Meny

Telia TV omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Dekoder
Dårlig
6
av 7 innen
tv-selskap
8%
anbefaler
Telia TV

"Elendig!"

Omtale om Telia TV skrevet av P for 01.07.2020 11.59

Telia TV har totalt 248 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nettverk, og stadig problemer med GET-boksen. Vi skulle få en ny GET-boks. VI kjøpte toppmodellen sist gang, men nå hadde de den ikke inne. Deres løsning var at vi skulle betale enda mer for å få nyeste toppmodell, selv om problemet var at de ikke hadde vår modell inne. Da jeg ringte kundeservice angående dette, tok det først nesten en halv time før jeg kom igjennom, teleskritt som jeg ble belastet da de ikke har noen "ring tilbake"-funksjon. Kundeservice ville ha betalt for toppmodellen, selv om de ikke kunne tilby den modellen vi opprinnelig hadde kjøpt. Da jeg ba om navnet til kundebehandler ble hun så sur at hun la på telefonen, selv om jeg hadde åpnet telefonsamtalen med å si at jeg hadde tre punkter på agenda, og vi bare var kommet til punkt nr 1. Jeg vil fraråde alle på det sterkeste å innlede et kundeforhold til GET.

Bytt.no
"Elendig!" skrev P om Telia TV

Har du en tilsvarende erfaring med Telia TV?
Gjør som P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia TV du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt internet, veldig dårlig kundeservice og absolutt ingen hjelp når du har problemer."
3 syns denne omtalen er nyttig

Sliter med ustabilt nett, ping spikes og hastighet som ikke tilsvarer det jeg betaler for. Har enormt store ping spikes. Ping ligger rund 25-30, men hvert 5 sekund + - går det opp til 1000 +- og rett ned igjen. Snakket med kundeservice utallige ganger til ingen nytte. Virker som dem ikke loggfører problemene du har på kundenummeret da hver gang du ringer inn å snakker med en ny kundebehandler vet dem ikke hva problemet ditt er og du må nokk engang forklare. Da starter jo hele feilsøkingsprossesen om igjen som dem allerede har gjort 100 ganger.. Fikk også beskjed om at ett router bytte kunne fikse problemet. Ny router ble hentet, men problemet er fortsatt. Ringe nokk engang inn til kundeservice og det første jeg får servert av kundebehandler. "Du må nokk bytte router) STYR UNNA DETTE USERIØSE FIRMAET..

Audstorliicloudcom
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Tv2 konflikten"

Dette er dårlig kommunikasjon og makkverk fra Get. Get. Dere kan bedre. Nå er det nok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skandaløst!"
3 syns denne omtalen er nyttig

20!!! min før de svarer på tlf, vi er halvannen mill som sitter med svarte tv2 skjermer på fjerde!!! uka. Siste info fra get 6!! dgr gammel. En kjapp tlf til TV2 og de er helt! oppgitte. Dette går virkelig ikke an, de bruker kundene som gisler samtidig som gislene betaler regningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
Vurderer å bytte selskap
"Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar"

Fyyyy sitter i over en time ved telefon uten å få svar. Er det så vanskelig å få tak i dere?? Sitter ved telefon i over en time uten å få svar! Jeg har ikke nett, og har gjort alt som beskrevet på deres nettside, men det funker ikke! Ingen driftsmeldinger om feil i området, alle lamper lyser som de skal, men nett ble borte! Jeg jobber hjemmefra og det er kjempekrise nå! Har dere ikke "Vi ringer deg tilbake" tjeneste??? 2020!!!

Telia TV har totalt 248 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR