Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
579 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
579 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 579 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
432
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 579 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke gjør den tabbe å velge dem

Omtale av  Kh

Fikk aldri den hastigheten de lovet. Ustabil TV og internett. Ubrukelig tv-box(GetboxII). Horribelt kundeservice. Har brukt 3 måneder og utallige forsøk å fikse abonnement og faktura blir bare rot for hver gang jeg tar kontakt med dem. De sier at det tar minst 14 dager å svare på henvendelser. Selv de på faktura avdelingen forstår ikke hva som står eller skal stå på fakturaen. Det er ikke tilfeldig de får dårlig anmeldelser. Vil ikke anbefale de til noen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice lyver, gir deg feilaktige fakturaer og fjerner signaler om disse ikke blir betalt

Omtale av  Eric S

Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!

Dårlig

Omtale av  Øistein

Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.

GetBoX treig og dårlig.

Omtale av  Lanola

GetBoX treig og dårlig. Programguide fryser, går i grått. Grå og røde venteringer.

GetboX mini

Omtale av  Tom

Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig brukergrensesnitt

Omtale av  Ojbjork

Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.

Nye android tv-boksen til get er forferdelig

Omtale av  Tommie

Har hatt ekstremt mye problemer med den nye boksen til Get. Jeg har sittet i tlf med dem sikkert 50 ganger siden vi fikk den. Er inne på vår 3e Get BoX nå, pga det har vært så mye software problemer og barnsykdommer på boksen, fått sk. "Oppdateringer" tilsendt uten at det har hjulpet noe. Det er helt utrolig at dem slipper en så uferdig og dårlig produkt på markedet og at det fremdeles ikke finnes oppdateringer så boksen oppfører seg som den skal etter hatt den i 7 måneder... F.eks: - Det tar flere minutter og bytte kanal. - Den henger seg opp/låser seg i et strekk og må startes om. - Teksting fungerer ikke på visse kanaler. - Hopper over kanaler når man blar på fjernkontrollen. - Man kan ikke lenger gå tilbake til forrige kanal med et tastetrykk. (Fantes på Get box II) - Man kan ikke taste direkte på en kanal i tv oversikten og se, utan man må huske nr på kanalen/gå ut av tv oversikten for og sen taste inn nr på kanalen man vil se. Den er utrolig treg på både kabel og wifi. Vi hadde Altibox systemet i vårt forrige hus (2015) og den tv-boksen var lynkjapp allerede da i forhold til denne og kranglet ALDRI. Kommer ingen vei akkurat nå siden borettslaget vårt har vært så smarte og låst seg til Get så vi får ikke byttet leverandør. Hver gang vi skal se TV her i huset så skaper det irritasjon 😣 Get MÅ komme med en skikkelig stor oppdatering veldig snart, da alle problemer her er kjent for dem. Skjerpings!

Telia TV har 579 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR