bøte på feilen vil Telenor da sende deg en annen dekoder av samme modell, en gammel dekoder som allerede er returnert en gang fra en annen bruker. Det vil si at de forteller deg at de vil sende en annen dekoder, men når man ringer en uke etter og lurer på hva som skjer, er ikke feilen registrert i loggen! Pratmakere som snakker kundene etter munnen og ikke gjør noe som helst! Dette gjentar seg gang etter gang. Den nye fjernkontrollen de lover, blir ikke sendt fordi de ikke finnes på lager! Telenorkunder med grunnabonnement er oppsatt med dekodere som bryter sammen fordi de ikke takler oppgraderinger. For at man skal overhodet skal få tilgang til fjernsynet sitt blir man som Telenor-kunde tvunget til ekstra månedsleie for et utstyr som tåler Telenors signaler. Det er direkte uetisk. Telenor selger oss en grunnpakke som i praksis ikke virker. Jeg kan dessverre ikke avslutte kundeforholdet mitt i dag fordi jeg bor i et borettslag, men vil selvsagt argumentere for at alle vi 140 kundene finner oss en annen leverandør.

Elendig

Omtale av  Erik

Ingen ting fungerer, kundeservice er stengt, ingen veileder. Forsøker alle varianter av kort og innsats. Feilmelding er ubrukelig. Men, faktura kommer.

3 samtaler med Telenor kundeservice og fortsatt ingen signaler

Omtale av  Nikolai

Det er vanskelig å finne noe positivt. Ingen standarder er fulgt, masse tungvinte valg Telenor har gjort for å øke behovet for kundeservice, som er helt forferdelig og selvfølgelig aldri er åpen når du faktisk har problemene. Dessverre har sameiet valgt en så elendig løsning, og hvis du kan velge, ikke velg T-we.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rotete, dårlig service

Omtale av  Styreleder

Som styreleder i et borettslag med 70 andeler, så kan det ikke sies annet enn et ekstremt dårlig tilbud og service. Andelseiere opplever å få beskjed på at de ingen avtale har med Telenor og blir nektet hjelp når utstyret svikter. Styret har gang på gang måttet gå inn og brukt mye tid på å hjelpe. Bedriftsavdelingen lover at de vil sende teknikere ut og skifte til nytt system- oppgraderinger av rutere og T-Wee dekodere men vi blir aldrig kontaktet tilbake. Telefoniske henvendelser til kontaktperson bedriftsavdelingen svarer ikke. Mail blir ubesvarte.

Ubrukelig tuner

Omtale av  Hilde

Programvare på deres T-we boks er så ubegripelig dårlig, og de DRITER ærlig talt i å gjøre noe med det.

Telenor TV har 578 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR