Telia TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er normalt 30 min ventetid på telefonen. De som jobber på kundesenteret er dårlige til å kommunisere og er uhøflige. Brukergrensesnittet er helt rævva. Vi har f eks hatt HBO i over ett år (som vi brukte daglig før), men har brukt det 1 gang. Det trådløse nettet funker dårlig.
Boksen klikket flere ganger om dagen. Fryser til og restarte. Treg før, enda tregere nå.
Har get via avtale i borettslaget. Har fått en tv boks hvor fjernkontrollen funker som den vil. HBO som var den eneste kanalen som var intergang får jeg ikke til og funke. Boksen de leverte støtter ikke full HD. De har hatt over 1 time telefonkø når jeg har ringt etter hjelp, og de svarer ikke på mail. Må ta det opp med borettslaget og bli kvitt de raskest mulig, de skryter mye men kan ikke levere.
Hadde det vært mulig å gi 0 stjerner, ville jeg ha gitt det. GET har jo bare blitt være og være. Helt ubrukelig etter min mening. Har gitt opp å prøve å se noe som ikke går direkte. Spoler jeg i programmer, hakker det hele tiden. Gleder meg til å få ny leverandør av TV og nett-tjenester.
Den såkalte ”TV-boksen” til Get er helt forferdelig treig. Bare ting som å bla i menyer, bytte kanaler osv går i sirup, og det kjennes som noen har omdisponert en gammal samsung-telefon de hadde liggende i skuffen til å kunne vise TV. Og det er på en GOD dag. Titt og ofte virker det rett og slett ikke i det hele tatt. Spesielt er den sensitiv på valg av HDMI kabel, den medfølgende virket f.eks. ikke. Heller ikke mulig å skru av HDMI CEC så her skrur ting seg av og på i hytt og pine. Prøv en fabrikkreset sier de.... Eller kanskje Telia kunne investere i noe annet enn det billigste kina-rælet de fant på AliExpress. Give me a break ass.
Umulig å komme i kontakt med kundeservice, blir sendt videre til "leverandør" (Enivest) og der får jeg beskjed om at "siden ikke fungerer". Dette er ikke godt nok!
Funker bra når den funker, men det er ikke mange minuttene per dag. Den er treg, hopper over kanaler, henger seg slik at alt som hjelper er å ta ut stikkontakt...
Internett og TV virker ikke. Har heller ikke virket siden jeg fikk get. Nå er internett og telefonen nede. Servicetelefonen, 92405050 er stengt i helgen, og jeg er uten internett og telefon, og ingen service tilgjengelig.
Get lovet full internett i hele huset med opp/nedlasting på Bredbånd 500/20 Tv ruller stadig vekk, internett faller ut mitt i viktig kontorarbeid på pc, barn som sier det ikke er mulig å spille med så dårlig internett er daglige utfordringer her etter at vi fikk Get. Vi har modem med 3 ekstra forsterkere tilkoblet... Vi har trådløst system her, noe som ikke skulle by på noen som helst problemer iflg Get. Nå er vi lei og gidder ikke mer. Hadde Get i det minste tatt telefonen når vi kontaktet dem, men.. Så da bytter vi selvsagt ut denne tjenesten med noen som er interessert i å ha oss som kunde. Faktureringer har også vært veldig rotete. DA er grensen nådd, så nå sitter jeg og leter etter hvem som kan tilby noe vi kan bli fornøyd med.
Get/telia boxen er helt ekstremt treg. Det er nesten håpløst å komme seg fram i menyene pga. dette.
Dessverre er vi bundet til Get igjennom en avtale som gårdeier har gjort før vi flyttet i bygget, hvis ikke hadde vi byttet leverandør på øyeblikket. Det er STADIG feil, og operativsystemet er veldig klønete og lite logisk. En må starte på nytt og søke for hver eneste episode dersom man ser på en serie, og dette kan jo gjøres etter at man har snakket med kundeservice (lang lang kø du må ha god tid her, det er mange som vil se på tven og har "feil med avspillingen" sannsynligvis) - i det hele tatt må du ha GOD tid og av en eller annen grunn svært lyst til å ha akkurat Get for å orke dette her. De er blitt telia nå forresten, men det hele er helt likt.
Utrolig dårlig. Henger seg stadig opp. Fjernkontroll som ikke responderer. Lyden går og bilde fryser. Har gått over til og bruke Apple tv og appen.
Telia box er nesten ubrukelig treg og henger hele tiden i menyer. Har byttet og det og er fremdeles utrolig treg.
Det er ingenting som er bra med Get.Må slå av boxen opp til 30 ganger i løpet av en dag,og ikke engang det hjelper,så restarte x boksen og det tar evigheter, det hjelper bare ca.en halv time,så er det bare surr igjen, og dette skal man betale dyrt for,Get skulle egentlig betale kundene for å måtte bruke dem.Er ikke vært en stjerne engang.
Modem og Get boX må rebootes daglig, helt elendig. Låst til Get nå Telia via. sameiet. Styr unna hvis mulig.
Har hatt den nye getbox x i flere år nå, fungerer elendig. Hadde bedere boks for 15 års siden. Boksen er utrolig treg står å slurrer for hver gang jeg skifter kanaler. Faller ut mens jeg ser på tv,må restarte boksen gang på gang da tar det en evighet. Jeg kunne nevne fler ting men orker ikke er tritt lei av hele vet. Har samme problem med internett og har 750 mgb kommer aldri over 300 mgb. Med kabel direkte inn og 40mgb med trådløs dette er ikke holdbart. Kommer til å bytte leverandør vist det ikke bedere seg.