Det hender ofte at bildet henger seg opp eller at kvaliteten blir kjempedårlig. Det går ikke an å fortsette å se, blir nødt til å skru av. Hvis det ikke blir bedre må vi bytte. Det funket veldig bra før Telia kom på banen.
Har du en tilsvarende erfaring med Telia TV?
Gjør som Julie og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Store problemer med HBO og Cmore ekstremt dårlig bilde mellom kl 19 og 23 på kvelden! Dette ble dårlig etter at Telia overtok Get! Tidligere fungerte det bra og det var mulig å få kontakt med kundeservice. Nå er ventetiden minimin 45 minutter på kundeservice! Hvem iallverden av vi som er avhenging av Telia Tv vil ha Mobil ab. fra Telia? Ingen ! Merkevaren til Telia som mobiloperatør ødelegges helt !
Ikke opplyst om plass i køen, mangler "callback". Prøvd å kontakte de på forskjellige tidspunkt, tar ikke tlf. Kundeservice???🤬Desverre avhengig av borettslaget ellers ville jeg byttet.. Synd de ikke har minus på stjernene.
Det er normalt 30 min ventetid på telefonen. De som jobber på kundesenteret er dårlige til å kommunisere og er uhøflige. Brukergrensesnittet er helt rævva. Vi har f eks hatt HBO i over ett år (som vi brukte daglig før), men har brukt det 1 gang. Det trådløse nettet funker dårlig.
Boksen klikket flere ganger om dagen. Fryser til og restarte. Treg før, enda tregere nå.