Har kontaktet kundeservice flere ganger på grunn av feil på NRK æppen, får ikke sett distriktsendinger.Ingenting blir gjort for å rette det opp.Dårig kundeservice venter 30 minutter før de svarer.Terningskast 1 av 5
Har du en tilsvarende erfaring med Telia TV?
Gjør som Sverre og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia TV du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Utrolig dårlig, misliker Telia Box, håpløst å slette opptak ,fungerer bare av og til. Opptak av enkeltepisoder også vanskelig. Ser ut som boksen bestemmer over både serier og favoritter ikke jeg. Kunne skrevet en avhandling til skrekk og advarsel men vil heller bruke tiden på å finne ny leverandør
Borettslaget hadde tidligere get , nå telia. Det måtte oppgraderinger til... For det første mistet hundrevis av timer med lagrede opptak da get boxen ble byttet til telia boksen ( montøren var hyggelig og tok den gamle med seg). Jeg ble overrasket at det tok lenger tid å bytte kanaler , enn den forrige boksen. 2-5 sek å bytte kanal. Tv skjermen blir svart i gjerne 3-4 sek helt uten forvarsel. Den er også lite samarbeidsvillig med Samsung smart tv. Bruker gjerne 5-10 min på å starte når den har stått av en hel dag. Mye "loading" av telia bilder og android! før den kommer i gang. Det må være noen utviklere her som har sovet i timen. Så dessverre , dette er tilbake til fortiden.
Elendig at de ikke klarte(kosta vel penger)å inkorporere tekst tv i den nye boksen. Tilbakeslag og hensynsløst for hørsels hemmede mennesker. Ikke mulig og få undertekster på Norsk, Danske og svenske kanaler. Lang tid for å skifte kanaler og den henger seg opp til stadighet.
Litt motvillig valgte jeg til slutt å oppgradere til en ny boks. Det er noen ting som fungerer bra. Bedre kapasitet på opptak, og muligheter for å se programmer tilbake i tid. Men dessverre så henger boksen seg opp flere ganger daglig. Noen ganger stenger den seg bare av, helt uten forvarsel. Kan sitte midt i en fotballkamp og oppleve at den slår seg av. Overraskende at et nytt produkt kan være så ekstremt ustabilt. Ringte til kundeservice og fikk til svar at de kjenner til saken og jobber med den. Håper det stemmer!