Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia TV
1.6
581 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
581 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-selskaper
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 581 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
28
12
28
79
434
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia TV
Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig

Omtale av  Hbo P. G. E. U

Umulig å browse, se hva man har sett før, har ikke alt innholdet, at såpass få har klager synes jeg er rart for hbo på get er virkelig det dårligste jeg noen sinne har hatt med å gjøre.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Anonym

Jeg fikk en faktura i posten som jeg ikke skulle ha. Sendte Get epost fra deres eget kontaktskjema. Fikk autosvar om at de svarte så raskt de kunne og senest innen 4 virkedager. Purret på svar 3 ganger. Tok til slutt kontakt med dem på facebook, der fikk jeg svar om at de ikke prioriterer å svare på epost. Jeg måtte krangle med dem for å bevise at jeg ikke skulle ha den fakturaen de hadde sendt meg (som var på et produkt jeg aldri har bestilt).

TV som tilhører middelalderen

Omtale av  Richard

Dette er veldig sannsynlig den absolutt verste tjenesten Get tilbyr sine kunder. Jeg kan ikke fatte og begripe at kunder aksepterer dette. Et brukergrensesnitt som må være designet av de som sitter og forsøker å tegne strategi en fuktig fredags kveld. Det er simpelten grusomt. Nå har jeg fjernet hele denne tjenesten da det finnes langt langt bedre alternativer der ute. Get har ikke klart å modernisere seg, hverken med kundeservice eller de tjenestene de tilbyr. Interessant nok så havner de ekstremt langt ned på kundebarometeret mens de kjøper seg opp gjennom fake undersøkelsesfirmaer som seeyou.no. Her skrives det at kundeservice gir gode løsninger....Hvilke løsninger er det de har løst for testpanelet? Hva som er hovestaten i diverse land? Veldig mange som har kontaktet Get vet at det er bare vås alt sammen.

Er det lov å levere så dårlige tjenester og ta betalt for det?

Omtale av  Ronny

Har TV og Internett leveranse fra GET, og hver eneste dag, er denne leveransen en stor irritasjon. Bildet på TV hakker, og forsvinner ca hvert 3 minutt, og Internett ramler ut samtidig. Teknikere har vært på besøk, vært i samtale med kundeservice, trekk ut kabler, restart.. X antall ganger uten hjelp... Dette er til karakter stryk spør du meg, og for alle som har et alternativ styr langt unna GET er min anbefaling.

Styr unna. Dårlig funksjon og service

Omtale av  Vidar

Tv i seg selv fungerer, men de fleste tilleggsfunksjoner som f.eks opptak og start forfra fungerer ikke. Lang ventetid på tlf og ingen som følger opp saken. Etter 5 måneders venting uten noen som helst vilje til å ordne opp, ga jeg opp og byttet leverandør.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Generelt sett dårlig

Omtale av  Duogjeg

Ingenting bra med Get hittil. Kanskje at jeg fikk Internett forsterker som forøvrig ikke hjalp noe og(etter mange timer på tlf og chat) fikk tryglet til meg ny boks som skulle være bedre enn den gamle uten tillegg i prisen, men der stopper det. Internett er tregt, gammel boks hadde masse feil og håpet ny boks skulle fikse det. Det skjedde absolutt ikke. Fikk nesten bare mer trøbbel. Treigere meny, uforståelig fjernkontroll. Er på fornavn på kundeservice i Get, men ingen som har klart og hjelpe meg hittil. Må bare trykke på knapper, holde inne reset knappen i 20 sek og inn og ut med ledninger, samme regla hver eneste gang. Brukt sikkert flere timer tilsammen, er dritt lei. Gidder ikke ringe de mer. Get appen må du styre langt unna, med mindre du elsker å holde på i timesvis for å få sett noe annet enn bare tv. Det står feil ved henting av data, feil på avspilling, feil på det meste av avspilling på app. Internett hopper ut og inn som det vil, er det kanskje en film som faktisk starter er det bare skurr og lagging. HBO som tilleggstjeneste er bare tilgjengelig gjennom Get appen med meget begrenset utvalg. Jeg får ikke tilgang på vanlig HBO app uten å ha et abonnement, ingen samarbeid mellom HBO og Get på innlogging. Så get bestemmer og begrenser hva du kan se av film. Get app har også kanalene og programoversikten i rekkefølge, oversiktlig og grei, frem til du går inn på en kanal og vil ut igjen til kanaloversikt, så er det svart der hvor programmet står. Dette er vel kanskje halvparten av det som skjer, men tror ikke jeg klarer og få alt nedskrevet her. Håper det blir en endring da jeg er stuck med Get i mitt borettslag. Men tror de lever godt på det og gir fa** uansett, pengene ruller jo inn fra borettslagene og andre som er stuck med Get.

Ekstremt dårlig service

Omtale av  Brian

Jeg opplever Get sin kundeservice som svært lite løsningsorientert og prøver helst å trener mer enn å hjelpe.

Telia TV har 581 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia TV mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR