Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dessverre så er jeg bundet opp til Telia gjennom Sameiet, hvor betaling er lagt inn i husleia. Ellers hadde jeg byttet. Har manglet mange kanaler som jeg betaler ekstra for. Har holdt på i 3 måneder, til de til slutt fant de ut at jeg måtte ha ny tv boks (ekstra 49,- pr.måned) og ett nytt trådløst modem. Har ikke fått det jeg betalte for i 3 mnd., og de kunne bare gi meg 199,- i kompensasjon. Skulle da ved neste regning bare betale 49,-. Men når regningen kom, så hadde de lagt på prisen til 274,-. Samtidig er det helt umulig å komme frem på tlf., må vente i 1 time og mer, og de svarer ikke på Mail. De ansatte har liten eller ingen kunnskaper. Skulle tro at ett så stort selskap som Telia ville være mer proffe, men dette er bånn i bøtta. Styr unna, hvis du kan. Anbefales ikke!!!
Stadig hakking og treghet og at boksen henger. Har vært i kontakt med kundeservice en rekke ganger, ny boks fikk jeg tilsendt mot månedlig betaling av tv boks, hjalp ikke 😡
Ikke en dag uten problemer, ingen ting fungerer med denne boksen, å dette må jeg betale for fordi det er en avtale igjennom sameiet der jeg bor. Skaper bare sinne, hjelper ikke dra ut strømmen for å re borte. Lyste hive den lille dritt boksen i peisen. Hilsen frustrert sint bruker, OMB
Som over Tar opp programmer jeg ikke har bedt om. Sletting er ikke mulig. Jeg er drittsur.
Etter å ha ventet i uker på bokser som ikke kom, samtidig som den gamle boksen ble deaktivert, var endelig to bokser i hus. Hva skjer? Boksene slår seg av og lar seg ikke starte igjen. Veldig festlig i et program som går på direkten. Det hjelper ikke å koble ut strømmen, boksen lystrer ikke fjernkontrollen. Dessverre er dette en borettslagsavtale. Jeg er blitt reddet av min gamle Apple box, den har aldri sviktet.
TV-BILDET fryser, fargeflimring på skjermen. Kan jeg bestille en servicemann?
Jeg kommer stadig vekk ikke inn på min side hverken telefoni eller tv , hele tida må jeg bytte passord eller bruker navn og dette er irriterende og jeg prøver å ringe på kvelden så er de stengt. Jeg vurderer å gå over til Telenor