Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
579 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
579 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 579 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
432
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 579 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Petrine

Etter utallige feilfaktueringer, evigvarende telefonkøer til kundeservice, kundebehandlere som lyver / ikke holder det de lover eller til og med bare legger på, har vi nå fått nok og bytter leverandør av TV og internett.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telia har dårlig service ( Internett )

Omtale av  Shahzad A

Dårlig service bedrer gamle get box når jeg ringte De hver gang de fortelle forskjellige feil og de har ikke tid å fikse den Til neste uke cirka 8 dager. Nå er 2021 vi jobber Hjemmekontor banan lekser på iPad alle trenger nett jeg tror de har ikke en løsning🤷🤷🤷

Get TV is incredibly bad

Omtale av  Vladimir

The TV remote is from the 90s, with over 40 buttons, and you need to really press hard in order to work. HBO Nordic has no Norwegian nor English subtitles, searching/browsing is slow and painful, some of the episodes are simply missing (some awkward message appears, like “missing asset”) It would be nice to offer a descent package in 2021, instead of something that simply counts as TV…

Elendig kundebehandling.

Omtale av  Sven

Min mor på 90 solgte leiligheten i fjor og TV og internett inngikk i fellesutgifter i sameiet. TV boksen ble derfor igjen i leiligheten. I vår så avsluttet sameiet avtalen med Telia. Ikke viste jeg at boksen var registrert på min mor. Nå i sommer fikk vi purring på og inkassokrav på først 558 og deretter 811 inklusive gebyrer til Lindorff. Vi fikk disse kravene kun fordi at de som kjøpte leiligheten var så vennlige å levere disse brevene, selv om hun nå bor i en annen by. Boksen klarte vi ikke å oppdrive Telia eller Lindorff gadd ikke en gang å sjekke ny folkeregistrert adresse. Hva hadde skjedd hvis vi ikke hadde fått inkasso brevet? Lite penger ja, men av klagde på kravet av prinsipielle grunner. Telia står på sitt, ingen forståelse for situasjonen. Har Telia selv og betaler vel tett på 12000 i året, men det blir det slutt på nå..

Grusomt

Omtale av  Andy

Har ikkje hatt anna enn problem sidan denne boksen kom i hus. Hadde ein annan leverandør før utan problem i det heile. Det verste er at vår leverandør av internett og TV-tjenestar påstår at dette er landets beste TV-tjeneste. Ha! Boksen er forferdeleg og det er til stadigheit kanalar som ikkje fungerar. I dag har eg kun NRK ...

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

"Oppgradering" fra GET til telia av tv tuner og modem.

Omtale av  Idar

Den gamle boxen som inneholdt både tv tuner & modem/wifi, fungerte som den skulle. Med for meg tilbud om program/film opptak og start forfra, med spoling (for å spole hurtig når det er reklame i en film feks.) Det nye modemet har ikke virket, men jeg er koblet til internett med mitt GET modem/tuner som heldigvis fungerer. For meg, blev denne endringen, bare negativ.

Boksen krasjer hele tiden

Omtale av  Rune

Ble "tvunget" over på ny boks i mai. Den nye er forferdelig dårlig. Har ikke gått en eneste uke uten at jeg har måttet nappe ut strømmen og restarte dritten! Og i den senere tid at dette økt i frekvens, slik at i løpet av helgen har jeg måtte ta strømmen 2 ganger og på nytt igen i dag mandag! Ufattelig at Telia ikke klarer bedre!!

Telia TV har 579 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR