Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
581 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
581 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 581 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
434
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dekoder henger hver dag.

Omtale av  Ingar

Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice

Omtale av  Arnt

Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice

Grusomt treg

Omtale av  Ann K. F

Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!

Teksting

Omtale av  Monica J

Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!

Tv boxen slår seg av etter noen timer

Omtale av  Hans

Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

tv boksen må restartes hver dag

Omtale av  Jon

og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.

Jeg har aldri opplevd dårligere kundebehandling noe sted enn hos Telia!

Omtale av  Terje S

To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!

Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR