Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
5
av 7 innen
tv-selskap
7%
anbefaler
Telia TV

"Lite teksting på nrk, tekstingen forsvant..."

Omtale om Telia TV skrevet av Hesjnil for 11.10.2021 20:37

Telia TV har totalt 356 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
"Lite teksting på nrk, tekstingen forsvant..."

For ca 14 dager siden forsvant teksting på norske program NRK For eksempel dagsrevyen. Hvorfor

Bytt.no
"Lite teksting på nrk, tekstingen forsvant..." skrev Hesjnil om Telia TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telia TV?
Gjør som Hesjnil og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG boks 🤯"

Fra samme dag Get-boksen (som jeg forøvrig også hadde mye trøbbel med) ble erstattet av Telia sin, har det knapt gått én eneste kveld uten at jeg har måttet trekke ut ledningen og restarte boksen fordi bildet henger seg opp. Noen dager opptil 4-5 ganger. Helt håpløst. Håper sameiet snart skifter leverandør. Jeg er ikke alene om problemet.

Pettersen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Har byttet selskap
"Dårlig system for kundeservice, ingen enkel oppsigelsesmulighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsøkte å søke etter et sted å kunne si opp abonnementet. Fikk opp chatterobot som sa den kunne hjelpe til med oppsigelsen. Ba meg føre inn info, som jeg allerede var innlogget med, for til slutt å gi meg beskjed om å vente på et menneske i chatten. Ble satt i kø, satt over 5 minutter i kø på chatten og glemte til slutt ut at jeg hadde chatten oppe, da jeg er på arbeid og i møter. Forsøkte en andre gang, samme utfall da. Forsøkte å ringe og satt og ventet i flere minutter uten svar eller anledning til å velge alternativ om at de skulle ringe meg opp igjen. Jeg sitter derfor med ønske om å avslutte abonnementet, men har ingen mulighet til å gjøre det, annet enn å følge med på chatten eller ringe i mange minutter til kundeservice. Telia burde hatt en enkel oppsigelsesknapp hvor man må bekrefte på e-post. Samtidig, har jeg blitt trukket av telia for en wifix-løsning, hvor jeg har hatt opprinnelig avtale med GET om å få disse inkludert i abonnementet pga. dårlige linjer. Har sendt e-post til dem for 6 måneder siden og bedt om kreditering av summene. Ingen svar. Virker som nesten eneste utvei er å la vær å betale faktura. Men, man ønsker ikke å få anmerkning for dette privat... Får et inntrykk av et for stort konsern, med for lite kundeforhandlere og for stort omfang av intern omstrukturering som ikke går overens. Kunden er glemt i hele bildet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tv boks"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er den verste tv boksen som jeg har hatt..Henger seg opp hele tiden å lever sitt eget liv

Kundetilfredshet
Dekoder
Har byttet selskap
"Lei avbrudd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempelei oppdatering ukentlig, og selvfølgelig midt i fotballkampen.

Telia TV har totalt 356 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR