Telia TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet in i ny leilighet og hadde gammel boks uten bluetooth, fikk tilsendt ny med bluetooth som gjør at youtube netflix og tv henger seg opp, etter kort tid sluttet den å fungere og skjermen bare blinket, gikk deretter og hentet ny boks som nekter å starte opp, har fulgt alle prosedyrer uten resultat. ALT som har med Telia å gjøre er 100% SØPPEL!
Elendig kundeservice. Internetthastigheit langt under det som er oppgitt (i flg. Telia forutset dette kabla tilknytting!). Teliaboksen treig og uoversikteg, opptaksfunksjonen mangelfull. TV2 borte i meir enn to mnd. Latterleg kompensasjon frå Telia, 50 poeng, kva skal vi med det, eller 109 kr pr mnd. Dette dekker pakke i TV2-play utan direktekanalar og utan sport.
Umulig å logge inn med valgmenyen og sperret for tv2.
Må stadeig resettes Slår av uten varsel Blir bare vanskeligere å bruke/ navigere i etter oppdatering Virker som om det må oppdateres bare for oppdaterings skyld Fører til Masse irritasjon fortvilelse sinne oppgitthet hver eneste dag Må vel bare bytte tilbake til allente på satelitt
Vi har Telia i sameiet (enn så lenge...) og det er et forferdelig kundefientlig selskap. De er nærmest umulig å kontakte, og man får dårlig behandling når man til slutt får kontakt. Også dropper de TV2 midt i ski VM, slik at kundene ikke får sett dette. Hvor mye mer går det an å ignorere kundene sine enn dette? Og ikke tilbyr de kundene økonomisk kompensasjon til å dekke utlegg til å betale TV2 direkte for tjenesten de ikke lenger tilbyr.
Meget dårlig. Stadig feil med tjenester. Umulig å få kontakt med kundeservice. Og kostbart er det og. Dessverre vanskelig å finne gode alternativer, da de fleste leverandører som kan levere her vi bor bundler tv og internett sammen på et vis som gjør det vanskelig å kun ha internett og så skaffe tv via streaming på egen hånd
Det er fint å få 50 kanalpoeng, men hele poenget forsvinner når det ikke går an å aktivere kontoen hos de ulike strømmetjenestene. Dette fungerte utmerket hos Telia tidligere, men de siste 3+ månedene har det vært problemer: Ingen QR-kode dukker opp for aktivering. Ingen sifferkode som kan fylles inn. Ingen SMS, slik det pleide å være tidligere. Telia reklamerer med at det skal være enkelt å bytte mellom strømmetjenester og begynne å se umiddelbart, men i realiteten kan det ta opptil 12 timer å få en aktiveringsmail etter kanalvalget. Skjerp dere!